Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, easye napisał:

no mozesz zaladowac save z konca gry, sam myslalem,z e go nie mam juz, a gdzies w chmurze znalazlem. 

Dodatek to beda najlepsze doznania audiowizualne tego roku. 

To na pewno.

 

Gra ogólnie jakoś bardziej mi teraz serial Edgerunners przypomina, niż Cyberpunka 1.0. Akurat zbieranie śmieci ja lubię, ale w sumie dla większości te zmiany w eq będą ok. Najważniejsze, teraz ikoniczne itemki mają swoje miejsce, ale są też inne legendy na V+, które można modowac, no ciężko się gra od final save'a, bo dużo trzeba samemu ogarnąć, pewnie najlepiej jest zacząć od zera. 

 

Chodziło mi o to, że dropią bronie legendarne, które nie są ikoniczne. Takie randomowe. 

Odnośnik do komentarza

Ja zaczynam od nowa, grałem trochę na premierę, dwa lata temu skończyłem jeszcze przed aktualizacją na "next gen".

Przejdę grę jeszcze raz, zobaczę ile pamiętam, już w zasadzie rok po premierze było całkiem grywalne na konsoli. Jeżeli wyjebali trochę mechanik RPG to w sumie dobrze, mieli je wyjątkowo hooyowe i nic tam się kupy nie trzymało. 

10 minut temu, Cedric napisał:

Brak zbierania śmieci? Widać że ktoś ogarnięty nad tym posiedział. :banderas:

Pamiętam ile tam dildosów na premierę wszędzie się walało, niezłego zwyrola mieli w ekipie.

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

Trochę z performance'u bez DLSS:

  • Path Tracing można włączyć w samym Photomode - może to już było wcześniej, nie jestem pewien
  • Gra ma lepszy frame pacing, grałem tuż przed patchem i było jakby mniej płynnie
  • 5800 X3D + 7900 XTX polecam XESS 1.1 wysoka jakość + wszystko max + ray tracing tylko odbicia(nie wiem czy mi się wydaje, czy też poprawili ich wydajność), w ten sposób 60-100 fps mamy zawsze, ewentualnie bez RT to wtedy 100-120+ FPS leciutko 

 

1440p UW

Odnośnik do komentarza

Niektóre fury mają też nowe "audio" Caliburn brzmi wreszcie jak można było sobie to wyobrazić patrząc na jego wygląd. Niby takie drobnostki, ale jednak feeling z gry poprawiają.

 

Niestety gra ma też nowe problemy, np. robiąc rozbierduche z policją zdarza się, że auta wybuchają, a policja dalej w nich siedzi i jedzie takim wrakiem bez kół xD. No będą patche na patcha :D. 

Odnośnik do komentarza
Cytat
  • Zmieniono docelową rozdzielczość skalowania na Xbox Series X i PlayStation 5 w trybie wydajności z dynamicznego 4K na dynamiczne 1800p, aby poprawić wydajność i jakość obrazu.

Ktoś mi wytłumaczy jak zmniejszenie rozdzielczości ma wpłynąć na poprawę jakości obrazu? :v akurat w podstawce nie zauważyłem, żeby sie rozdziałka często rozjeżdżała, więc nie rozumiem tej decyzji, ale ok 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
47 minut temu, Faka napisał:

Wiecie czego mi brakuje w tej grze, będzie kontrowersyjnie, ale takie małej mechaniki gaasowej w postaci dziennych questów i tygodniowych, które trzeba będzie zrobić. Jakieś nowe bronie, wszczepy jako nagrody, no i kredyty też. Bo i tak po skończeniu gry nie masz już nic do roboty.


