Opublikowano 30 października 20186 l No z tym zdobyciem wozu też mi przepadło, byłem trochę zdziwiony
Opublikowano 30 października 20186 l Gdzieś mi mignął filmik, jak typ jechał ze skrajnie lewego końca mapy na skrajnie prawy ok 14 minut, ale nie wiem na jakim kuniu.
Opublikowano 30 października 20186 l 12 minut temu, MeL napisał: Quest z wędką Ale to jako zwykły quest ze znacznikiem z literką się pojawia czy jest traktowany jako poboczne?
Opublikowano 30 października 20186 l Nie wiem czemu w nowej miejscówce mam szary znacznik zamiast żółtego, który mówi o problemie z prawem (choć ani bounty ani nic) i mam spróbować później. Ten odprowadzony typek po dojściu na miejsce ani be, ani me. Poszedł w swoją stronę i tyle.
Opublikowano 30 października 20186 l 4 godziny temu, UberAdi napisał: Mi jedyne co przeszkadzało to tempo rozgrywki, pojedyncze animacje do podnoszenia każdego przedmiotu i konieczność podchodzenia do każdego z 20 ciał po strzelaninie żeby je ograbić. Doceniam oczywiście przywiązanie do detali ale jak widać nie zawsze realizm w grach ma do końca sens. Wyświetlenie i możliwość zebrania przedmiotów które są wokół postaci w odległości 1 czy 2 metrów pasowało by mi zdecydowanie bardziej i wątpie żeby ktoś przez to narzekal na brak realizmu. Ja bym narzekał - teraz jest idealnie. Jeszcze tego brakuje, żeby Arturowi wykupić jakiegoś skilla, dzięki któremu wszystkie zegarki i klamry z pasków denatów przylatywały by do nas niczym śrubki w Ratchet & Clank - immersja jak ch#j
Opublikowano 30 października 20186 l jak ogarnac ten dead eye ? w jedynce trzeba bylo nacisnac r1 zeby zaznaczyc cel, a tutaj wystarczy ze najade na przeciwnika, i samo zaznacza targety, upierdliwe i zmniejsza uzytecznosc
Opublikowano 30 października 20186 l Teraz, Andżej napisał: jak ogarnac ten dead eye ? w jedynce trzeba bylo nacisnac r1 zeby zaznaczyc cel, a tutaj wystarczy ze najade na przeciwnika, i samo zaznacza targety, upierdliwe i zmniejsza uzytecznosc wraz z fabula odblokujesz mozliwosc recznego oznaczania
Opublikowano 30 października 20186 l 21 minut temu, Wredny napisał: Ja bym narzekał - teraz jest idealnie. Jeszcze tego brakuje, żeby Arturowi wykupić jakiegoś skilla, dzięki któremu wszystkie zegarki i klamry z pasków denatów przylatywały by do nas niczym śrubki w Ratchet & Clank - immersja jak ch#j "Po zabójstwie z ukrycia, ograb automatycznie przeciwnika - kup za 50$" Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Edytowane 30 października 20186 l przez balon
Opublikowano 30 października 20186 l Ile tych trupów scielicie 40 co 10 minut ale znajac graczykow to łatka sie pojawi. Edytowane 30 października 20186 l przez II KoBik II
Opublikowano 30 października 20186 l https://www.resetera.com/threads/red-dead-redemption-2-achieves-entertainments-biggest-opening-weekend-of-all-time-725m.77843/ Jeśli ktokolwiek wątpił w sukces tej gry.
Opublikowano 30 października 20186 l Samo powolne szukanie po szafkach nie jest tragiczne ale niech zrobią to pod jednym przyciskiem a nie, raz wciśnij X, raz trzymaj Y
Opublikowano 30 października 20186 l Gram dalej i jest coraz lepiej Oceny zasluzone, jako caloksztalt najlepsza gra tego roku.
