Skocz do zawartości

Nioh


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Z jednej strony owszem, Nioh w dużej mierze bazuje na loocie, ale z drugiej nie raz widziałem speedruny, gdzie ludzie pomykali Wiliamem nago, a bossów klepali tylko i wyłącznie dzięki odpowiedniemu doborowi umiejętności z drzewek broni, używalnych przedmiotów i skillowi wyniesionemu z wielu godzin gry.

Generalnie Nioh jest bardzo wymagający, ale po poznaniu systemu i przede wszystkim ogarnięciu zachowań poszczególnych przeciwników ta gra na standardowym (wyraźnie to podkreślam - standardowym) poziomie trudności nie jest jakoś szczególnie trudna do przejścia. Platyna to coś innego, bo dochodzi parę bardzo wymagająch misji polegających na oklepaniu kilku postaci na raz i konieczność machnięcia paru trudnych leveli twilight.

NG a już zwłaszcza dalsze warianty nijak się mają do normalnego poziomu trudności. Ja aktualnie kończę sobie NG+ (Way od the Demon) i chcąc biegać w lekkim/średnim pancerzu przy agility B jestem skazany na sytuacje, gdzie zwyczajny Yoki ma mnie na hita. Bez Quick Change gra jest tu już zwyczajnie niemożliwa, a Sloth, który na NG jeszcze jakoś ułatwiał życie, na NG+ trwa ledwie parę sekund. Co najfajniejsze, ci ważniejsi na danych poziomach przeciwnicy często gęsto mają dodatkowo po kilka (4-6) buffów, więc sloth w zasadzie wystarcza na zdjęcie z nich może dwóch dopałek, obiegnięcie i zadanie jednej dobrej serii w plecy.
Jak ktoś ma problemy, to na NG/NG+ polecam secik Kingo i nastawienie się na grę z backstabem. Broń to kwestia preferencji, ale w opinii wielu graczy combo kusagirama + dual swords jest najefektywniejsze. Osobiście polecam też sprawdzić odachi. To wielkie żelastwo świetnie sprawdza się w walce z ludzkimi przeciwnikami - przy odpowiednich skillach 2-3 mocniejsze szlagi i pasek ki oponenta jest pusty, a my mamy szansę na chwyt i gratisowe dobicie leżącego na ziemi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mi się najlepiej walczyło miecz + włócznia, ale fakt wymagający jest zwłaszcza jak w walce pojawia się kilku przeciwników na raz.

Loot akurat mi nie przeszkadzał i fajnie się nim bawiło bo faktycznie jest go sporo:) Masz rację z tymi przeciwnikami bo jest ich duża powtarzalność stąd kolejne godziny gry są co raz przystępniejsze choć nie raz mnie sprowadził na ziemie jak czasem 2-3 strażników potrafiło mnie załatwić na cacy.
W niektórych lokacjach brakowało mi częściej kapliczek bo jednak gra wymagająca jest i później dużo trzeba przechodzić ponownie żeby dojść do tego samego miejsca na szczęście pokonani yokai się nie respawnują :)

Odnośnik do komentarza

Prawie cala gre wylacznie katanka. 20% z miecza + chyba 30% z setu (do obrazeni od tylu) i chyba 15% do gornej postawy oraz 20% z amuletow i wiekszosc gry przechodzilem bijac przeciwnikow w plecy xD najtrudniejsi chyba byli ninja bo szybcy i ciezko im zrobic plecki (w dodatku chyba walczymy z dwoma) natomiast im wiekszy przeciwnik tym latwiej. Jak wchodzilo cale combo z gornej postawy z trojkatem na koncu to az mi ich bylo szkoda xD

Odnośnik do komentarza

Columbo pisze jak jest. Sloth Talisman + np. ten secik to mega przydatne combo.

 

 

Oprócz wykupionych skillów i podbitych statystyk, wystarczy wpakować trochę punktów w magię, aby wykonać jak najwięcej przydatnych talizmanów budujących statsy postaci, oraz osłabiających bossów, i przez main questy idzie się prawie jak przecinak. 90% lootu i tak idzie na sprzedaż, rozbiórkę dla surowców, czy "dusz" i bonusowych fantów. 

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
4 minuty temu, Szymek_PL_ napisał:

 Wgl to wiadomo coś o drugiej części poza tym że powstaje??

Tworcy wypowiedzieli się w wywiadzie m in. o tym ze nie będą robic rewolucji, a jedynie dopracują formule (:wub: ) czytaj postarają się zniwelować slabosci i uwypuklić zalety, będzie kreator postaci, można będzie zmienić się w yokai ( yokai vs yokai fights ).

6 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

 Emocje po pokonaniu chooyka na statku będę pamiętał zawsze...chyba w życiu growym nie bilo mi tak serducho

Doskonale pamiętam pierwszego one shota od Onrykiego :) Jeszcze kolega u mnie był, oj jego " to czerwone to nie jest jego pasek HP, co nie, bo jak nie to prze.srane ", totalna niemoznosc poradzenia sobie z atakami obrotowym.... Oj tak, Nioh mi pokazal co to znaczy trudna gra.

BTW Yuki Onna była z 3 razy ciezsza :)

Odnośnik do komentarza

Wczoraj przeszedłem NG++ i zacząłem zabawę na Way of the Wise. Co tu się odjaniepawla, to :obama:
Każdy przeciwnik zabija mnie pojedynczym ciosem, nawet zwykły szkielet raz się mieczem zamachnie i trzeba opuszczać ziemski padół.
Co więcej, pojawili się nowi przeciwnicy, a konkretniej jakieś kundle, które wyczuwają obecność Williama nawet jeśli wrzucimy na siebie suppę+catwalking. Odblokowanie kolejnego i na szczęscie ostatniego poziomu trudności zapowiada się hardocorowo, tym bardziej że taktyka przebiegania przez poziomy do bossów może okazać się zupełnie nie do realizacji przez wspomniane wcześniej pieski. Z tego co widzę, to pancerz jako taki nie ma na NG+++ praktycznie chyba żadnego znaczenia, bo i tak ginie się na strzał od byle kogo. No i ofkoz prawie cały ekwipunek do wymiany, bo koszty soulmatcha sięgają po kilkanaście baniek za element wyposażenia/broń. Czas na farmę. Love this game :fsg:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

he he widzę, że grubo się dzieje :)

 

Ja jakoś talizmanów mało używałem ale teraz zacząłem drugie podejście więc spróbuję nimi się trochę pobawić :-) choć pamiętam, że jeden był mega przydatny ale nie pamiętam, który osłabiał czy coś ale muszę się na nowo wkręcić w temat :)

Edytowane przez mario10
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
Godzinę temu, mario10 napisał:

Ja jakoś talizmanów mało używałem ale teraz zacząłem drugie podejście więc spróbuję nimi się trochę pobawić :-) choć pamiętam, że jeden był mega przydatny ale nie pamiętam, który osłabiał czy coś ale muszę się na nowo wkręcić w temat :)

Sloth czyli w PL chyba gnusnosc, niezwykle przydatny.

1 godzinę temu, columbo napisał:

Wczoraj przeszedłem NG++ i zacząłem zabawę na Way of the Wise. Co tu się odjaniepawla, to :obama:

Tylko i wylacznie metowe buildy:greeting:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...