Opublikowano 4 stycznia 20214 l 1 godzinę temu, Andżej napisał: mi chyba bardziej podszedl ost z ghost runnera, ktorego nadal czasami katuje w aucie. swoja droga, to wg doniesien jakiegos anonimowego deva, planuja "wielki comeback" w 2021, maja zamiar kompletnie zmienic AI (podobno bylo gotowe, ale ktos cos przypadkowo usunal przed premeira i dali tylko placeholder xd), maja tez wrzucic mase powycinanego kontentu, oraz osobno latac gre pod kazda platforme. plus nie bylo czasu na balans op progresji, ktora ma zostac rowniez przebudowana. o ile to prawda oczywiscie, to szykuje nam sie drugie no mans sky, ale to akurat dobrze. filmik pierwszy lepszy z rzedu, zeby bylo wiadomo, o co cho plus oczywiscie podobno kolejny z devow sie wygadal, ze gra miala wygladac inaczej, tylko potem pojawil sie pomysl keanu i zaczeli calego builda przebydowywac pod niego xd NMS to jest wlasnie rak dzisiejszych czasow. To ze gre poprawili po premierze nic juz nie znaczy. Na premiere był bubel i tyle. Gra kosztowala dwie i pół bomby a nic sobą nie reprezentowała. Na pchlim latała pare dni po premierze już, a miała być gra na miesiące. HelloGames rozbudziło wyobraźnie graczy i casuali opowiadaniami, że możesz wszystko. A wyszedł średniak bez większości ficzerów, które miały kluczowe znaczenie (znany mem z jurassic park). Redzi to samo - obiecanki na miarę deus exa w prawdziwym open worldzie, z policją i całą infrastrukturą. PR z kosmosu i piękne twity "u nas nie ma lipy".
Opublikowano 4 stycznia 20214 l Skoro JL Snydera się znalazło, to może i prawilna wersja Cyberpunka też istnieje
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Jedyny plus tego wszystkiego, że CDP rozwiało już ostatnio wątpliwości, że ktokowliek i cokolwiek robi w tej branży z pasji, a takich komentarzy była wszędzie masa w ich wypadku. PASJA! Mimo, że nie patrząc na stan techniczna to gra jest dobra, a nawet bardzo, to patrząc na obietnice i marketing mamy chyba największe rozczarowanie w historii branży. Może uda im się grę naprawić, dostosować pod nextgeny itp, ale gra zostanie z łatką fałszywego mesjasza, ostatni bastion ostatnich naiwnych graczy padł. Mimo wszystko jestem pewien, że za rok ta gra będzie już super. No chyba, że korposzczury już tak tam mają wydyndane, że parę paczy i to wszystko. Zapomnąć też można o darmowych DLC fabularnych.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Damn dobrze, że nie oglądałem tych wszystkich trailerów, zapowiedzi itd. bo dla mnie póki co to 10/10. Gram na kompie i nie doświadczam, żadnych bugów, grafa i klimat to arcydzieło, fabuła, co raz bardziej wciąga.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l 1 hour ago, izon said: Damn dobrze, że nie oglądałem tych wszystkich trailerów, zapowiedzi itd. bo dla mnie póki co to 10/10. Gram na kompie i nie doświadczam, żadnych bugów, grafa i klimat to arcydzieło, fabuła, co raz bardziej wciąga. Bo to powinno być PCMR exclusive przynajmniej na premierę, ale wiadomo naciski stock holderów oraz wieczne przekładanie nie robi dobrze dla PR tak samo jak wydanie bubla oraz innej gry niż się obiecywało. Tak jak mówiłem gra jest fajna i ma potencjał tylko musza ją przyciągnąć od początku do końca na nowo a to pewnie zajmie im rok jak nie lepiej.....
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Trzeba mieć ładne klapki żeby nie (chcieć) widzieć jak ta gra jest niedopracowana na każdej platformie. Patche zajmujące więcej niż gra, a ta dalej jest w kiepskim stanie.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Zaczyna mnie już trochę irytować to pisanie PC exclisive. Jak kurwa? Ta gra wyszła niedopracowana na wszystkim na czym się dało. Optymalizacja na konsole starej generacji to jedno. Jest zła i z tym nikt się nie kłóci, ale raz, że C2077 to niemal nowy Crysis i ledwo kto potrafi odpalić go w max detalach z RT a dwa - te wszystkie bugi i glitche na wszystkich platformach są identyczne.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l No dokładnie PCtowa wersja jest ładniejsza ale błędy ma te same. A jak ktoś piszę ,że nie miał błędów to kłamie.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Jak widać użytkownicy PC są bardziej przyzwyczajeni do bugów niż użytkownicy konsol i tak bardzo im nie przeszkadza że gra się sypie, a nawet tego nie widzą.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Pooglądałem kilka porównań tego tytułu pomiędzy pc a nowymi konsolami i zasadniczo różnice polegają głównie na rozdziałce, RT i w przypadku PS5 ilości/gęstości tłumów na ulicach? Czy są jakieś inne różnice np w geometrii, teksturach itp? Ktoś coś?
