raven_raven 12 013 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 2 minuty temu, Rayos napisał: oj juz nie przesadzaj, wyciagniete z kontekstu to zaden spoiler K,urwa masz całą scenę opisaną i od początku jak tylko ją zobaczysz po przeczytaniu spojlera będziesz wiedział jak się skończy. Ja się takiego obrotu spraw nie spodziewałem, nie odbierajcie tego innym. Że też takie rzeczy trzeba tłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 5 minut temu, Rozi napisał: To jest łatwe. Przepraszam ale czy my mówimy o poziomie Give Me God Of War? Jeśli tak to szacun dla Twojego skilla. Dla mnie Valkirie na hardzie nie stanowiły takiego wyzwania jak ta arenka na v.hard. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 Na poziomie Hard. Od wysokiego poziomu trudności to ja mam inne gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 No to mamy wszystko wyjaśnione. Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 "Something's breaking through the wall!" Dla mnie najtrudniejsza była (spoiler z bossa): ostatnia faza walki z Magnim i Modim. Nosz kur.wa ten atak jak duży rzucał tym karłem który zabierał 2/3 życia na GMGOW to trochę przegięcie było. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 839 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 A to fakt, tez je.bałem nowymi przekleństwami w tej walce xd zdecydowanie top 3 juz mam w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 i tam jeszcze był checkpoint więc w sumie 1/3 całej walki. bez tego to klękajcie narody. Dla mnie gorsze niż V. na razie. Strasznie ciężka była kontra tego ataku ale jak się w końcu nauczyłem kontrować rzutem topora to satysfakcja jak skur.wisyn. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 Bawię się teraz w Muspelheim. Ukończyłem pierwszą arenę i jestem przy drugiej. Czy jak wyjdę teraz z tego świata porobić fabułę to nic mi się nie zresetuje? Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 Nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 839 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 Challenge w Muspelheim z zabicie 100 przeciwników na najtrudniejszym xD no nierealne. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 E tam. Zabicie królowej V na lvl 1 Kratosa i do tego bez otrzymania obrażeń, również wydaje się mocną fantastyką a widziałem kolesia co tego dokonał :magic: Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 7 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2018 uff koniec fajne zakończenie ale jak mówiłem fabularnie zbyt rozwodnione przez tą "eksploracje" która rozumiem że miała spotęgować uczucie długiej podróży ale była wielokrotnie zbyt monotonna poprzez te same powtarzalne gamizmy 8+/10, oby więcej takich gier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 376 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 (edytowane) -W miejscówce, gdzie Spoiler lezy zabity gigant z dłutem w glowie, niby mozna otworzyć skrzynie z niebieskimi runami i jest taki problem, ze mogę odczarowac, tylko dwie runy, bo jedna przypominajaca znak R nie wystepuje na tych tarczach. -Czy misje poboczne mają unikatowych bossów, tzn. nie na zasadzie trolla czy innego ogra w innym kolorze, ale konkretnego bossa na wzor tych, których spotkałem w glownej sciezce jak np. Spoiler baldur czy smok? Edytowane 8 maja 2018 przez SlimShady Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 15 godzin temu, XM. napisał: Challenge w Muspelheim z zabicie 100 przeciwników na najtrudniejszym xD no nierealne. taki weteran hardkorowych gier i wymiękasz? Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 839 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 Juz dawno jestem casualem. Kermit, dwójka powinna namieszać. Ale tak bez żartów, widać że ta gra to jeden wielki prolog i trzeba czekać na sequel. Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 albo sie rozkreci na co licze albo pomysla ze taka eksploracja sie sprzedala i ludzie chca takiego balansu ;F Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 1 godzinę temu, SlimShady napisał: -W miejscówce, gdzie Ukryj zawartość lezy zabity gigant z dłutem w glowie, niby mozna otworzyć skrzynie z niebieskimi runami i jest taki problem, ze mogę odczarowac, tylko dwie runy, bo jedna przypominajaca znak R nie wystepuje na tych tarczach. -Czy misje poboczne mają unikatowych bossów, tzn. nie na zasadzie trolla czy innego ogra w innym kolorze, ale konkretnego bossa na wzor tych, których spotkałem w glownej sciezce jak np. Ukryj zawartość baldur czy smok? Ad 1 - nie pamiętam- generalnie zwykle jak możesz otworzyć dwie runy to trzecią też powinieneś być w stanie - może sprawdź w jakimś poradniku dot. nolnir chestów. Ad 2 - nie - zwykle jest to ancient/troll w innym kolorze, chyba jedna ma ale to jest też tylko 'zwykły' większy mob. Prawdziwi bossowie tylko w głównym wątku. Pod koniec gry jak już zdobędziesz dłuto są do tłuczenia specjalni poboczni bossowie w ukrytych komnatach - ale to najlepiej sam sobie obczaj . