Opublikowano 23 kwietnia 20196 l Naprawdę kocham to forum zwykłe pytanie a wy wyśmiewacie. W każdym razie wracam na serwis po pracy. Bo coś z(pipi)ali i tyle. Koniec tematu.
Opublikowano 23 kwietnia 20196 l Zróbmy ankietę. Kto z obecnych tu kierowców nie potrafi sprawdzić ciśnienia w oponach?
Opublikowano 23 kwietnia 20196 l 2 godziny temu, blantman napisał: Naprawdę kocham to forum zwykłe pytanie a wy wyśmiewacie. W każdym razie wracam na serwis po pracy. Bo coś z(pipi)ali i tyle. Koniec tematu. A czytałeś instrukcje czy czekasz na samouczka rodem z gier wideo, w którym to samo okienko z podpowiedzią wyskoczy? Jak masz czujnik ciśnienia to po każdej zmianie opony należy go skalibrować zapewne. Sprawdź w instrukcji jak to się robi jedź na stację sprawdzić ciśnienie jakie masz i zrób kalibrację
Opublikowano 23 kwietnia 20196 l Moja pierwsza kijanka równiez po zmianie pogody i po zmianie opon wyrzuca ikonke pomaranczową, wystarczy zresetować. Kwestia zmiany cisnienia np. od temperatury.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Obstawiam że musisz napompować np powyżej 3 barów na chwilę i upuścić to będą normalnie pokazywać, tak było w hyundaiu.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Wg instrukcji w fordzie mam mieć 2.3 ale ja mam 18tki, więc @blantman na swoich 17kach ma mieć również ok 2.2-2.3
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Nie wiem czy to w każdym aucie czy nie, ale pod klapą wlewu paliwa jest tutorial w zależności od rozmiaru opon, wypchania auta pasażerami, bagażami itp. Także tego. W sumie jutro chciałem jechać wymienić opony na letnie, ale patrząc za okno, to nawet wiosny nie widać.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l 6 minut temu, _Red_ napisał: Także tego. W sumie jutro chciałem jechać wymienić opony na letnie, ale patrząc za okno, to nawet wiosny nie widać. A to nie tak ze od srednio +7C juz na letnich wypada latac? Ja juz dwa tygsy temu zmienialem
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Ta, ale na zimowych się nie rozwalisz jak raz będzie 30 stopni, na letnich trochę gorzej jak raz przymrozi albo sypnie śniegiem. U mnie jest naklejka na ramie drzwi i są spore różnice w zależności od opon letnich/zimowych i obciążenia. W praktyce co 2-3 miesiące sprawdzam czy pasuje do tego bazowego bez szczególnego obciążenia i tyle.
Opublikowano 7 maja 20195 l Oponki wymienione, miło bo nadal 20 zł za jedną, ale najlepsze że gośc mi powiedział że ludzi z KII którzy wymieniali mi opony powinienem powiesic za jaja. Nie dośc że robili to chyba na płynie do naczyń, to jeszcze nie wyjeli jakiś cieżarków fabrycznych i stąd były te drżenia kierownicy, które własnie chciałem sprawdzić czy beda po wymianie opon. Tak więc idz pan w ch,uj z ASO
Opublikowano 8 maja 20195 l W dniu 28.04.2019 o 23:43, Mustang napisał: Ta, ale na zimowych się nie rozwalisz jak raz będzie 30 stopni, na letnich trochę gorzej jak raz przymrozi albo sypnie śniegiem. U mnie jest naklejka na ramie drzwi i są spore różnice w zależności od opon letnich/zimowych i obciążenia. W praktyce co 2-3 miesiące sprawdzam czy pasuje do tego bazowego bez szczególnego obciążenia i tyle. No kolego przemyśl jeszcze raz pierwsze zdanie i wróć, bo głupoty gadasz.
Opublikowano 9 maja 20195 l Tzn? Największą wadą zimówek w lecie jest szybkie zużycie. Opony całoroczne z kolei są bliższe zimówkom. Oczywiście opona zimowa zachowuje się dużo gorzej niż letnia przy wysokich temperaturach, ale z dwojga złego lepiej jechać na zimówkach w upale niż na letnich po śniegu.
Opublikowano 9 maja 20195 l Największą wadą zimówek w lecie jest to że są totalnie poza swoim optymalnym zakresem temperaturowym pracy więc przyczepność i co z tego wynika droga hamowania jest totalnie z dupy. A z tymi letnimi zimą to też nie zawsze bo wiele zależy od auta, i co rozumiesz przez warunki zimowe.
Opublikowano 9 maja 20195 l Ale się czepiasz, ogólnym zwyczajem jest że polacy jak nie mają siana to jezdza cały rok zimówkami, za to boją się jak ognia letnich zimą, więc nie róbmy z polaka ifioty
Opublikowano 9 maja 20195 l 2 godziny temu, Kogut napisał: Największą wadą zimówek w lecie jest to że są totalnie poza swoim optymalnym zakresem temperaturowym pracy więc przyczepność i co z tego wynika droga hamowania jest totalnie z dupy. A z tymi letnimi zimą to też nie zawsze bo wiele zależy od auta, i co rozumiesz przez warunki zimowe. A mając wybór wolałbyś przyjechać 100 km w upalny dzień na zimówkach czy 100 km po śniegu na letnich? Kwestia i tak była tylko kiedy zmienić zimowe na letnie, a nie o jeżdżeniu cały rok na jednych.
Opublikowano 9 maja 20195 l 1 godzinę temu, Mustang napisał: A mając wybór wolałbyś przyjechać 100 km w upalny dzień na zimówkach czy 100 km po śniegu na letnich? Kwestia i tak była tylko kiedy zmienić zimowe na letnie, a nie o jeżdżeniu cały rok na jednych. Zależy od auta, jak kupiłem imprezę to wracałem nią z zza Krakowa na letnich śmieciach zimą i było spoko, ale mocnym rwd już bym tak nie szalał.
Opublikowano 5 czerwca 20195 l Cena 225/45/r19 trochę ostudziła radość z użytkowania Mazdy ale założyłem nóweczki i od razu lepiej.
Opublikowano 19 października 20195 l Idzie zima. Jakby ktoś chciał to sprzedaje swoje zimówki. Dobry model. Polecam
Opublikowano 20 października 20195 l Żeby był zakup auta to musi być gotówka i umowa kupna sprzedaży pomiędzy Mirosławem i Januszem. Reszta się nie liczy, tym bardziej nie ma czym się chwalić
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.