Jump to content
YETI

Detroit: Become Human

Recommended Posts

Jednak, Kara wraca!

 

Jeżeli ktoś nie widział demka z PS3.

 

Ciesze się ogromnie, bo tematyka na grę świetna.

Edited by YETI
  • Upvote 4

Share this post


Link to post

Wygląda... brzydko? Nie wiem co tak słabo. 

To co wygaduje narratorka sugeruje mi, że grę znowu pisze David Kejdż. Zaorać to beztalencie.

  • Upvote 5
  • Downvote 10

Share this post


Link to post

no to szykują się kolejne płacz emotions z dziurami logicznymi wielkości titanica w scenariuszu.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

zawiedziony jestem, trailer mnie zanudzil, grafika jakas bez szalu - beyond na sterydach, nawet to nie stao przy prezentacji tech dema czarodzieja czy nie zrobilo takie wrazenia jak tech demo kary na ps3 swego czasu

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Słabsza grafika, może oznaczać, że tym razem... wezmą sie na gameplay. Większe tereny, większa interakcja. Co do tematyki, to co zaoferowali w SOMie pod względem fabuły( gry są zbliżone w tym aspekcie i tu i tu jest/bedzie motyw maszyny/AI jako człowieka) i tak nie przebiją. Zreszta, pewnie pisze to Cage'a który do orłów nie należy.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Dodatkowi scenarzyści dają nadzieję na dopracowaną fabułę. Cage niech się trzyma reżyserii, bo ta gra ma naprawdę spory potencjał.

 

Ciekawe, jak będzie z aktorami. Czyżby Sony poskąpiło kasy i tym razem nie będzie nazwisk kalibru Page i Dafoe?

Share this post


Link to post

Wreszcie jakiś odzew ze strony Quantic Dream. Zobaczymy co z tego wyjdzie a może tym razem będzie więcej grania i mniej oglądania?

Share this post


Link to post

Nie liczyłbym na zmianę proporcji w temacie gra/film, to w końcu Cage - on już nie potrafi inaczej. Zresztą jest masa jego fanatyków i nagle zaczęłyby się jazdy, jak z ostatnim MGSem - za dużo gry, za mało fabuły itp :)

 

Tymi dodatkowymi scenarzystami też bym się tak nie sugerował, bo w CV mieli już wcześniej "Quantic Dream", więc może grzebali już przy którejś z wcześniejszych... "gier" :)

 

Mimo wszystko jaram się. Kiedy obejrzałem trailer, to aż mi się oczy zaszkliły pod koniec, kiedy zobaczyłem tę słodką buźkę - normalnie, jakbym zobaczył kogoś, za kim się strasznie stęskniłem. Tech-demko mnie poruszyło (i jak widać, nie tylko mnie, skoro Cage postanowił jednak rozwinąć ideę), więc mam nadzieję na podobne emocje w przypadku gotowego produktu.

Share this post


Link to post

Detroit z pewnoscia dostanie batem prez plecy jak kazda gra od Quantic. Ale sa i tacy na tym swiecie( wlasnie czytacie jednego z nich) ktorym te dziury fabularne i samograjstwo nie przeszkadzaja az tak razaco. Pomijajac juz fakt, ze moja zona uwielbia przesiadywac ze mna gdy sie w ich gry zagrywam.

Z drugiej strony mysle tak sobie, ze skoro Until Dawn doskonale sie przyjelo to QD maja skad wziasc przyklad i moze z tego wyjsc taka (pipi)a bomba, ze bedziemy sikac w majty z radosci, ze mamy takiego exa. Ja sikalem prz HR. Podobalo mi sie BTS( chociaz bez miazgi jak przy HR) a tu widze przeolbrzymi potencjal.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Nie liczyłbym na zmianę proporcji w temacie gra/film, to w końcu Cage - on już nie potrafi inaczej. Zresztą jest masa jego fanatyków i nagle zaczęłyby się jazdy, jak z ostatnim MGSem - za dużo gry, za mało fabuły itp :)

 

Tymi dodatkowymi scenarzystami też bym się tak nie sugerował, bo w CV mieli już wcześniej "Quantic Dream", więc może grzebali już przy którejś z wcześniejszych... "gier" :)

 

Mimo wszystko jaram się. Kiedy obejrzałem trailer, to aż mi się oczy zaszkliły pod koniec, kiedy zobaczyłem tę słodką buźkę - normalnie, jakbym zobaczył kogoś, za kim się strasznie stęskniłem. Tech-demko mnie poruszyło (i jak widać, nie tylko mnie, skoro Cage postanowił jednak rozwinąć ideę), więc mam nadzieję na podobne emocje w przypadku gotowego produktu.

 

xD :dynia:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Tania emocjnoalna fabula, ktora niczym nie zaskoczy. Kolejny film, gra w ktorej glowny watek kreci sie wokol pytania: Czy czarni maja dusze i czy przez to powinni byc wolnymi ludzmi. Ile mozna walkowac to samo, sie pytam. BTW Kto do ciezkiej cholery tworzy emocjonalny toster, zeby co uzala mu sie nad swoja egzystencja przy robieniu kanapek. Litosci

Share this post


Link to post

Ja mam właśnie wrażenie że widze kolejną kopię HR i BTS. I tak jak HR kupiłem na premiere tak BTS kupiłem 2 lata po premierze bo wiedziałem że to samograj i ponad 2 stów nie chciałem płacić. Wiem że cebulandia ale wole iśc do kina niż przesuwać za 250 pln gałkę w jedną stronę przez kilka godzin. Może jednak Detroit będzie bardziej na gameplay nastawione. Fahrenheit był bardziej dynamiczny niż dwie kolejne i może trochę ożywią rozgrywkę w wykonie Kary.

 

A znam tą aktorkę z serialu The Following. Taka se:)

Share this post


Link to post

Trailer "Kara" zrobil na mnie spore wrazenie za pierwszym razem i pamietam,ze chcialem zeby zrobili z tego gre.W wypadku tego trailera juz zadnej podjary nie ma i grafa tez jakby PS 3.5 niz nowa generacja,ale chcialbym zeby wrocili do poziomu z HR,bo Beyond bylo zauwazalnie gorsze.

Share this post


Link to post

Z plotek ze swiata mediow wlasnie wyczytalem, ze ma byc inaczej, gracz ma wiecej doswiadczac, tworzyc historie. A ja tak sobie mysle, ze z checia zobaczylbym (nene).ke Kary... tej prawdziwej ze zdjecia wyzej.

Edited by okens
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Jaranko. Uwielbiam raz na jakiś czas taką gierkę. Dobrze, że jest ich tak mało, a co najważniejsze mam jeszcze Until Dawn, Ethana i Rapture do zaliczenia więc spokojnie czekam na Kare.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post

Jak na razie daję kredyt zaufania, uwielbiam klimat Detroit więc tu mnie mają, zaś gry Cage'a zawsze mi się podobały choć Until Dawn spokojnie im dorównuje a beyond nawet przewyższa.

Share this post


Link to post

 

no to szykują się kolejne płacz emotions z dziurami logicznymi wielkości titanica w scenariuszu.

 

no to mam nadzieję że dzięki nim unikną poważniejszych dziur jak w HR i B2S. tematyka gry bardzo spoko, ale po (bardzo dobrych) Blade Runner, Deus Ex i Ghost In The Shell nic poza ponad wspomniane emotions (często kosztem realizmu i logiki) raczej się nie spodziewam.

Share this post


Link to post

Premiera grudzień 2016

 

Skad te info?  teraz powklejaj wszedzie linki source z datami premier

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.