Opublikowano 13 grudnia 20168 l Będzie kozacka gierka. Taki sztos , 1 dzień po rocznicy skmoleńskiej, wow Edytowane 15 grudnia 20168 l przez balon
Opublikowano 15 grudnia 20168 l W ogole to Yoka ze swoim designem i designem poziomow( te mile, pastelowe levele ala homo) kojarzy mi sie nieprzerwanie z Crockiem
Opublikowano 15 grudnia 20168 l Dla mnie zapowiada się mega, ale za anulowanie wersji na Wii U to hói im w du.pe i kupie używkę.
Opublikowano 15 grudnia 20168 l W ogole to Yoka ze swoim designem i designem poziomow( te mile, pastelowe levele ala homo) kojarzy mi sie nieprzerwanie z Crockiem oho ktoś tu nie grał w Banjo-Kazooie dla porównania screen z Nuts&Boltsw podobieństwa są nader widoczne, co jest naturalne biorąc pod uwage ze gra jest duchowym następcą Banjo Kazooie
Opublikowano 18 grudnia 20168 l Właściwie to Croc był przed Banjo-Kazooie. Obie gry są oczywiście inspirowane znanymi wtedy grami Nintendo i Rare. W obu nie ma tak naprawdę zbyt wiele elementów, których by gdzieś tam nie było w seriach Mario i Donkey Kong Country. Tyle że w 3D. Z tym że Croc powstawał wyjątkowo długo od momentu koncepcji. Nie każdy dziś pamięta, ale Croc był robiony początkowo jako gra z Yoshim, a dopiero po odmowie Nintendo zrobiono z tego jakże oryginalną gierkę na PSX i Saturna. Ostatecznie Croc wyszedł pod koniec 1997, ale w momencie rozpoczęcia produkcji był naprawdę pionierski jako platformówka 3D. Ludzie z Nintendo pokątnie przyznali nawet, że wczesna wersja Croca w niemałej mierze zainspirowała Mario 64. Argonaut ogólnie był jedną z kluczowych firm, jeśli chodzi o wprowadzenie 3D w grach. Nintendo wzięło od nich sporo rozwiązań. RIP. Banjo-Kazooie zresztą też rozpoczęto robić długo przed Mario 64, początkowo był to RPG akcji na SNES-a z ludzkim bohaterem, poza tym gra wyglądała po prostu podobnie do Donkey Kong Country. Z czasem powstała z tego kolejna platformówka ze zwierzątkami mocno czerpiąca z Mario i DKC, bo taki był trend; po części kulturowy, a po części zwierzątka jest po prostu łatwiej zrobić używając mało tekstur. Swoją drogą, jeez, temat ma półtora roku, kiedyż jakiś mod odkryje, że gra ma tytuł "Yooka-Laylee". Oczywiście też żałuję, że nie powstaje platformówka o raperze z Kalibra 44. Ale serio, jak można mylić tytuł będący specjalnie grą słowną. Tak nie ma sensu. Edytowane 18 grudnia 20168 l przez ogqozo
Opublikowano 21 grudnia 20168 l Nie znałem tej strony. Ale pamiętam Croca. Któż nie pamięta. To była taka dobra gra dla dziecka, i nawet wyszła na peceta, żeby każdy na komunię mógł pograć. Jak na swoje czasy była bardzo wyrazista, wszystkie podstawy estetyczne gry były ok, sterowanie jak na PSX-a też nawet uszło, tylko zabrakło jej rozwinięcia całej idei, więcej elementów, treści, żeby być faktycznie dobrą grą, którą ktoś szanuje po 20 latach. No i - była oczywiście niczym po tym, jak się zaznało geniuszu Mario 64, dlatego też pamiętam, że to wszystko przez długą pracę małego wydawcy, bo wbrew pozorom w pewnym sensie faktycznie była pierwszą grą tego typu. Po Yo... Yooka-Laylee spodziewam się pewnie czegoś podobnego. Mała firma rywalizuje z większą w jej własnej dziedzinie - no może być ciężko, żeby to osiągnęło poziom Mariana. W sumie to to samo można było powiedzieć już o Banjo-Kazooie na Xboxa, że kolesie zrobili większą grę, niż mieli treści. Ale chyba dobrze, że ktoś próbuje. Nuts & Bolts wyszło już prawie 10 lat temu, a i tam nie każdy był gotów przyznać, że to jest "prawdziwy platformer". Edytowane 21 grudnia 20168 l przez ogqozo
Opublikowano 21 grudnia 20168 l Croc był, i nadal jest świetną klimatyczną platformówką. Jedyne co tam kulało, to archaiczne sterowanie w 3D, któremu w tamtym czasie daleko było do takiego Banjo, Spyro, Mario 64 czy Gexa 3D. Jednak po treningu można było wymiatać krokodylkiem Nie porównywałbym też Yoki Lele do Banjo Nuts and Bolts, bo niestety ta gra nie dorasta do pięt swoim protoplastom. Owszem można się w tej produkcji zabawić w Boba budowniczego i pośmigać po planszach wykonując monotonne - (od pewnego momentu) zadania, ale z pierwotną formułą jaką prezentował Banjo czy Donkej 64 niema ta gra nic wspólnego. Yoka Lele natomiast czerpie co najlepsze z dziel RARE i na pewno nie zawiedzie fanów, którzy takiej rozgrywki łakną. Edytowane 21 grudnia 20168 l przez kazuyoshi
Opublikowano 19 stycznia 20178 l Fajnie gdyby wciśnięto kanapowy multi. Mam 3 pady, ale bardzo brakuje mi gier, które mógłbym odpalić znajomym i w które mogliby się wkręcić w chwilę.