Opublikowano 30 października 20186 l Naciskam R3 żeby mi spowolniło czas. W dłoni trzymam pistolet sześciostrzałowy. Po kolei najeżdżam na przeciwników i nikogo mi nie zaznacza. Muszę jeszcze dodatkowo coś naciskać? Nie potrafię korzystać z tego trybu
Opublikowano 30 października 20186 l To zalezy na jakim levelu jest deadeye. Na pierwszym zaznacza automatycznie jak najezdzasz, na drugim mozesz albo strzelic triggerem, albo pozaznaczac pare punktow przy pomocy R1 i dopiero wtedy strzelic. e: swoja droga uwielbiam tego deadeye. Nie ma to jak wykosic caly oboz baniami na jednym oddechu albo przycelowac ze snajperki w sarne, gwizdnac i na spowolionym tempie sypnac jej miedzy oczy, aiii Edytowane 30 października 20186 l przez teddy
Opublikowano 30 października 20186 l Mam pytanko. Jak jest z respawnami itemków w lokacjach? Czy jak po kilku dniach gry odwiedzę tą samą lokację np.gospodarstwo lub farmę/chatkę to czy znajdę w niej to samo co wcześniej?
Opublikowano 30 października 20186 l 2 godziny temu, messer88 napisał: Ale to jako zwykły quest ze znacznikiem z literką się pojawia czy jest traktowany jako poboczne? Tak literka "A" ale na biało. 24 minuty temu, ornit napisał: Naciskam R3 żeby mi spowolniło czas. W dłoni trzymam pistolet sześciostrzałowy. Po kolei najeżdżam na przeciwników i nikogo mi nie zaznacza. Muszę jeszcze dodatkowo coś naciskać? Nie potrafię korzystać z tego trybu Dead Eye Lvl 1 - samo slo mo lvl 2 - automatyczne zaznaczanie punktów na celu lvl 3 - R1 zaznaczasz dokładnie miejsa, a R2 odpalasz lvl 4 - widać miejsca krytyczne na przeciwnikach
Opublikowano 30 października 20186 l 1 godzinę temu, Andżej napisał: jak ogarnac ten dead eye ? w jedynce trzeba bylo nacisnac r1 zeby zaznaczyc cel, a tutaj wystarczy ze najade na przeciwnika, i samo zaznacza targety, upierdliwe i zmniejsza uzytecznosc To widzę, że mimo powoływania się na znajomość poprzedniej odsłony, słabo ją zapamiętałeś, bo tam na początku było tak samo, a później tak jak Bansai pisze: 1 godzinę temu, Bansai napisał: wraz z fabula odblokujesz mozliwosc recznego oznaczania
Opublikowano 30 października 20186 l A czym się różni ręczne oznaczanie od strzelania od razu? Muszę wciskać R1 za każdym razem kiedy najeżdżam na przeciwnika czy wystarczy przytrzymać i machać kursorem po ekranie i samo zaznaczy kiedy trafię?
Opublikowano 30 października 20186 l Z tym koniem głównym to jak jest? Jak zostawisz gdzieś go na zadupiu, a jesteś we własnym obozie to koń wróci do Ciebie czy trzeba po niego zapiedalać? XD
Opublikowano 30 października 20186 l 4 godziny temu, Figuś napisał: R3 wciskasz i celujesz, tyle punktów możesz namierzyć ile pestek w broni aktualnie U mnie tez jest z tym problem. Tzn. Podczas celowania wciskam R3 i niby pod R1 powinienem sam zaznaczac cele, ale jakims cudem one same sie zaznaczaja randomowo (w jeden cel) bez wciskania czegokolwiek. Nie czaje w ogole tego. PS. Przeczytana strona wczesniej. Wsio jasne, ladne wytlumaczone przez chlopakow. Edytowane 30 października 20186 l przez bebbop
Opublikowano 30 października 20186 l W Call of Juarez też kompletnie nie wiedziałem jak to działa ale też jakoś szybko odpuściłem ten tytuł, ale tutaj jak widzę po postach chyba będzie podobnie w temacie pojedynków ¯\_(ツ)_/¯ oczywiście z tą różnicą że tego tytułu nie odpuszcze ; ] Edytowane 30 października 20186 l przez Ryo-San
Opublikowano 30 października 20186 l 4 minuty temu, Faka napisał: Z tym koniem głównym to jak jest? Jak zostawisz gdzieś go na zadupiu, a jesteś we własnym obozie to koń wróci do Ciebie czy trzeba po niego zapiedalać? XD Tak, trzeba się wracać. Po kultowej misji z LENNEH obudziłem się na jakimś wyp.izdowie a kobyły nie było w okolicy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.