Skocz do zawartości

Destiny 2


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Ten dodatek to jak dla mnie byc albo

 nie byc destiny. Osobiscie nie zamierzam marnowac czasu na gre ktora nie wynagradza czasu spedzonego z nia i rowna wszystko i wszystkich. Osobiscie nie mam moze wielu godzin przegranych bo raptem podchodze pod 2k (praca, dom, dzieci) ale jak dla mnie ta gra z

momentem przejscia na f2p zalicza rownie pochyla. Patrzac na znajomych majacych po 4 5 tysiecy godzin maja dokladnie te sama opinie.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, danielskii napisał:

Ten dodatek to jak dla mnie byc albo

 nie byc destiny.

No tutaj nie ma innej opcji. Zobaczcie ile zawartości wylatuje. Tego jest tyle że naprawdę nawet ciężko to zliczyć. Od aktywności w stylu eskalacji, kuźni, menażerii, reckoning po 5 rajdów, 4 planety (a w zasadzie to 5 bo lewiatana mozna do tego worka wrzucić), w zasadzie całą fabuła do Forsakena, 3 fabuły sezonowe (kuźnia, driftera, bogactwo). No to można powiedzieć śmiało że w zasadzie wywalają z 50% zawartości gry. A co dostajemy w zamian? Jedną całkowicie nową planetę (a w zasadzie to księżyc), Kosmodrom z jedynki (i to jeszcze wykastrowany w pierwszym sezonie bo dopiero w kolejnym to będzie w pełni ten z D1), całkowicie nowy raid plus stary Vault of Glass (ale to i tak dopiero w 4 sezonie czyli za rok iksDE) no i oczywiście nowe aktywności które się pojawią na Europie. Z jednej strony to co wylatuje w jakiś sposób mnie grzeje bo i tak wszystko tam zdobyłem i wszystko ograłem ale z perspektywy nowego gracza to jest zdecydowanie zamiana na minus. No ale też bez szczegółowej road mapy ciężko stwierdzić jak to będzie wyglądać. No i jeszcze Nessus, EDZ, Tangled Shore i Dreaming City to też w zasadzie już martwe miejscówki dla weteranów i idąc tokiem rozumowania Bungo to też powinny wylecieć. Mi też się to do końca nie podoba no ale czekam na road mape i oczywiście odliczam dni do 10 listopada. 

p.s no chyba że Beyond okaże się lepszy od Forsaken'a to wtedy nie było tematu :D

 

33 minuty temu, Ryo-San napisał:

 

 

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
Ten dodatek to jak dla mnie byc albo
 nie byc destiny. Osobiscie nie zamierzam marnowac czasu na gre ktora nie wynagradza czasu spedzonego z nia i rowna wszystko i wszystkich. Osobiscie nie mam moze wielu godzin przegranych bo raptem podchodze pod 2k (praca, dom, dzieci) ale jak dla mnie ta gra z
momentem przejscia na f2p zalicza rownie pochyla. Patrzac na znajomych majacych po 4 5 tysiecy godzin maja dokladnie te sama opinie.
Widać to po aktywności w klanie. Gra umiera. Dałem jej drugą szansę ostatnio ale szybko odpuściłem.
Odnośnik do komentarza

@WisnieR

Czy gra umiera to bym nie powiedział. Jest na drugim miejscu na liście TOP 20 MMO pod kątem ilości aktywnych graczy dziennie. Jedynie WoW ma lepsze wyniki. No chyba że chodzi Ci o jakiś aspekt zawartości no ale po to właśnie wjeżdża nowy DLC żeby to zmienić. 

8914df7bb9e00.jpg

No ale yebać to. Hunter dzisiaj wjechał.

718258f6b438b.jpg

414b30cae226c.jpg

59e49554e20b5.jpg

02ffaa35cc8c6.jpg

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Jako że kilka dni temu obchodziliśmy 6 lecie Destiny to dostaliśmy też kilka ciekawych statystyk.
Łącznie w Destiny 1/2 zagrało 167 mln graczy którzy spędzili przy grze łącznie 8.6 miliarda godzin (przeliczając te godziny na lata to wychodzi tak mniej więcej milion lat) Co daje ok 52 godziny na gracza. Najchętniej wybieraną klasą był Hunter (38%) natomiast Warlock i Tytan ex aequo na drugim miejscu z wynikiem 31% :music:

https://www.pcgamesn.com/destiny/most-popular-class-player-count

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Hum napisał:

Przecież fabuła Forsakena zostaje. Popraw mnie jeśli się mylę. 