Opublikowano 5 stycznia 20214 l 49 minut temu, Voytec napisał: Zaczyna mnie już trochę irytować o tym pisaniu PC exclisive. Jak kurwa? Ta gra wyszła niedopracowana na wszystkim na czym się dało. Optymalizacja na konsole starej generacji to jedno. Jest zła i z tym nikt się nie kłóci, ale raz, że C2077 to niemal nowy Crysis i ledwo kto potrafi odpalić go w max detalach z RT a dwa - te wszystkie bugi i glitche na wszystkich platformach są identyczne. no ale akurat RT to prawie we wszystkich grach tak działa, tutaj mógłbym włączyć wszystko na ultra i grałbym w tych 30 fpsach, ale wole jednak tryb płynności. Nie wiem, ja przez 23 h uświadczyłem paru błędów - raz czy dwa musiałem wrócić do punktu kontrolnego z przed 2 minut (np. misja z Johnym i zamkniętymi drzwiami w Arasaka), z 2 razy nie mogłem strzelać podczas przybliżania, czasami jakiś pojazd rzeczywiście sie zrespi pod ulica, czasami jakiś npc sie zatnie, no ale mimo wszystko to nie to samo, co "gra sie sypie i wyrzuca do dasha" i "5 razy ładuje save, bo ciągle mnie wyrzuca z gry". Naczytałem sie tego tematu trochę sie tej gry balem, macie pewnie też rację z tym, że bawię się przy niej tak dobrze, ze przymykam na niektóre rzeczy oko. Jakim, nie raz oglądałem porównania na YT i tak średnio sie one maja do tego jakbyś zobaczył dana gre na żywo, bo nawet zwykle oświetlenie potrafi zmienić wygląd i odbiór gry całkowicie: PC PS5 Do tego dochodzi rozdzielczość, ilość osob wyświetlanych na ekranie, pewnie jakieś ustawienia tekstur, no ale ta gra na konsolach i tak bardzo dobrze wygląda.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l No własnie dlatego pytam, bo jak oglądam porównania to zasadzniczo w 90% zauważam niższą rozdziałkę i mniejszy tłum. Pomijam RT z powodów oczywistych. Przykład: Edytowane 5 stycznia 20214 l przez Jakim
Opublikowano 5 stycznia 20214 l bo na tych porownaniach YT to z reguły gowno widac, sam nie raz porównuje te same gry miedzy konsola a PC, oglądając na YT, na którym ciężko wychwycić różnice, a jak włączysz na TV to gołymi okiem je widzisz, pewnie dlatego, ze wtedy wyświetlasz choćby ta rozdzielczość na dużym ekranie 4k. Obejrzyj sobie takiego Wiedźmina "Ps4 vs PC" na YT xD no tez można napisać, ze prawie to samo, a włącz obydwa na 1 telewizorze Z każda prawie tak jest.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l W dniu 3.01.2021 o 19:40, Artur_K napisał: Pytanko do graczy na Ps4. Zacząłem grać na slimce. Nie było by źle gdyby nie jedna sprawa o której wcześniej nie czytałem. Praktycznie na każdej powerzchni od której odbija się światło widać takie ruchome ziarno, szum. Szczególnie widać to gdy jeżdżę po mieście, chodnik, jezdnia, pojazdy, całe są w takiej kaszy. Wszystkie opcje graficzne czy to na off czy on, nic się nie zmienia. Jakieś pomysły? Co prawda grałem na Xone S, ale miałem te same odczucia, po wejściu w Ustawienia - Grafika - Ziarno filmowe - Wyłącz, gra prezentuje się zdecydowanie lepiej, wg mnie to musi być to.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Premiera gry gdzieś w połowie 2021, cała reszta ogrywała betę, ale wy chyba doskonale zdajecie sobie z tego sprawę
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Jestem ciekaw, czy ów "przeciek" to zaplanowana akcja ze strony CD Projekt. Jeśli tak, to niczego się nie nauczyli. Z polityki wielkich zapowiedzi i rozgrzewania oczekiwań przeszli na... to samo, tylko w wersji "nieoficjalnej". A mogliby po prostu siedzieć cicho, kodzić i, przede wszystkim, TESTOWAĆ.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l 9 godzin temu, Ukukuki napisał: No dokładnie PCtowa wersja jest ładniejsza ale błędy ma te same. A jak ktoś piszę ,że nie miał błędów to kłamie. Zajebista teoria jak coś nie pasuje do Twojej opinii to oznacza od razu kłamstwo? No to Cię rozczaruje od 10h zero bugow, gram na 1660ti na wysokich detalach, chyba niektórzy nie mogą zaakceptować, ze można się cieszyć ta gra... Edytowane 5 stycznia 20214 l przez izon
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Grałem na PC i PS4, na każdym kroku coś się dzieje i nawet gierki nie trzeba prowokować.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l Nie wiem, jak Wam się trafiają te wersje bez bugów, ale co rusz ktoś z czymś takim wyskakuje. Zaczynam mieć podejrzenie, że może istnieć po prostu jakiś niezabugowany scenariusz. Pamiętam, że grając korpem miałem rzeczywiście ich stosunkowo mało przez pierwsze 10 h. Ale potem, jak ruszyła maszyna... Po przejściu fabuły to już w ogóle. Nomad z kolei ma ich chyba najwięcej, pustynia to istny śmietnik. Punkiem ostatnio zacząłem z dziewczyną, bo chciała, bym jej pokazał tę fabułę. Pomijając, że ten scenariusz porywa najmniej, to błędów też z początku było sporo. Zwłaszcza ten "zostający" ekran statystyk dla podświetlonej broni. Rany, jak ja tego nienawidzę.
Opublikowano 5 stycznia 20214 l 10 minut temu, izon napisał: Zajebista teoria jak coś nie pasuje do Twojej opinii to oznacza od razu kłamstwo? No to Cię rozczaruje od 10h zero bugow, gram na 1660ti na wysokich detalach, chyba niektórzy nie mogą zaakceptować, ze można się cieszyć ta gra... Ej, to wez nagraj filmiki z twoich gameplayow i daj na yt. Tylko moze w piatek bo w czwartek kupie jeszcze tanio akcje CDP, ktore po takim objawieniu pewnie wyje.bia w kosmos. No, dzieki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.