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rillas 96 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 19 godzin temu, froncz piotrewski napisał: i tam jeszcze był checkpoint więc w sumie 1/3 całej walki. bez tego to klękajcie narody. Dla mnie gorsze niż V. na razie. Strasznie ciężka była kontra tego ataku ale jak się w końcu nauczyłem kontrować rzutem topora to satysfakcja jak skur.wisyn. Agree! Ta walka zablokowala mnie w sumie na cala niedziele. Przeszedlem z wielkim trudem i nawet nie wiedzialem, ze da sie kontrowac ten rzut Modim. Ja jedyne co robilem to probowalem uciec jak najdalej zeby nie byc w zasiegu ale i tak nie zawsze udawalo sie wiec pozostawalo tylko wczytanie checkpointa Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 730 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 (edytowane) No i koniec. Zostały mi zadania poboczne do zrobienia, do których jeszcze wrócę. Ogólnie mieszane uczucia. Są tu rzeczy świetne i słabe. Jest za co chwalić i za co krytykować. To tak na szybko tuż po przejściu, wieczorem zedytuje posta i trochę więcej napisze. Gra kupiona była w ciemno i tego zakupu nie żałuję. To co mi się podobało: >Muzyka, postacie i głosy. Tu nie ma się do czego przyczepić, a nadużywanie przez Kratosa słowa "boy" jest zrozumiałe, patrząc na historię. Atreusa można polubić albo nie, w walce się przydaje a nie jest tylko kukłą dla ozdoby. No i krasnoludy, których nie sposób nie polubić. >Projekt artystyczny, miejscówki są ładne, szkoda, ze przez korytarzowość nie można ich bardziej pozwiedzać. Sama zaś grafika jest trochę nierówna. Postacie wyglądają świetnie (broda Kratosa falująca na wietrze), ale tła momentami już gorzej. Zwykłe PS4 potrafiło zawyć w najmniej spodziewanych momentach, za to w trakcie ostrych potyczek nawet jej nie było słychać. Dziwne to. >Walka jest satysfakcjonująca, zmusza do taktyki, zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Na niższych, kiedy dopakujemy postać, to w zasadzie rzeź, gdzie naprawdę czujemy się jak Bóg wojny. Mieszane uczucia: >Rozwój postaci. Trochę tu przedobrzyli. Ulepszać postać i bronie trzeba, ale czasami trudno to wszystko ogarnąć. Wiadomo, ze twórcy chcieli dać contentu, żeby nie było narzekań, ze jest tego za mało. Dla jednych to będzie duży plus, dla innych nie. > Znajdźki, skrzynie i cała reszta stuffu do zebrania. Praktycznie co rusz napotykamy się na surowce i skrzynki do zebrania. I jak wyżej, można stwierdzić, ze jest tego ciut za dużo. >Leczenie postaci. Jak pisał @raven_raven, zbieranie leczących kulek i dowolne ich wykorzystanie byłoby lepszym pomysłem. Kilka razy od razu dawałem się zabić, żeby odrodzić się z większą ilością zdrowia, niż próbować z tym co mam. No i kilka zgonów, przez manualne ich podnoszenie też zaliczyłem. >Zagadki. Brak zagadek, przy których można wysilić mózgownicę. Z jednej strony nie hamuje to zbytnio rozgrywki, z drugiej nie stanowią one wyzwania. To co mi się nie podobało: >Backtracking. Jest tu tego za dużo. Po prostu. Czy to wracania na piechotę, czy pływania łódką. >"Czy ja to mogę zrobić?" Jest tu kilka rzeczy, które możemy zrobić w późniejszym etapie gry. Tzn, wrócić tutaj, bo dostałeś zabawkę, dzięki której możesz to zrobić. Jeśli tego nie wiesz, będziesz marnował czas na bezskuteczne działania. > Brak zróżnicowanych bossów w fabule. Jeden troll w kilku wersjach przez całą grę, plus kilku innych. Szkoda > Fabularnie mocno nastawione na kontynuację. Odniosłem dziwne wrażenie, ze to taki prequel, testowanie nowej formuły marki. > Teleporty. Wolałbym loading, który można wykorzystać na rozprostowanie palców albo coś, niż nudny bieg do świecącej bramki. >Mapa. Da mnie jest mało czytelna. Misji pobocznych zrobiłem zbyt mało aby je oceniać. Póki co robię sobie przerwę i do gry z pewnością wrócę. Edytowane 8 maja 2018 przez PiotrekP 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 484 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 3 godziny temu, kermit napisał: albo sie rozkreci na co licze albo pomysla ze taka eksploracja sie sprzedala i ludzie chca takiego balansu ;F Ja właśnie chcę takiego balansu - dla mnie idealny miks akcji, eksploracji i zagadek środowiskowych - tak to ma wyglądać w kontynuacji, plus więcej epickich starć z bossami. 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 Próbował ktoś grac tylko główny wątek, czy należy robić również misję poboczne, aby lv byl wystarczający do fabuły? Nie żeby mi taka struktura gry przeszkadzała, bo bawię się świetnie i mam nadzieję, że kolejne części pójdą w tym smamy kierunku. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 048 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 spokojnie da sie przejsc singla bez misji pobocznych...tylko po co ?? Ludzie chyba nie do konca rozumieja co mial na mysli rezyser gry i graja w swoja gre a nie jego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 To tym bardziej nie rozumiem zarzutów pod adresem pobocznych aktywności. Nudzi cię, robisz tylko główny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 Tak na szybko, ukończyłem grę, wróciłem do domu, położyłem się spać, przybył jeden z Avangersow i aż się siurek podniósł. Cóż to będzie się działo w kontynuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 8 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2018 Latający Młot vs Latająca Siekiera Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.