Najgorsza rzecz w gaas :[

  • This 1
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Faka napisał:
  • Wszyscy NPC-e skalują się teraz do twojego poziomu. Poziom trudności wrogów nie zależy już od tego, w jakim obszarze Night City się znajdujesz.
  • Wrogowie mają różne poziomy w zależności od frakcji, do których należą.
  • Niektóre archetypy NPC-ów są wyposażone w słaby, średni lub mocny pancerz.
  • Wszystkie odporności dla standardowych NPC-ów zostały usunięte.
  • Zbalansowaliśmy poziom trudności gry, która na wyższych poziomach jest teraz trudniejsza.
  • Zmieniono docelową rozdzielczość skalowania na Xbox Series X i PlayStation 5 w trybie wydajności z dynamicznego 4K na dynamiczne 1800p, aby poprawić wydajność i jakość obrazu.

Jak ja nienawidze skalowania leveli w grach. Zazwyczaj jest to chujowo zrobione, nie czujesz zadnego progresu, bo przeciwnikow ciagle lejesz tak samo długo.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Faka napisał:

Wiecie czego mi brakuje w tej grze, będzie kontrowersyjnie, ale takie małej mechaniki gaasowej w postaci dziennych questów i tygodniowych, które trzeba będzie zrobić. Jakieś nowe bronie, wszczepy jako nagrody, no i kredyty też. Bo i tak po skończeniu gry nie masz już nic do roboty.

A to w Phantom Liberty nie mają dodać czegoś w tym stylu? Endless Events było na rozpisce.

 

5 minut temu, Ukukuki napisał:

Najgorsza rzecz w gaas :[

Najgorsze jest FOMO i limitowane czasowo aktywności. Akurat jakieś generowane losowo zadania przy endgame nie byłyby moim zdaniem niczym złym w grze single.

 

 

 

Ja wczytałem save z końca gry i trochę mnie przytłoczyły te zmiany. W robocie w wolnej chwili pobawię się przeglądarkowym build plannerem.

 

Chciałem zagrać Phantom Liberty z obecnego save'a, ale jeszcze pomyślę, tym bardziej, że mam grę jeszcze na PS5 i brałem pod uwagę grę od nowa kiedyśtam, ale obecnie czas niezbyt na to pozwala.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Suavek napisał:

A to w Phantom Liberty nie mają dodać czegoś w tym stylu? Endless Events było na rozpisce.

 

 

Jak coś takiego będzie to super. W sumie nie wiedziałem, że w Phantom będą takie rzeczy, ale spoko, bo tak po prawdzie, po skończeniu gry nie masz już co robić, a szkoda, żeby się zmarnował potencjał, bo po tych zmianach to gra dostała drugie życie.

Odnośnik do komentarza

Czy ktoś z Was grających na padzie orientuje się jak w wersji 2.0 wybrać bronie melee bedące wszczepami rąk (Monowire, Gorilla Arms, Mantis Blades)? - do tej pory można było je wybrac cycle'ując przez bronie używając Y/Trójkata, teraz widzę że można te bronie wybrać jedynie z koła wyboru na przytryzmaniu Y/Trójkąt.  Jest to trochę niewygodne bo spowalnia rozgrywkę i się zastanawiałem czy jest jakiś nowy skrót (chociaz już chyba wszystkie kombinacje przetestowałem) czy moze jest to błąd? W sumie trochę rozumiem to rozwiązanie (żeby nie mieszać broni wszczepowej ze standardowym loadoutem) ale wciąż spodziewałbym się szybkiego dostępu żeby lepiej miksować strzelanie z walką na bliskim dystansie.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, mozi napisał:

Jak to możliwe że masz 100-120 fps jak w recenzji HU jest pokazane że średnio jest ~80 ze spadkami do 50?

 

 

Gram nie 3840x2160 tylko w UW 3840x1620, więc 1/4 pikseli mniej. Plus pewnie zależy gdzie to testowali, w jakim miejscu. Ogólnie z FG mam koło 100-120, a w najgorszym miejscu, czyli rynek (ten koło Misty) biegając na sprincie między NPCami, gdzie zawsze miałem największe spadki w całej grze, mam koło 80 fps.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...