Skocz do zawartości

Call of Duty: WWII


Rekomendowane odpowiedzi

System tworzenia klas to pierwsza z brzegu duża zmiana i nie chodzi mi tylko o dywizje, ale przede wszystkim o to, że pierwszy raz w historii serii (pomijając pierwsze 3 odsłony) mamy do wyboru tylko jeden perk.

Dywizje to perki, po prostu. Tylko jesteśmy przez nie bardziej ograniczeni i nie można już tworzyć op klas. A te perki z basic training to większość jest bezużyteczna.

Dziwnie się w to gra. Niby design spoko nareszcie WW2 ale mapy zbyt małe, pełno spotów na headglitch, hit detection to do tej pory dla mnie największa zagadka jak działa bo generalnie to nie działa a połączenie to nawet nie ma co pisać lag compensation jak w AW ale to chyba normalnie dla SHG. 

Odnośnik do komentarza

Mam wrażenie ze znowu gram w betę World AT War z 2008 roku. Niestety powrót do starych klimatów sprawił ze archaiczny gameplay, movement i gunplay jeszcze bardziej rzuca się w oczy. A za lag compensation w 2017 roku powinni dostać kryminał.

 

Klimatu nie stwierdziłem. Tak samo jak poczucia nostalgii.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobiłem do maksymalnego 35-go lvl w becie, który w międzyczasie po raz kolejny podniesiono z 30-go. Mógłbym jeszcze trzepać do wieczora lub nocy do zamknięcia serwerów, ale nie widzę takiej potrzeby. Wiem co chciałem wiedzieć. CoD-a rzecz ciemna biorę jak zawsze w dniu premiery. Oczywiście nie za cenę preordera 279 zl, za którą na użytek otrzymania kodu do bety zrobiłem. Na pewno będzie gdzieś taniej.

W tym CoD-e szkielet rozgrywki pozostał z grubsza ten sam co w poprzednich częściach. Mam na myśli głównie model strzelania, celowania,  poruszania się postacią, specyficzne tempo  i żelazne 60 fps. Zwycięskiego składu nawet najbardziej tępy trener nie zmienia. Zmiany są i objawiają się głównie tym, że nie mamy perków w klasycznej postaci. One są po prostu "zaszyte" we właściwościach klas postaci, których mamy pięć. To chyba największa zmiana względem pozostałych części. Ważna rzecz jest taka, że jeśli rozwijamy daną klasę to musimy do niej przypisać przynależne jej bronie. Niby oczywista oczywistość, ale jak w pewnym momencie w jednej z klas zamiast SMG wstawiłem shotguna to się potem dziwiłem dlaczego nie ma zapalających pocisków. Potem jeszcze wstawiłem do klasy obrzynów snajperkę i zdziwko mnie wzięło, że nawet nie mogłem wziąć głębokiego oddechu na przycelowanie.

Mapy w TDM (99% bety ograłem w tym trybie) były cztery i wszystkie bardzo fajne. Najbardziej ulubiona to chyba Aachen. W nowość tj tryb zadaniowy War grałem tylko raz i raczej grać w to nie będę. W pełniaku tylko TDM i Kill Confirmed będzie przeze mnie tłuczone.

Oprócz map podobał mi się efekt strzału amunicją zapalającą. Te palące się i wrzeszczące ciała! :banderas: Kapitalnie jest to wykonane. Póki co raka związanego z nadmiarem kolimatorów,tłumików, kolorowych skórek do broni nie zdiagnozowałem. Nie wiem jak to będzie w fullu.

Tak czy inaczej na początku listopada odstawiam wszystkie inne gry poza CoD-em  :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie wiem co napisać o tej becie z perspektywy osoby, która ostatnią styczność z marką miała na PS3 podczas grania w Modern Warfare 2, zaś większość czasu ogrywała szwedzką markę. Mapy przytłaczają swoją wielkością i są klaustrofobiczne dla kogoś, kto grał ostatnie lata tylko w BF'y. Szybkość rozgrywki również jest niewspółmiernie szybka. Graficznie to naprawdę niebywałe, że oni nadal katują ten sam silnik graficzny od lat co możemy zobaczyć po słabej grafice.

