Opublikowano 4 listopada 20186 l 3 godziny temu, D.B. Cooper napisał: ku.rwa szkoda, że nie wiedziałem o tym kilka dni temu mknąc po obwodnicy 180km/h Jeny, ja zawsze myślałem, że Passaty to prestiż i elegancja, a tu się okazuje, że one jeszcze mkną jak piorun.
Opublikowano 4 listopada 20186 l Pamiętaj, że istnieje jeszcze gatunek wyżej w hierarchi - Passat KROLEWSKI, czyli Phateon.
Opublikowano 4 listopada 20186 l Ja serio jak go zobaczylem myslalem ze to passat. Tylko jakis taki bydlasty sie wydawal. A to ponoc jakis ekskluzywny samochod bogaczy
Opublikowano 4 listopada 20186 l żeby tylko się nie rozj.ebac hamuje pie.rdole 220 się przewiozłem świat nie był wtedy gotowy na pheatona. Za nówkę krzyczeli nawet 480 tyś, teraz można i za 18k wyrwać jakiegoś sztrucla. Gdzieś oglądałem filmik na yt, że ten egzemplarz o którym było nagrywane tracił średnio na wartości 5 zł na godzinę przez ileś tam lat. PRZEPYCH Edytowane 4 listopada 20186 l przez D.B. Cooper
Opublikowano 4 listopada 20186 l Z takich testów na serio to Doug dobry zrobił. Mi się w sumie zawsze to auto podobało, nawet myślałem kiedyś czy sobie nie sprawić wersji z mniejszym silnikiem. No ale jak to bywa z tą klasą, auto płynnie przeszło z wysokiej ceny na koszty eksploatacji niesamowicie wysokie w stosunku do ceny.
Opublikowano 4 listopada 20186 l A pamietacie tego goscia od koparki co chciał jakaś wypasionego passata R cos tam kupic, za grube siano a skonczył z ... no wlasnie.
Opublikowano 7 listopada 20186 l Panowie, a jak wyglada kwestia czujnikow cisnienia? Zamowie nowe felgi i opony, a potem jeszcze trzeba dokupic 4 czujniki, wentyle, zalozyc, zaprogramowac etc? W poprzednich autach tego nie mialem, a wlasnie dotarlo do mnie, ze to tez potencjalnie dodatkowy koszt.
Opublikowano 7 listopada 20186 l Chyba wentyle się normalnie przekłada, nie potrzeba nowych, a kalibrujesz z poziomu komputera auta i zazwyczaj jest to bardzo prosty i automatyczny proces, kilka kliknięć. Tak przynajmniej robiłem w Fordzie.
Opublikowano 7 listopada 20186 l W sumie to doczytalem, ze mam uklad posredni tj. nie mam czujników w kolach, lecz system bada czy opona nie sflaczala poprzez wzmożoną liczbę obrotów. I faktycznie komputer nie podaje dokladnych barów, a jedynie informuje gdy jest brak powietrza. To trochę mi ograniczy wydatki. Edytowane 7 listopada 20186 l przez _Red_
Opublikowano 7 listopada 20186 l 3 minuty temu, _Red_ napisał: W sumie to doczytalem, ze mam uklad posredni tj. nie mam czujników w kolach, lecz system bada czy opona nie sflaczala poprzez wzmożoną liczbę obrotów. I faktycznie komputer nie podaje dokladnych barów, a jedynie poinformuję gdy jest brak powietrza. To trochę mi ograniczy wydatki. A prawda, zazwyczaj tak to działa. Nie mniej jednak, kalibracja i tak zazwyczaj jest prosta i zajmuje chwilę.
Opublikowano 7 listopada 20186 l 3 minuty temu, milan napisał: Jakie felgi bierzesz? Nie wiem jeszcze. Waham sie czy zwykłe stalowki, alusy czy w ogóle przekladac opony i zostawić obecne felgi przez caly leasing.
Opublikowano 7 listopada 20186 l Się zastanawiam własnie po co się bawić, pomijając że masz brzydkie alusy xD Masz gdzie to trzymac później? targać w samochodzie na wymianę? Się spier,dolą, wygną, to se kupisz nowe ładne. Zamiast felg kup se switcha.
Opublikowano 7 listopada 20186 l Raczej nie ma sensu zmieniać, nic im się nie stanie przez zimę. Moje mają za sobą 10 zim i nic im się nie stało.
Opublikowano 7 listopada 20186 l Mam defaultowe, nie mialem wyboru xD http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/alloy-wheel-velorum-65j-x-16-5e0071496c-8z8x Opony i tak bede trzymac w piwnicy czy to założone na felgi, czy same gumy. Ale moze faktycznie bede jezdzil na jednych felgach caly czas z przekladka gum co sezon, a jakby się alusy mocno zużyly w najblizszych latach to wtedy kupie ladniejsze. Edytowane 7 listopada 20186 l przez _Red_
Opublikowano 7 listopada 20186 l Chyba i tak każda felga ładniejsza niż kompakt, nie licząc spinnerów z kręcącym się logiem dolara.
Opublikowano 7 listopada 20186 l @_Red_ daj sobie spokój z dodatkowymi felgami. Od lat mam w autach zawsze jedne alusy. Masz dość wysoki profil opony w Skodzie, więc tym bardziej loozik. Co do czujników itp. to nic nie dokupujesz ale daj im wcześniej znać bo niektórzy więcej czasu na to potrzebują/inaczej kasują. Aaaa kiedyś jak nie wymieniałem u ziomka to mi w dużym, renomowanym (ogólnopolskim) serwisie wyrwali jeden czujnik i na taśmę izolacyjną przykleili To była moja ostatnia wymiana u nich. Teraz mimo, że nie ma ciepełka i pysznej kawy w poczekalni to mam gwarancje, że ziom zrobi i wyważy tak trza. Edytowane 7 listopada 20186 l przez balon
Opublikowano 7 listopada 20186 l N o r a u t o? Bo do nich mam najblizej i w sumie wyjdzie najkorzystniej.
Opublikowano 7 listopada 20186 l U mnie mowia ze zlodziejowi daj byle nie do norauto No ale moze tego nie spierodla
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.