Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

przy tej ilosci aktywnosci, znajdziek itp IMO swiat byl ciut za maly, mialem czasami wrazenie, ze chodze po takim sztucznym zoo, za malo bylo momentow gdzie chocby przez chwile nic sie nie dzieje, zreszta widac to na przykladzie tych smiesznych przejsc klimatu gdzie na przestrzeni doslownie paru metrow z tropiku wchodzimy w zimowe rejony

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Ty masz swoje zdanie, ja swoje i ok. Dla mnie 8/10. Fenomenalną bym jej nie nazwał no chyba że za samą grafikę.

najpierw za G A M E P L A Y a dopiero pozniej za grafike. Fabuła dobra, świat duży no koorwa klejnocik

No sorry za gameplay nie ma takiej opcji. Fenomenalny gameplay to miał dla mnie np. dishonored 2. Ale tak jak mówilem to moje zdanie. O wadach już zresztą sporo zostało powiedziane. Nie ma co się powtarzać.

Odnośnik do komentarza

przy tej ilosci aktywnosci, znajdziek itp IMO swiat byl ciut za maly, mialem czasami wrazenie, ze chodze po takim sztucznym zoo, za malo bylo momentow gdzie chocby przez chwile nic sie nie dzieje, zreszta widac to na przykladzie tych smiesznych przejsc klimatu gdzie na przestrzeni doslownie paru metrow z tropiku wchodzimy w zimowe rejony

Dokładnie. Wszystko upchane bardziej niż w Wiedźminie. Co parę metrów jakaś grupka robotów, ludzi. Otwarty świat, a odczucia klaustrofobiczne. Trochę więcej przestrzeni by się przydało, no ale wtedy niektórzy pewnie by marudzili, że świat pusty jak w Zeldzie :E.

Odnośnik do komentarza

No ale dla przykładu są wieże, wspinanie, obozy do przejęcia, nawet chowanie w krzakach było już w jakimś asasynie czy tam jednoprzyciskowe zabójstwa. No trochę trudno tutaj nie porównywać.

nie zebym znowu robil goownoburze ale takim tokiem rozumowania to nawet najnowsza zelda jest ubisoft style bo wszystko co napisales znajduje sie tez i w niej

 

tyle wiecznie powracającej guwnoburzy, a wiekszość nadal nie ogarnia że nie o wieże, chowanie w krzaki, czy obozy chodzi, a o samą mechanikę rozgrywki, w stylu zyebanych lokalizatorów celów, focus mody, podające wszystko na tacy, czy wuchtę powiadomień, zapychajace spora część ekranu [*]

 

no i jakoś nowa zelda pokazuje takim rozw. faka

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ubi robi swoje gry na kolanie i wydaje tak szybko, jak to tylko mozliwe. Horizon byl szlifowany kilka lat i to od razu czuc podczas grania. Nie pamietam kiedy ostatnio system walki dawal mi tyle przyjemnosci. Zamiast popychac fabule do przodu wlocze sie po tych samych miejscowkach i rozwalam maszyny bez konca.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Ubi robi swoje gry na kolanie i wydaje tak szybko, jak to tylko mozliwe. Horizon byl szlifowany kilka lat i to od razu czuc podczas grania. Nie pamietam kiedy ostatnio system walki dawal mi tyle przyjemnosci. Zamiast popychac fabule do przodu wlocze sie po tych samych miejscowkach i rozwalam maszyny bez konca.

No widzisz to jest właśnie subiektywne odczucie bo dla mnie system walki nie był porywający. Żeście się czepili tych gier ubi. Jak już pisałem ja miło wspominam historię ezio oraz zakończenie historii altaira. Porównanie do gier ubi to dla niektórych jakby powiedzieć że gra to (pipi) bo sobie chłopca do bicia znaleźli. Złe korpo chcące zarabiać kapuchę. Bo inne firmy to non profit. W branży jest może ze 3 dewów robiących same hity ale pewnie z cyklem wydawniczym tak raz na pięć lat. O dziwo jadą też najcześciej na sprawdzonych seriach np. gta czy wiedźmin.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Podpiszę się pod tym. System walki w Horizon, zwłaszcza walki wręcz, jest bardzo płytki. Jasne, że więcej się tam strzela, ale głębi nie ma w tym żadnej. W Wieśku były chociaż combosy, szkoły stawiające na konkretny rodzaj rozgrywki. W Horizon mam tak:

 

- siedzę w krzakach -> gwiżdżę do małego dinozaura -> one-hit KO

- zakładam pułapkę -> dinozaur jest na glebie -> dobijam atakiem (one-hit KO)

- otwarta walka z większym dinozaurem: unik -> ciężki atak (powtarzam, aż padnie na glebę) -> one-hit KO

 

W przypadku ludzi czasem nie zalicza mi headshotów.

