Skocz do zawartości

NieR: Automata

Featured Replies

Opublikowano
17 minut temu, Ryo-San napisał:

ie doczytałem że chodzi tylko o Sony Europe

Źle doczytałeś, chodzi o Square Enix czyli wydawce Niera. 

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Wyświetleń 255,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No ograne, co mogę powiedzieć po 30h, potężne 6+/10.   Może te gra jest dobra ale ja już nie trawię japońszczyzn?   - Cały ten zamysł z route A B C jest o kant ch/uja rozbić, nie w

  • Skończyłem skurczybyka i jeśli mam być zupełnie szczery, to gra nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia, jak na niektórych w tym temacie. Ale powiem też, że nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, jak

  • Ależ można shoty strzelać, idealny tytuł dla zwyroli.    

Opublikowano
2 godziny temu, Ryo-San napisał:

Jak na taki tytuł to raczej nie jest to powalająca liczba :(

edit: nie doczytałem że chodzi tylko o Sony Europe. W takim razie to bardzo dobra wynik :D

Jak pękł 1mln to już byli zadowoleni z wyniku

Opublikowano

Dziwne, pamiętam temat Bulletstorma z poprzedniej generacji który sprzedając się w milionie sztuk okazał się marketingowym niewypałem. Nie wiem dokladnie ile wydawca musiał sprzedać żeby wyjść chociaż na zero ale wydaje mi się że ok 2mln. 4mln RE7 też dla Capcomu nie były jakimś mega wynikiem. Dlatego 2.5 mln NierA na 2 platformy to wg mnie wynik dosyć mizerny chociaż gra jest mocno specyficzna i do mainstreamu raczej nie należy.

Edytowane przez Ryo-San

Opublikowano
Cytat

Jak pękł 1mln to już byli zadowoleni z wyniku

 

to jest wlasnie osom w tych gierkach z grafika z ps2

Opublikowano

Myślę że nawet bulletstorm miał większy budżet od automaty nie wspominając re7

Opublikowano

Te porównanie niera do bulletstorma... pewnie ea wydało na marketing ze 3x więcej kasy niz poszło na wszystko w nierze. I dlatego gry AA to mistrz bo nie trzeba chorych ilości sprzedanych kopii by się zwróciło/zadowoliło wydawcę.

Opublikowano
29 minut temu, Ryo-San napisał:

Dziwne, pamiętam temat Bulletstorma z poprzedniej generacji który sprzedając się w milionie sztuk okazał się marketingowym niewypałem. Nie wiem dokladnie ile wydawca musiał sprzedać żeby wyjść chociaż na zero ale wydaje mi się że ok 2mln. 4mln RE7 też dla Capcomu nie były jakimś mega wynikiem. Dlatego 2.5 mln NierA na 2 platformy to wg mnie wynik dosyć mizerny chociaż gra jest mocno specyficzna i do mainstreamu raczej nie należy.


Wiesz Ryo - co wydawca to jednak inne oczekiwania. EA to taka pazerna świnia, że ich i 5 milionów nie zadowoli, podobnie zresztą jak Capcom czy SquareEnix, które też narzekało na Tomb Raider bodajże... Dużo z tych oczekiwań ma wiele wspólnego z kosztami marketingu, które zwłaszcza w przypadku EA bywają niebotycznie napompowane (jakby ktoś potrzebował milion reklam nowej FIFY czy Battlefielda, żeby podjąć decyzję o zakupie), więc później jest płacz, że "koszt gry" się nie zwrócił.

Jeśli chodzi o Bulletstorm to sami byli sobie winni, wypuszczając je do sklepów w dniu premiery Killzone 3 (które grą jest praktycznie w każdym calu gorszą, ale rozpoznawalna marka robi swoje). Podobnie ostatnio zrobili z Titanfall 2, rzucając je na pożarcie pomiędzy swojego flagowego FPSa i największą konkurencję (no ale to było wykalkulowane pod przejęcie Respawn i możliwość zaprzęgnięcia kolejnego studia do prac nad następnym tytułem ze stajni Star Wars).

W przypadku tak niszowego tytułu, jak NieR Automata, robionego przez najemników z Platinum Games, nie obarczonego praktycznie żadnym marketingiem, wynik 2,5 mln może być powodem do zadowolenia.

Opublikowano

przecież nier jak wyżej nie miał prawie żadnego marketingu, gierka miała być bardziej w kierunku fanów wcześniejszego niera czy drakengardów, na bank ogólne oczekiwania to był 1 milion sprzedanych kopii i już wtedy otwierali szampany, a że grą zainteresował się też przy okazji mainstrem, w tym osoby które nie dają rady przejść jej na normalu to dobiło do 2,5 baniek :reggie: 

Opublikowano

No i masz ... siedzę w pracy i myślę o Nierze. To gra z tej właśnie kategorii. A jestem dopiero "po pustyni". 

 

Taro stworzył ten niepowtarzalny feeling. Nie wiem jak to określić. Mam tak tylko przy małej grupce wybranych produkcji ... pojawia się jakaś nostalgia z czasów młodości i chyba smutek...

 

Wiedziałem, że będzie mi się podobać i to bardzo.

Opublikowano

to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu :usmiech:

Opublikowano
2 godziny temu, nobody napisał:

to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu :usmiech:

Co jest w DLC? Bo nie mam teraz czasu zbytnio googlowac

Opublikowano
3 godziny temu, nobody napisał:

to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu :usmiech:

sory ale 60zł za 3 stroje i arene to jest golenie w biały dzień i o ile gierka zasługuje na każde pieniądze tak to dlc jest warte z 10zł 

Opublikowano

jakby kupił nówkę w folii za dwie stówki nawet bym sie nie wygłupiał z tą propozycją :potter:

Opublikowano

Jakby do DLC były jeszcze jakieś trofea... A tak to za to badziewie nie mam zamiaru dać ani złotówki. Gierka zakupiona prawilnie w okolicach premiery, więc sumienie mam czyste :)

Opublikowano

25-tego tego miesiaca wychodza niezle figurki z Pania Robot. Fotki zrobilem z najnowszego numeru Famitsu
4a827a240a61a9f48148286eb836935c.jpg
4c40dfb4cb080d1858f970567c0580ff.jpg

Opublikowano

Aż się stulejka zaciska sama

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Da się ten tytuł przejść nie wykonując questów pobocznych? Chodzi mi o poziomy przeciwników. Obecnie mam coś ok ~15, a wrogowie ~25. Różnica będzie rosła?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.