Opublikowano 14 marca 20187 l 17 minut temu, Ryo-San napisał: ie doczytałem że chodzi tylko o Sony Europe Źle doczytałeś, chodzi o Square Enix czyli wydawce Niera.
Opublikowano 14 marca 20187 l 2 godziny temu, Ryo-San napisał: Jak na taki tytuł to raczej nie jest to powalająca liczba edit: nie doczytałem że chodzi tylko o Sony Europe. W takim razie to bardzo dobra wynik Jak pękł 1mln to już byli zadowoleni z wyniku
Opublikowano 14 marca 20187 l Dziwne, pamiętam temat Bulletstorma z poprzedniej generacji który sprzedając się w milionie sztuk okazał się marketingowym niewypałem. Nie wiem dokladnie ile wydawca musiał sprzedać żeby wyjść chociaż na zero ale wydaje mi się że ok 2mln. 4mln RE7 też dla Capcomu nie były jakimś mega wynikiem. Dlatego 2.5 mln NierA na 2 platformy to wg mnie wynik dosyć mizerny chociaż gra jest mocno specyficzna i do mainstreamu raczej nie należy. Edytowane 14 marca 20187 l przez Ryo-San
Opublikowano 14 marca 20187 l Cytat Jak pękł 1mln to już byli zadowoleni z wyniku to jest wlasnie osom w tych gierkach z grafika z ps2
Opublikowano 14 marca 20187 l Myślę że nawet bulletstorm miał większy budżet od automaty nie wspominając re7
Opublikowano 14 marca 20187 l Te porównanie niera do bulletstorma... pewnie ea wydało na marketing ze 3x więcej kasy niz poszło na wszystko w nierze. I dlatego gry AA to mistrz bo nie trzeba chorych ilości sprzedanych kopii by się zwróciło/zadowoliło wydawcę.
Opublikowano 14 marca 20187 l 29 minut temu, Ryo-San napisał: Dziwne, pamiętam temat Bulletstorma z poprzedniej generacji który sprzedając się w milionie sztuk okazał się marketingowym niewypałem. Nie wiem dokladnie ile wydawca musiał sprzedać żeby wyjść chociaż na zero ale wydaje mi się że ok 2mln. 4mln RE7 też dla Capcomu nie były jakimś mega wynikiem. Dlatego 2.5 mln NierA na 2 platformy to wg mnie wynik dosyć mizerny chociaż gra jest mocno specyficzna i do mainstreamu raczej nie należy. Wiesz Ryo - co wydawca to jednak inne oczekiwania. EA to taka pazerna świnia, że ich i 5 milionów nie zadowoli, podobnie zresztą jak Capcom czy SquareEnix, które też narzekało na Tomb Raider bodajże... Dużo z tych oczekiwań ma wiele wspólnego z kosztami marketingu, które zwłaszcza w przypadku EA bywają niebotycznie napompowane (jakby ktoś potrzebował milion reklam nowej FIFY czy Battlefielda, żeby podjąć decyzję o zakupie), więc później jest płacz, że "koszt gry" się nie zwrócił. Jeśli chodzi o Bulletstorm to sami byli sobie winni, wypuszczając je do sklepów w dniu premiery Killzone 3 (które grą jest praktycznie w każdym calu gorszą, ale rozpoznawalna marka robi swoje). Podobnie ostatnio zrobili z Titanfall 2, rzucając je na pożarcie pomiędzy swojego flagowego FPSa i największą konkurencję (no ale to było wykalkulowane pod przejęcie Respawn i możliwość zaprzęgnięcia kolejnego studia do prac nad następnym tytułem ze stajni Star Wars). W przypadku tak niszowego tytułu, jak NieR Automata, robionego przez najemników z Platinum Games, nie obarczonego praktycznie żadnym marketingiem, wynik 2,5 mln może być powodem do zadowolenia.
Opublikowano 15 marca 20187 l przecież nier jak wyżej nie miał prawie żadnego marketingu, gierka miała być bardziej w kierunku fanów wcześniejszego niera czy drakengardów, na bank ogólne oczekiwania to był 1 milion sprzedanych kopii i już wtedy otwierali szampany, a że grą zainteresował się też przy okazji mainstrem, w tym osoby które nie dają rady przejść jej na normalu to dobiło do 2,5 baniek
Opublikowano 15 marca 20187 l No i masz ... siedzę w pracy i myślę o Nierze. To gra z tej właśnie kategorii. A jestem dopiero "po pustyni". Taro stworzył ten niepowtarzalny feeling. Nie wiem jak to określić. Mam tak tylko przy małej grupce wybranych produkcji ... pojawia się jakaś nostalgia z czasów młodości i chyba smutek... Wiedziałem, że będzie mi się podobać i to bardzo.
Opublikowano 15 marca 20187 l to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu
Opublikowano 15 marca 20187 l 2 godziny temu, nobody napisał: to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu Co jest w DLC? Bo nie mam teraz czasu zbytnio googlowac
Opublikowano 15 marca 20187 l 3 godziny temu, nobody napisał: to bądź fajny, kup dlc i dej jeszcze zarobić twórcom, bo takie gierki są na wymarciu sory ale 60zł za 3 stroje i arene to jest golenie w biały dzień i o ile gierka zasługuje na każde pieniądze tak to dlc jest warte z 10zł
Opublikowano 15 marca 20187 l jakby kupił nówkę w folii za dwie stówki nawet bym sie nie wygłupiał z tą propozycją
Opublikowano 15 marca 20187 l Jakby do DLC były jeszcze jakieś trofea... A tak to za to badziewie nie mam zamiaru dać ani złotówki. Gierka zakupiona prawilnie w okolicach premiery, więc sumienie mam czyste
Opublikowano 15 marca 20187 l Popieram Grę wsparłęm na premierę wersją w Steelbooku, jednak nie będę kupował bieda DLC
Opublikowano 20 marca 20187 l 25-tego tego miesiaca wychodza niezle figurki z Pania Robot. Fotki zrobilem z najnowszego numeru Famitsu
Opublikowano 21 marca 20187 l 55 minut temu, Kolos28 napisał: W PSN Nier jest obecnie za 145 zł. A Automata po ile?
Opublikowano 7 kwietnia 20187 l Da się ten tytuł przejść nie wykonując questów pobocznych? Chodzi mi o poziomy przeciwników. Obecnie mam coś ok ~15, a wrogowie ~25. Różnica będzie rosła?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.