 

Walka z większymi dinusiami jest spoko (chociaż mnie Sabertooth rozczarował: drugi scenariusz), ale sama gra nie ma nic co by sprawiło, że pójdę do przodu. Z postaci pamiętam Rosta i Aloy, side-questy są nijakie, ale dam tej grze kolejną szansę. Żeby zapoznać się z historią. Jednak z mojej perspektywy, to największe rozczarowanie ostatnich lat i zwykłę rzemiosło od Guerrilla. Żaden tam szlifowany klejnot. Raczej grubo ciosany. Mega zmarnowany potencjał jak na razie.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
Gość Soul

No i to machanie włócznią jest mega słabe zero feelingu...

 

Zgadzam się z Paolo, mimo to, że Postać ruszała się jak kloc, system walki ratował się sam były combosy, kontry i fajna dekapitacja , plus można było rzucić jakiś znak, wiadomo, że to nie poziom Nioha czy BB ale still better.

 

Jeszcze jak człowiek ograł Nioh'a to taki Horajzon na kilometr wiał biedą gameplayową.

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

przeciez wiesiek to walka w zwarciu, a horizon walka na dystans - nie ma co porownywac bo skupia sie na czyms innym i kazdy preferuje pewnie inny rodzaj rozgrywki 

 

tak walka wlocznia jest tragicznie slaba w horizon ale to tak jakby gadac ze w wiesku strzelanie z kuszy jest tragiczne i tylko po tym elemencie oceniac walki

 

jeszcze te plusy od bansai'a co nawet sekundy w gierke nie gral xd

Odnośnik do komentarza

Dokladnie a zaraz podjarka zelda i jej systemem walki xD

 

Walka w horajzonie jest jakies tak dokladnie liczac miliard razy lepsza niz w wiedzminis. Jest mega widowiskowa i dynamiczna, w dodatku rzucajac dzieki wyborowi broni multum mozliwosci rozwiazania walki.

 

Jak mozna to porownywac do walki w wiedzminie gdzie mielismy dwa smieszne mieczyki, beznadziejne niby czary i tyle. Przeciez walka w wiedzminie to NAJGORSZY element tej gry. O tym jak 15cm płotki sprawialy ze Geralt nie potrafil rollowac nie wspominajac.

Edytowane przez kanabis
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
ojjakboli.jpg

 

swoją drogą mam prosiaka i Horizon, więc odbij

 

No walka w tej grze jest słaba, nie wiem coście się tak uczepili. Kredyt zaufania czy jarango, bo eks? Pewnie to drugie. Żałosne.

Edytowane przez Paolo de Vesir
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Nie mogłem przestać w to grać, oczywiście dzięki rozgrywce ale fabuła również trzymała mnie za mordę. Nabite 70h mówi samo za siebie. Czy to eks czy nie, w pisdzie to mam. To chyba kryterium botowskie.

 

Nie podoba ci się giera sopoczko oczko, sprzedaj, połam, zjedz. Ale jeśli jestem jej fanem to nie krzycz, że mnie boli, i nie biegaj ze (pipi)zką w statusach.

 

Pozdrawiam cieplutko

Odnośnik do komentarza

Walka w Horizonie jest swietna nie tylko przez wiele mozliwosci ubicia stworow, szukanie ich slabych punktow, odrywanie czesci, plynnosc, dynamicznosc, ale takze samo zachowanie maszyn i ich animacje. Czuc ze walczy sie z bestia, a nie slabym NPC. Do zwyklego Pilozeba mozna podejsc na 5 roznych sposobow i bawic sie w nieskonczonosc, dlatego walki nie nudza. Walka jest slaba, ale tylko z ludzmi.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No i my tu o takiej walce rozmawiamy o walce z ludźmi o machaniu dzidą, rozumiem, że dla XM to lepszy kawałek kodu jak w Wieśku xD

xD

xD xD

xD xD xD

 

Ciekawe gdzie było poruszone że rozmawiamy o walce z ludzmi a nie robotami? No właśnie - nigdzie nikt nie wyszczególnił. Cały czas, zwlaszcza ty, piszesz ogolnie ze jest (pipi).owy.

Ty to powinieneś jakies lekcje poprawnego czytania i pisania zaczerpnąć. 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...