Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

To co mi się - staremu weteranowi cybera podoba, to oddanie istoty walki przy reflex booście. Generalnie takie przyspieszacze i inne wyzwalacze były chyba najpopularniejszymi cyberwszczepami (k*rwa, kto na to mówi implanty, jak jakieś impotenty :/ ) w niemalże każdej sesji. I tak też grając w papierowe sesje wyobrażaliśmy sobie te akcje - to ktoś szybko przebiegł do nowej osłony, to ktoś zza blatu ostrzelał naraz trzech i zdążył się schować, ktoś inny używał smartlinka, etc. Brawo dla CDP że nie zrobili własnej wizji, tylko musieli ludzi obeznanych w oryginalnych kampaniach dokoptować do zespołu.

Do tego miasto faktycznie wygląda na zaludnione. I jest dobry podział na brudne podziemie i pstrokaty casual life. Mam tylko nadzieję, że faktycznie będziemy mogli mieć kilka ścieżek kariery, bo tym się zasadniczo cyberek wyróżniał - mogłeś być solo, ale też fikserem, krawężnikiem, czy korposem. Ja tam zawsze "chroniłem i służyłem", więc mam nadzieję że gra pozwoli mi zasilić szeregi NCPD.

No i retrowave w samochodzie :banderas: 

Tak czy owak jestem mocno zaintrygowany, choć na razie wygląda bardzo "na grę osadzoną w Cyberpunku" niż "growy Cyberpunk". Może to i tak dobrze. Przy takiej skali to i tak będzie sztos ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Niesamowity klimat, Blade Runner i Ghost in the shell połączone w jedną całość. To zrobilo na mnie największe wrażenie. Miasto, ilość npc, masa detali, włożyli w to ogrom pracy, jakbym widział GTA w 2077 roku. Gameplay równie świetny, zwłaszcza pod koniec prezentacji, gdzie pokazano więcej możliwość, bieganie po ścianach, uniki, hakowanie wrogów, bardzo dobrze to wszystko wygląda i współgra. Widać że to będzie ogromną gra, która Redzi ostatecznie zadomowią się w lidze mistrzów developerów. 

Aspekty techniczne, szczerze to spodziewałem się czegoś lepszego, jest bardzo ładnie, ale kopara nie opadła.

 

Teraz tylko czekać jakieś 2 lata i gramy :) 

Odnośnik do komentarza

Samonaprowadzające kule, widzenie przez ściany, pociski odbijające się od ścian, slow-mo... no tak żeby przypadkiem nikt się nie spocił grając i miał czas na podziwianie grafiki :p I jeszcze ci przeciwnicy wbici w ziemię jak słupki graniczne.

 

Świat mistrzowsko wykreowany, ale gameplay dla jakiś paralityków.

Edytowane przez Pacquiao
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...