Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, GearsUp napisał:

Wyobraźcie sobie świat, w którym można sobie budować konstrukcje, pojazdy, bronie a nawet latać nimi :banderas:

 

Czy to nie jest kwintesencja żyjącego świata :banderas:

Wychodzi na to, że dla każdego żyjący świat to coś innego, nie ma idealnego, dziwne, że nikt nie podał World of Warcraft i FF XIV ...

Odnośnik do komentarza

Teraz chłop będzie przeżywał przez pół roku te żywe światy tak samo jak asax napisał że na nintendo te same gry dostają wyższe oceny :rotfl:

Świat w zeldzie jest żywy jak na możliwości tego switchowego trupa bo z gówna bata nie ukręcisz. Jedyny żywy świat w grach to rdr2. Inne to czasami lepiej a czasami gorzej wykonane makiety

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

WoWik ma fenomenalny świat. Jakby lata nie mijały to poczucie przygody jakie towarzyszy ci na klasycznych serwerach to jedna z najwspanialszych rzeczy jakich kiedykolwiek doświadczyłem. Odliczam dni do premiery Cata classic. :banderas:

Teraz jest chyba trochę gorzej niż kiedyś z tym Wowem, wiadomo trochę się gaming zmienił i ostatnio jak patrze na FF XIV, mimo, że mozolnie ogrywam powoli godzina na tydzień, to chyba Final jest nawet lepszy pod względem struktury świata. No ale szacun, że tyle lat tego Wowa rozwijają i kolejne pińcet dodatków w drodze + rozwijany równolegle classic. 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, GearsUp napisał:

Wyobraźcie sobie świat, w którym można sobie budować konstrukcje, pojazdy, bronie a nawet latać nimi :banderas:

 

Czy to nie jest kwintesencja żyjącego świata :banderas:

Fajna sprawa, ale nie wiem co budowanie z klocków lego i używanie tego do przemieszczania się z punktu "a" do punktu "b"  ma do żyjącego świata. 

 

RE4 remake ma fajną mechanikę machania nożem i parowania, kwintesencja żyjącego świata :banderas:

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Wiadomka, że coś pięknego, ale hejterzy Nuts'n'Bolts będą pierdolić, że RARE się skończyło.

 

Makao i po makale :p

2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

WoWik to sinusoida, ale po raz pierwszy od ponad dekady Blizzard wyszły na jaw liczby i obecnie jest to ok. 7.25mln aktywnych subskrybentów, co jest wysokim wynikiem patrząc jak kurw nędzne były ostatnie dwa dodatki.

 

Zaraz będzie 10 mln jak wrócę gracze z Chin.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, GearsUp napisał:

Subnautica i Monster Hunter World to kolejne gry z bardziej żywymi światami od tych w RDR 2 i Wiedźminie 3.

Ok, Zelda Botw i samodzielny dodatek mają lepszą fizykę od RDR2 i W3. To być może jedyna z 50 składowych otwartego świata, w których wygrywa. W innych przegrywa. W czym wygrywa Subnatica i MH? 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Ok, Zelda Botw i samodzielny dodatek mają lepszą fizykę od RDR2 i W3. To być może jedyna z 50 składowych otwartego świata, w których wygrywa. W innych przegrywa.

 

Immersji nie jesteś w stanie rozlożyć na składowe bo jak sam zauważyłeś dla każdego jest czymś innym. Jeżeli fizyka w Zeldzie jest 100x lepsza od tamtych gier to nawet jeśli inne czynniki w nich byłyby delikatnie lepsze to ta fizyka nadrabia za każdą składową. Po prostu jest tak wyjebana, że każdy inny czynnik przestaje się liczyć :) Subnautica i MH wygrywają z Wiedźminem i RDR 2 gatheringiem i craftingiem chociażby.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

The Most Immersive Open World Games

 

RDR2 król immersji i życia w grach, Zelda i DLC poza podium. 

 

Tylko że żyjący świat =/= poziom immersji z jaką się zagłębiamy w dany świat.

 

To są dwie różne rzeczy.

 

 

Immersja czyli inaczej realizm, gra może być mega realistyczna a może w niej nic nie żyć. A nawet nie to, po prostu jak bardzo nas wciąga w siebie.

Edytowane przez GearsUp
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, GearsUp napisał:

 

Tylko że żyjący świat =/= poziom immersji z jaką się zagłębiamy w dany świat.

 

To są dwie różne rzeczy.

 

 

Immersja czyli inaczej realizm, gra może być mega realistyczna a może w niej nic nie żyć. A nawet nie to, po prostu jak bardzo nas wciąga w siebie.

Immersja w grach to stopień zanurzenia się w niego, w wirtualną rzeczywistość świata przedstawionego. 

 

Bibliografia
Ostrowicki M., Immersive nature of Art, P. Bołtuć (red.), „Dialogue and Universalism”, 1-2/2009, XIX, Polish Société Européenne de Culture and Academic Publishing House DIALOG, Institute of Philosophy, Warsaw University.
M. Heim: The Metaphysics of Virtual Reality. Nowy Jork: Oxford University, 1993.
G. C. Burdea, P. Coiffet: Virtual Reality Technology. John Wiley & Sons, Inc., 2003.
R. Ascott: Telematic Embrace, Visionary Theories of Art, Technology, and Consciousness. University of California, 2003.
O. Grau: Virtual Art. From Illusion to Immersion. Cambridge, Londyn: Massachusetts Institute of Technology, 2003.
Katarzyna Prajzner: Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej. Łódź: 2009.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...