Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Nic nie zrozumiałem, ale propsuję wszystko co powiedział. Ktoś zrozumiał kiedy premiera? Aha, napisy są przecież. Tak się przejąłem że nie zauważyłem odnośnika. Boże, co za emocje! Edytowane 12 sierpnia 20159 l przez aux
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Autor Prace dopiero ruszają, a skoro to ma być remake od podstaw to pewnie wyląduje w 2017
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Ciekawe, co teraz zrobi koleś robiący amatorski remake RE2. Capcom mogłoby go wciągnąć w jakiś sposób do projektu, ale to raczej mało prawdopodobne. Szkoda, bo to co gostek stworzył do tej pory zasługuje na gromkie brawa. Edytowane 12 sierpnia 20159 l przez columbo
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Łyknę na premiere jak kurtyzana sperme. Moja ulubiona czesc serii. Byle nic z kamerą nie kombinowali.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Takie rimejki to ja rozumiem. Genialne wpasowało się w lukę na horrory: świetny materiał wejściowy, relatywnie niskie koszty produkcji i zaufana marka. To nie może się nie udać. Wydany niedawno RE:RemakeHD, do tego nowe Fatal Frame V, a na horyzoncje RE2:REmake. Mam nadzieję, że autorzy pójdą za ciosem i doczekam się trójki. Nemesis w takim settingu to kupa w gacie gwarantowana
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l i do tego zapowiedzieli remake resident evil 0. bylo to wiadomo wczesniej? wypas.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Świetna wiadomość Z wielką przyjemnością ogram remake tej wspaniałej gry. Wspomnienia wrócą. Edytowane 12 sierpnia 20159 l przez Sep
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Takie rimejki to ja rozumiem. Genialne wpasowało się w lukę na horrory: świetny materiał wejściowy, relatywnie niskie koszty produkcji i zaufana marka. To nie może się nie udać. Wydany niedawno RE:RemakeHD, do tego nowe Fatal Frame V, a na horyzoncje RE2:REmake. Mam nadzieję, że autorzy pójdą za ciosem i doczekam się trójki. Nemesis w takim settingu to kupa w gacie gwarantowana RE0 Remaster HD także zmierza na konsole (szkoda że cyfrowo jak REmake)
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Nie mieliśmy z kumplem karty pamięci do PSX'a i przechodziliśmy grę na raz. Co za czasy Liczę na dobry remake.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Nareszcie! Oby kamera była dalej statyczna to będzie fotorealizm. Liczę na remake w stylu RE1, wszystko od nowa, dodane dodatkowe lokacje i wrogowie. Premiera najwcześniej w 2017 https://www.youtube.com/watch?v=orHrAEU-W84
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l miło wiedzieć że moje prośby o dopisywanie się do petycji o RE2make nie poszły na marne https://www.google.pl/search?q=resident+evil+2+remake+petiotion&oq=resident+evil+2+remake+petiotion&aqs=chrome..69i57j0l5.7664j0j8&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 dobili do ponad 38 000 głosów (zaczynali od 10 000), ale zdecydowała cyfrowa sprzedaż REmake. 0 też jest już w produkcji.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Ja uważam podobnie jak Daddy, ma byc jak RE1 bo Capcom nie umie już robić Residentów i jak mają wpychać to (pipi)e CoD cinematic experience to lepiej zeby to nie wychodziło.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Jakby zrobili Jeszcze remake 3 to mogliby to wszystko później w pudełku wydać.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Podoba mi się motyw ze swobodnym celowaniem i filmowymi, ale dynamicznymi kadrami t.j. we wczesnym buildzie RE4. Spokojnie można by do tego dodać powolne poruszanie się podczas celowania, a nawet równoczesnego strzelania z broni małego kalibru (H&K, Browling, Kusza). Najważniejsze aby ammo długo było towarem deficytowym, a headshoty rozróżniały trafienie krytyczne od np. strzału w szczękę. Dzięki temu uniknięto by kretynizmów pokroju wymaganych 4-5 trafień w głowę, chroniących podstawowych przeciwników w RE4-6 przed zbyt szybkimi zgonami, a gra jednocześnie nie stałaby się zbyt łatwa. Edytowane 13 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Jakby zrobili Jeszcze remake 3 to mogliby to wszystko później w pudełku wydać. Jestem za, ale oby Nemesis był bardziej hołdem w strone pierwowzoru a nie tą wer z spin offów (Umbrella Chronicles, Survivor 2, Operation Racoon City).
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Capcom, nie macie prawa tego spyerdolić. Bo jeszcze się okaże, że komisariat będzie w DLC.
Opublikowano 14 sierpnia 20159 l ależ oni to koncertowo... nie no marzę że pewnego pięknego dnia postawię jeszcze na półce rimejki RE0-3 w 1080p
Opublikowano 15 sierpnia 20159 l Wersje pudelkowe by byly super. W dwojke gralem tylko w jedna plyte bo kumpel nie mial drugiej, tj. tej z ta laska. Chetnie zagram. Byla jedynka, teraz dwojka wiec i Nemesis bedzie w HD.
Opublikowano 15 sierpnia 20159 l Autor ależ oni to koncertowo... nie no marzę że pewnego pięknego dnia postawię jeszcze na półce rimejki RE0-3 w 1080p plus oczywiście
Opublikowano 15 sierpnia 20159 l Wersje pudelkowe by byly super. W dwojke gralem tylko w jedna plyte bo kumpel nie mial drugiej, tj. tej z ta laska. Chetnie zagram. Byla jedynka, teraz dwojka wiec i Nemesis bedzie w HD. To zależy na jakim silniku i do jakiego poziomu graficznego chcą zrimejkować RE2. Dla mnie wystarczy poziom RE HD Remastera - oczywiście w takiej samej stylistyce statycznych ujęć, itd. Ewentualnie coś takiego jak the Evil Within.
Opublikowano 15 sierpnia 20159 l Na Code Veronica bym nie liczył, bo wraz z RE4 już zostały zremasterowane i wrzucone do cyfrowej dystrybucji. Oczywiście bardzo chciałbym, by obydwie odpicowano raz jeszcze i wydano w pudełkach, żebym mógł sobie postawić na półce obok Resident Evil HD, sprowadzonego z Hong Kongu (mam nadzieję, że podobnie będę mógł uczynić z RE 0).
Opublikowano 15 sierpnia 20159 l Czekam na to bardziej niz na Shenmue i Fajnala. Fajnie jakby dali mozliwosc gry w odpicowanym 2D lub w pelnym 3D jak w tej fanowskiej robotce. No ale wiadomo ze nie ma opcji.
Opublikowano 16 sierpnia 20159 l To Capcom. Mam nadzieję, że wrzucą połowy contentu w DLC zamknięte na płycie.
Opublikowano 17 sierpnia 20159 l Przy RE Remake HD nie stosowali takiej durnej praktyki, więc nie ma się o co martwić.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.