Opublikowano 20 stycznia 20178 l kanapowy multi na konsolach aktualnej generacji to dramat nad dramaty. Tak za(pipi)iscie brakuje mi czegos w stylu crash basha, ze lykne te osiem minigierek z przyjemnoscia, ale ktos w koncu moglby zapelnic ta nisze -___-
Opublikowano 28 lutego 20178 l Polygon streamuje Yooka-Laylee https://www.facebook.com/polygon/videos/1472448449434445/
Opublikowano 1 marca 20178 l w sumie wczesniej wygladało to bardzo słabiutko, na pokazie nindies za to calkiem porządnie, wydaje się, że będzie solidna gierka na 7+
Opublikowano 4 marca 20178 l Szkoda że gra chodzi na Unity bo to po prostu widać. Nie do końca czuć tę dynamikę skakania, postać wygląda trochę jakby pływała po ziemi, a oświetlenie czasem wygląda jakby nie istniało. Ale i tak wierzę.
Opublikowano 4 marca 20178 l Na unity? To kaplica, na konsolach ten silnik jest ujowo zoptymalizowany, mam alergię na ten engine. Jednak zobaczymy jaki będzie końcowy efekt, bo sam w sumie czekam na tego platformera, a po Ratchet mam większy głód na ten gatunek. Edytowane 4 marca 20178 l przez Faka
Opublikowano 4 marca 20178 l Z Ratcheta taka platformówka jak z koziej du,py trąba. A jak masz głód, to skosztuj tuzów tego gatunku z Super Mario Galaxy i Super Mario 3D World na czele, a nie marnuj czasu czekając na średniaka na Unity. Ogólnie fajnie, ze ta gierka powstaje, że zebrali kasę itd., ale no nie ma się co czarować, że będzie z tego coś niezwykłego.
Opublikowano 4 marca 20178 l Gdybym tego Wii U półtora roku temu nie sprzedał to i bym ograł te gry, a tak to po ograniu zeldy i xeno poszło w świat, a kupować teraz switch to się mija z celem z brakiem gier (jedna Zelda nie zachęca tak za bardzo) , bo wiadomo, że w przyszłości będą platformery na tej konsoli. Chociaż sierpień ratuje w postaci Crasha, no nic, zaraz ten Yoka będzie z tym unity, może coś będzie dobrze. Edytowane 4 marca 20178 l przez Faka
Opublikowano 4 marca 20178 l Biorąc pod uwagę, że Recore dostawało jakieś tam nagrody za najlepsze wykorzystanie Unity, to czarno widzę w takim przypadku YL na konsolach :p
Opublikowano 12 marca 20178 l Kurde, ale jestem tą gierką oczarowany. Fakt, to co wypunktował Figaro daje się we znaki, ale Banjo dla mnie zawsze stał projektem poziomów i eksploracją, a nie czystą platformówkowatościa jak Mario, więc dopóki kontrola postaci będzie w miare precyzyjna, to mi to przeszkadzać nie będize. Edytowane 12 marca 20178 l przez Dahaka
Opublikowano 12 marca 20178 l Tez mi się podoba i dam grze szanse. Zwłaszcza że cena jest dosyć niska jak za tak fajnie zapowiadająca się platformowkę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.