Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Hidetaka Miyazaki: „Dark Souls III może być wielkim zakończeniem serii”

 

„Byłoby kłamstwem, gdybym powiedział, że nie ma takiej obawy. Nie sądzę, aby dobrym wyborem było tworzenie gier z serii Souls oraz Bloodborne w nieskończoność. Zastanawiam się nad wielkim zamknięciem serii dzięki Dark Souls III. To oczywiście nie zależy tylko ode mnie, ale wspólnie z From Software chcemy w przyszłości przygotowywać nowe projekty. Dark Souls III jest ostatnią grą, którą rozpoczęliśmy tworzyć zanim zostałem szefem From Software. Kolejny tytuł będzie już zapoczątkowany za czasów mojego szefostwa. Wierzę, że nasza firma może tworzyć nowe rzeczy. Pojawią się nowe rodzaje produkcji od nas, a Dark Souls III jest ważnym znacznikiem ewolucji From Software.”

 

no najwyższa pora

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Było i była też plotka (albo potwierdzona wypowiedź, już nie pamiętam), że Miyazakiego interesuje szeroko rozumiana przyszłość / sci-fi. Wyjdzie DLC do BB i zapowiedzą gdzieś w sztyczniu czy lutym, premiera - marzec 2017.

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

 

A nie było info ze From znów cos z Sony tworza?.

Plotki mówią o jeszcze 3 tytułach dla Sony, podobno jakiś jrpg, gra na ps vr i o trzecim tytule nic nie wiadomo, ale stawiałbym na BB2.

 

 

Niee, jest mowa o dwóch tytułach od Fromu, oba w stylu Soulsowym.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nikogo nie ruszają te rolle? Koleś napierdala w płytówce fikołki szybciej i dalej niż w Bladborn, trochę oporowo to wygląda. Rozumiem, że chcą zrobić bardziej dynamicznego Soulsa, coby ludzie po ograniu BB nie płakali że znowu turtlowanie za tarcza the game, ale takie buffowanie rolli to chyba krok w złym kierunku.

 

 

Sam boss-drzewiec i start walki z nim z designowego punktu widzenia bardzo mi się podoba, no ale Miyazaki więc o takie rzeczy nie trzeba się było martwić :reggie:

 

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

dziwne są, rycerzyk rzuca sie jak poyebany. a wiadomo jak rozwiążą ciężar zbroi i same rolle ? system z DS2 był pod tym względem bardzo dobry. może to, co oglądamy na materiałach to fast roll, albo super fast roll, a w cięższym sprzęcie będzie to wyglądało inaczej. tak, czy sr,ak za bardzo parkur  

 

mnie jeszcze rusza ten super dynamiczny trailer z elementami dub stepu i zimmerowych wroooomów. bardzo soulsowy jest...

Odnośnik do komentarza

 może to, co oglądamy na materiałach to fast roll, albo super fast roll, a w cięższym sprzęcie będzie to wyglądało inaczej.

 

W becie mając (prawdopodobnie, oceniając po damedżu i paskach życia/many/staminy) dość niskolevelową postać napierdalało się fastrolle w średnich armorach, więc jest to niepokojący trend.

Akurat system z DkS2 ja uważam za kretyński, bo przerzucenie inv frejmów na Adp dodało nam kolejną statystykę do pompowania, jednocześnie nie wnosząc nic pozytywnego czy dobrego dla gracza. Gdyby Adp nie istniało, z designerskiego punktu widzenia nie stałoby się kompletnie nic złego czy czuć by było, że gra straciła na głębi czy czymkolwiek. Ilość inv frejmów można by znowu ustalić jako fixed albo podpiąć pod eqload.

Equip loadu trzeba było też w sumie mniej pilnować, bo i granica fatrolla była dużo wyższa, i sam wpływ na długość rolla zmieniał się liniowo, a nie jakoś interwałowo. Z tych powodów w grze nie trzeba było się starać z dobieraniem lekkich ciuszków żeby móc fruwać po ekranie i nie było powodu żeby nie zakładać zawsze ciężkich pancerzy, bo inva załatwiała nam statystyka, a eq load wybaczał dużo więcej.

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...