Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Trójka to mocno inna gra, niemniej świetna na swoich własnych zasadach. Dwójka mi niesamowicie spasowała i trójka nie dostarczyła takich samych wrażeń, nie była rozwinięciem gameplayu poprzedniczki a innym podejściem. Wszystkie trzy zaje,biście szanuję.

Odnośnik do komentarza

Gameplay (a przede wszystkim system strzelania) jest fantastyczny, ale nie jest główną substancją tej gry. No pociąga mnie w sztuce motyw autodestrukcji czynionej nie dla wartości, lecz tak po prostu i MP3 pozwala przeżyć fantazję bycia kimś kto całkowicie się zatracił. Tak jak w innych grach, na polu fabuły, twórcy chcą spowodować by gracz czuł presję konieczności osiągnięcia sukcesu poprzez potencjalne porażki (jak w TLOU czy RDR ochrona bliskich ludzi, czy ratowanie świata w połowie gier), tak tutaj presja jest kreowana poprzez to, że Maxowi przestało zależeć. Jego świat upadł, on sam też jest już mentalnie martwy i wszystko co się dzieje w nieretrospekcyjnych rozdziałach jest niejako poistnieniowym dodatkiem, który nie ma już znaczenia w tym sensie, że wszystko co mogło być utracone, przepadło.

 

No i moim zdaniem ta fantazja trwania dalej w obliczu utraty wszystkiego jest zbyt rzadko wykorzystywana w gierkach elektronicznych.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że każdy już ograł to arcydzieło, ale...

 

According to two independent sources, both verified by Kotaku UK, Capcom is porting Okami to PS4 and Xbox One and it will see release this December.

The evidence we've seen shows that two different European retail chains have recently added Okami HD to their internal upcoming physical releases calendar. Both retail chains are in different parts of the EU, and both list the game as releasing on 12th December 2017. The detail of the physical release is especially interesting, as the 2012 HD release on PS3 was only available as a download in the west (despite the Japanese boxed release featuring multi-region language support).

 

Odnośnik do komentarza

To by do niego pasowało, ta podnieta dużymi nazwiskami (zaczęło się od HGW jako kompozytora, choć to akurat był bardzo dobry wybór, inna sprawa, że zarówno ścieżki do MGS2, jak i MGS3 to w niemal równym stopniu dzieła Norihiko Hibino). Z drugiej strony, niech znowu nie przesadza, bo skomponowała po jednym kawałku w każdej części głównej trylogii i o ile The Best is Yet to Come jest wspaniałe, tak kawałek z MGS2 nigdy mi się nie podobał. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jakie ta gra miała po(pipi)one trailery. Pamietam, jak oglądałem jeszcze je na kanale Hyper w 2004 i jak byłem osrany oglądając to. Jak najdziwniejsze filmiki z deepwebu. Szkoda tylko, że sama gra już takiego klimatu nie miała.

 

https://www.youtube.com/watch?v=JwBXIBXPWQA

 

Jakby nie patrzeć, jest to ostatni prawdziwy Silent Hill

 

[*]

Edytowane przez Papaj
Odnośnik do komentarza

Mi SH4 nie przypasował, praktycznie zero strachu tylko jeden moment robił mindfuck no i może te dziwne jazdy w pokoju. Ta gra nawet nie miała się nazywać SH ale ostatecznie poszli tą drogą. Jedyna część z PS2 której nie skończyłem i zatrzymałem się gdzieś w połowie,

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...