Skocz do zawartości

Alien Isolation


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Co ty gadasz, kolego

 

po 2 czy 3 misjach, gdzie walczyło się z androidami nagle wpier.dalam się do gniazda Obcego. Już myślałem, że go unicestwiłem, a tu nagle całe gniazdo po którym przedzieram się z miotaczem ognia w łapie bo to jedyne co mi pozwoli się obronic :banderas:

 

Moim zdaniem gra jest fenomenalnie wyważona -

raz nie mamy broni i tylko skradanka, jak mamy potem bron to nagle obcy wparowuje, potem jestesmy przepakowani, kazdego androida kladziemy shotgunem a aliena miotaczem odstraszamy, by znowu - zostawic broń i czysta skradanka. Teraz znowu epizod gdzie wiecej jest strzelania, ale tak naprawdę to jest go nie wiele jak na gre 20 godziną.

 


A soundtrack? Tak budującego klimat soundtracku nie słyszałem od pierwszego Dead Space. Fenomenalna robota.

Odnośnik do komentarza

Jak ktoś chce zobaczyc fajny, klimatyczny moment w grze:

 

Jak ktos nie grał to wiadomo spoilery i odradzam. Jak skończe gre to zrobie jakąs krótka kompilację swietnych kliamtycznie momentów bez zadnej walki czy coś bo sporo nagralem i narobiłęm zdjec.

 

Edit:

 

Po wyłączeniu nagrywania to się stało i brązowa ściezka na fotelu jest 

 

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Jestem na dziesiątej misji, jakoś tak się stało że i 10 godzin mam na liczniku i kompletnie nie rozumiem zarzutów, że w grze jest za dużo akcji a mało skradania. Ja nawet walki z androidami unikam a jeśli pojawiaja się ludzcy przeciwnicy to nasyłam na nich wiadomo co, bo to po prostu najefektywniejsza opcja. W rewolwerze cały czas mam ponad 20 kul. :s

Odnośnik do komentarza

Jako, że przeszedłem pare ogólnych spostrzeżeń co do gry:

 

- tak sugestywnego klimatu zaszczucia nie było od czasów Dead Space'a.

 

- nie grałem na innych poziomach, ale hard jest ogólnie rzecz biorąc bardzo dobrze wyważony. Fakt, pod koniec gry

obcy przesadza ze wścibskością

 

 

- doskonałe wyważenie rozgrywki - chcemy strzelamy, chcemy skradamy, chcemy kombinujemy w pułapkach i nasyłamy na siebie przeciwników. Do tego podobało mi się budowanie rozgrywki poprzez i fakt, że mimo wszystko kiedy wydaje nam się ze miotacz skutecznie sprowadzi obcego do parteru to z biegiem gry okazuje się, że to syzyfowa praca i wraca szybciej niż się można tego spodziewac

 

- fantastyczne, FANTASTYCZNE odwzorowanie klimatu filmu. Do tego przekórvagenialna grafika - nie moge wskazac ani jednego słąbego elementu - wszystko jest wykonane na wysokim, wypier.dolonym w kosmos poziomie. Do tego te efekty cząsteczkowe, ciągła para, pyłki, prześwity. Dzieki klaustrofobicznej rozgrywce i raczej małych terach udało developerowi osiągnac ten efekt w 100%

 

- tragiczny lipsync i cutscenki; całe szczescie jest ich moze z 5,

 

 

ostatnie 20 minut to Uncharted. Chwała, że tylko tyle bo naprawde słaby był to moment

 


Zrobiłem pare filmików podczas eksploracji. Wrzuce niedługo.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja tylko napisałem, że mi nie przypasowała ta zmiana w rozgrywce, a nie że jest za dużo strzelania - po prostu taki lekki szok, że po tylu godzinach kitrania się po szafach, nagle taki motyw.

Nie twierdzę, że to źle - tak jak XM pisał - to wręcz zaleta, że gra umiejętnie żongluje różnymi elementami, nie pozwalając na wkradnięcie się nudy i monotonii, ale mi osobiście nie przypasowało w pierwszym momencie i z powodu tego "wstrząsu" grę odstawiłem, bo nie na ten typ rozgrywki byłem nastawiony.

Odnośnik do komentarza

Fair play, ja jeszcze do takich momentów nie doszedłem ale nie będę jakoś zdziwiony jeśli to się stanie. Gra nadto przypomina momentami Dead Space.

Względem innych dziwnych opinii nie rozumiem też płaczu nad poziomem trudności czy  sejwami. Co do tego pierwszego zgodzę się z XM, jest to świetnie wyważona pod tym względem gra (choć wydaje mi się że, wedle wskazówek twórców, każdy powinien grać na hardzie); wspomniany przez niego miotacz ognia też z początku mienił mi się na jakiś wielki ułatwiacz rozgrywki ale realia okazały się kompletnie odwrotne. Jedynie durne AI ludzi (androidy można wybaczyć bo to zabieg celowy) mi bardzo wadzi. Co do drugiej kwestii, sejwy w kontrolkach ani mi bardzo nie wadzą ani też bardzo nie skaczę z radości na ich myśl. W tej grze są po prostu ok. Quick save itd bardzo by pasował w tej grze ze względu na jej strukturę i wcale by to jej nie uprościło (nie cierpie tego mema) ale potrafie bez nich przeżyć, twórcy po prostu zadecydowali się na eksperyment. Są też bardzo hojne, nie spotkałem się z sytuacja gdzie przez pół godziny gry nie było możliwości na save jak to gdzieś czytałem.

Odnośnik do komentarza

Normalny save w tej grze to petarda - sam brak quick save'a i checkpointów jest mega plusem, a jeszcze że podejscie do maszyny i zapis podczas którego jest się 3 sekundy na widoku i podatnym na atak przeciwnika, gdzie w tle napier.dala jakis ambient jakby zaraz cała stacja miała pier.dolnąc to banderas: Można się tylko rozglądac i oczekiwac co się z nami stanie, czy da rade zapisac :obama:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...