Cała fabuła DO Forsakena a nie Z : ) czyli tak jak napisał @bluber Red War, StrategOS, Klątwa Ozyrysa out, Forsaken oczywiście zostaje.

Btw w końcu udało się wbić Reckonera. Najrzadszy seal w grze. Tylko 0.076% chorych poyebów grających w D2 go ma, więc mam i ja :cool2:

7106231318c0f.jpg

Edytowane przez Ryo-San
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Od wtorku cały obecny content (chociaż zakładam że aktualnego season passa trzeba będzie dokupić osobno za 4 dyszki) dostępny w XGP 

XBOX GAME PASS AND EXPANSION AVAILABILITY

Next Tuesday, September 22, Destiny 2 will become available on Xbox Game Pass at 8 AM PDT, however, players won’t be able to access Forsaken or Shadowkeep until 10 AM PDT when Hotfix 2.9.2.1 goes live.
Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

z jednej strony rozumiem wrzucenie do valuta kontentu ktory nie gramy z drugiej znajac juz (pipi)owe zagrania Bungo smiem twierdzic ze za jakis czas dostaniemy odswiezone aktywnosci z powrotem ale znowu za kase w postaci oplaconego sezonu... Ktos wczesniej pisal ze gra nie umiera, ze duzo graczy - owszem ale ile z tego to turysci wpadajacy  zrobic aktywnosc i spadajacy, ile z tego to gracze ktorzy sa z free to play. Patrząc na liste znajomych widze ze chwilowo jak zawsze przed nowym sezonem sie pokazuja starzy gracze (ktorzy pomagaja/koncza jakies tam aktywnosci ktorych nie bedzie lub tez poprostu przygotowuja sie pod nowy sezon) ale tak bylo zawsze. Jak pisalem i rozmawiam z wieloma osobami ktore maja przegranych w grze sporo godzin i wlasnie wiekszosc tych wlasnie graczy kupuje pierwszy raz dodatek bez sezonu (oczywiscie w bungo nikogo to nie martwi bo przeciez beda gracze przychodzic dzieki f2p).

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Square napisał:

A to ile zostaje z oryginalnego D2 jakbym chciał np teraz zacząć grać?

Pytanie co rozumiesz pod słowem oryginalne D2. Jeśli chodzi o podstawkę to wylatuje w zasadzie wszystko z wyjątkiem dwóch miejscówek (Ziemia, Nessus) natomiast jeżeli spojrzymy na to z perspektywy aktualnej zawartości to zostaje cały Forsaken oczywiście z kampanią (IMO najlepsza) i cały księżyc z Shadowkeep'em.

A co do usunięcia zawartości to w sumie ich rozumiem. Nie będzie Destiny 3. Po prostu D2 będzie cały czas rozwijanie zapewne łącznie ze zmianą silnika w przyszłości. Coś jak WoW. Zresztą pisali już o tym na blogu

"W Destiny 1 problem z rozrastaniem się gry i gwałtownie rosnącą złożonością rozwiązaliśmy tworząc sequel gry – Destiny 2. Pozostawiliśmy za sobą całą zawartość Destiny 1 i wiele rzeczy, które pokochali gracze. Dziś uważamy, że błędem było stworzenie sytuacji, która podzieliła naszą społeczność, zresetowała postęp graczy i kosztowała naszych graczy utratę doświadczeń, których odbudowa zajęła nam cały rok. Był to błąd, którego nie powtórzymy. Uważamy, że sequel nie jest dla gry dobrym rozwiązaniem. Dlatego przez ostatnie dwa lata inwestowaliśmy w rozwój nowej zawartości, rozgrywki i funkcji silnika, które w bezpośredni sposób wspierają pojedynczy ewoluujący świat Destiny 2.

(...) Zamiast tworzyć Destiny 3 i rezygnować z Destiny 2, co roku mamy zamiar przenosić niektóre ze starszych, mniej popularnych aktywności i miejsc docelowych z gry na żywo do czegoś, co nazywamy przechowalnią zawartości Destiny."

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...