Skocz do zawartości

E3 2015 (zakaz CW i spamu/chatu)

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wolałbym jednak Itsuno robiącego DMC5, bo Platinum to taki trochę (anty)Midas rynku, czego się nie dotkną kończy się słabymi wynikami finansowymi (minus MGR). Teraz mają na głowie Scalebound, który też pewnie się nie sprzeda, bo japońskie gry i X1, to nie jest jest rozsądne małżeństwo. Chciałbym więc, aby zrobili swojego drugiego Metala, na tym przynajmniej zarobią.

Bo na nowym DMC nie zarobią...

Devil od Platinum... nawet w snach o tym nie marzyłem.

żadna ściema, chodzi o fakt, że platynowi robią DMC, sama myśl o tym powoduje ze twardnieje mi benis

DMC x Bayonetta, już dawno temu czytałem o tym. IMO DMC5 od Itsuno > DMC5 od PG, combat system na tym by zyskał i nie będzie (pipi).anego stuna na postaci. Ale ja tam na nic nie będę narzekał, jeśli platynowi by to zrobili bez większego udziału Cpacomu to gra miałaby mase dodatkowego contentu :obama:

W temacie o DMC4SE na neogafie, nie znajdę Ci teraz tego bo było to dość dawno temu. To że bedzie coś z DMC jest pewne, "mój insajder"

WELP

just heard some good news friends

choo choo

man all I heard was DMC5 was gon be at E3

tumblr_niyhtka9xC1rjm53xo1_500.gif
We wtorek 8:00 egzamin, a ja o 3 w nocy będę wypatrywał Danteusza :master:

Edytowane przez XM.

A tutaj potwierdzenie nazwy ME2 gierka wyjdzie w Q1 2016 

mirrors-edge-catalyst.jpg

Hello everyone,

Two years ago we revealed that we were making a new Mirror’s Edge™. Last year, we gave you a behind the scenes look into some of the early progress we had made. And though we haven't said much else in all that time, we have been listening. Thank you for your incredible passion and your patience. I'm excited to tell you that it's paid off — by this time next week, you will have finally seen more of the game at E3.

Mirror’s Edge has always had a special place in the hearts of all of us at DICE. The first game had a lot of promise. It was unlike anything else in terms of the gameplay and style — it had a unique soul. But as much as we loved that game, we knew it could be more. So that’s what we have set out to do as we introduce Mirror’s Edge to a new generation.

The team has spent a lot of time re-evaluating every aspect of the game and making it a new experience. This is not a sequel, this is not Mirror's Edge 2. We have landed on a vision that honors the first game — pushing the boundaries of first person movement and diving deeper into the story behind our heroine Faith — but also brings a lot of great new, interesting gameplay and features to the experience for our players.

So on behalf on the entire team here at DICE, we can’t wait to show you what we have been pouring our heart and soul into. We can’t wait to introduce you to Mirror’s Edge™ Catalyst.

Edytowane przez Starh

Master troll level Kamiya ;)

7d4b24377f.png

W tym tweecie nie ma nic trollujacego.

Jeśli posiadasz przeciętnego PC ze zintegrowaną grafiką liczba to zmniejszy się pewnie o jakieś 90%. Figaro, proszę Cię. PS4 i Vita to typowe sprzęty pod indory dla casuali.

lista gier które mają być pokazane na konfie sony

• Drawn to Death - The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency // San Diego Studio
  • Fat Princess Adventures - Fun Bits // Santa Monica Studios
  • God of War III HD - Santa Monica Studio
  • Guns Up! - Valkyrie Entertainment // San Diego Studio
  • Journey - thatgamecompany // Santa Monica Studio
  • Kill Strain - San Diego Studio
  • Ratchet & Clank - Insomniac Games
  • Tearaway: Unfolded - Media Molecule
  • The Tomorrow Children - Q Games // Japan Studio
  • Until Dawn - Supermassive Games
  • Street Fighter V - Capcom
  • Batman: Arkham Knight - WB Games
  • Alone With You - Benjamin Rivers Inc.
  • Amplitude - Harmonix
  • Broforce - Devolver Digital
  • Capsule Force - Iron Galaxy
  • Cosmic Star Heroine - Zeboyd Games
  • Enter the Gungeon - Devolver Digital
  • GALAK-Z: The Dimensional - 17-bit
  • Gang Beasts - Double Fine
  • N++ - Metanet
  • Nuclear Throne - Vlambeer
  • Salt & Sanctuary - Ska Studios
  • Chasm - Discord Games
  • EarthNight - Cleaversoft
  • To Leave - Freaky Creations
  • ABZÛ - Giant Squid/505 Games
  • Relativity - Willy Chyr
  • Planetside 2 - Daybreak
  • Death Tales - Nine Tales Digital
  • Dungeon Defenders 2 - Trendy Entertainment
  • Snow - Poppermost
  • Soma - Frictional Games
  • The Vanishing of Ethan Carter - The Astronauts
  • Thumper - Drool
  • Gnog - KO-OP Mode
  • Super Meat Boy - Team Meat
  • Skullgirls: 2nd Encore - Autumn
  • Heart Forth, Alicia - Alonso Martin
  • Futuregrind - Milkbag Games
  • Rocket League - Psyonix
  • I Am Bread - Bossa Studios
  • Super Time Force Ultra - Capy
  • Moon Hunters - Kitfox Games

czy ktoś mi może wyjaśnic co sie tu odpierdala?

ta lista to same nieznane tytuły, albo nieznane indyki, albo odgrzewane kotlety z indyków na pc... WTF?

a gdzie są głośnie gry AAA? gdzie jest chociaż jakieś uncharted?

może coś sie komuś powaliło i jest to poprostu lista indyków? a lista prawdziwych gier będzie pokazana osobno?