 

Jednak coś w tej grze jest. Jeszcze wczoraj mógłbym policzyć na palcach jednej ręki mecze TDM, gdzie miałem k/d ratio >1. Dziś już gra się o wiele przyjemniej i widzę u siebie progress. Szkoda, że grałem cały czas sam bo czuję, że w drużynie i z komunikacją głosową będzie jeszcze lepiej. Poza tym ten tryb sztabu tak szeroko i głośno reklamowany kusi... no kupiła mnie ta beta.

 

Ponadto dzięki znajomemu miałem przyjemność poza betą testować również pad Razer Raiju i powiem Wam, że to inny poziom rozgrywki. Responsywność tego pada jest za(pipi)ista. Przed premierą CoD'a muszę nabyć sobie ten sprzęt. :)

Odnośnik do komentarza

No zagrałem w te betę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

xDDDDDDDDD

 

Ja pyerdole. Co za kupa. Menusy zerżnięte z BFa 1. Szarża bagnetem to samo. Jeszcze to bym przebolał, gdyby nie to że ta gra to zwykły reskin. Jakby to były czasy współczesne to bym zrozumiał, że wszystkie bronie strzelają jak P90 czy Famas, ale to jest II wojna światowa, a tutaj wszystko strzela z taką prędkością, że mam wrażenie, że multi to jakiś bal przebierańców w klimatach wojny sprzed ponad 70 lat. Broni w ogóle nie czuć, recoil nie istnieje... no jak dla mnie katastrofa. 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ej Mysza dzięki, że mi uświadomiłes, że 2 wojna światowa nie wyglądała tak jak w codzie. Uff teraz już na pewno nie kupię gry :p

 

Swoją drogą w Battlefield 1 mamy ładnie odwzorowane realia z 1 wojny prawda?

 

Co do menu to zgadzam się, że słabo, że zrobili je w stylu Battlefield'a, wolałem to klasyczne cod'owe. Ale zobaczymy, jak to będzie w pełnej wersji, możliwe, że jeszcze coś zmienią. Na pewno HQ dużo zmieni w odbiorze gry.

Edytowane przez Janush
Odnośnik do komentarza

Ksywa adekwatna do posta. Ja nie mówię żeby COD był symulatorem czy coś w tym rodzaju, ale żeby chociaż te bronie miał jakiś odrzut czy szybkostrzelność w miarę adekwatną, a nie napierdalały jak działka z odrzutowca. To jest jakiś żart. Zrobili grę o drugą wojnie światowej tylko po to by otoczka była taka? Jeśli Tobie wystarcza taka zmiana to naprawdę współczuję, musisz mieć naprawdę małe wymagania co do tej serii.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No, ale to cod, czyli gra arcade'owa. Gunplay w porównaniu do poprzedniej części jest o niebo lepszy, w takim Infinite Warfare bronie nie miały totalnie jakiegokolwiek odrzutu, tutaj o wiele lepiej je czuć. Chociaż z drugiej strony muszę przyznać Ci rację, że im bardziej ciężkie by były do opanowania tym byłoby lepiej, bo dobry gracz by wyróżniał się od noobów tym, że umie dobrze obsłużyć giwerę. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal czerpię dużo funu z systemu strzelania obecnego w WW2.

 

Co do szybkostrzelności to troszkę nie rozumiem. Specjalnie przed chwilą sprawdziłem filmik, jak wygląda opróżnianie całego magazynka z Thompsona w prawdziwym życiu i nie zauważyłem, żeby jakoś specjalnie się różnił pod względem szybkostrzelności od Thompsona w codzie.

 

Tak swoją drogą rozumiem, że większość osób, która tutaj narzeka na call of duty gra w battlefielda. Ja ogólnie rzecz biorąc bardzo szanuję BF i też gram w każdą nową cześć, ale ma on parę wad względem cod'a (wad istotnych dla mnie zaznaczam):

 

-Mecze trwają bardzo długo, nie można sobie usiąść na 15 minut i rozegrać 2 lub 3 szybkich meczy. Tak wiem, że można grać w inne tryby niż podbój czy szturm, ale dla mnie to się mija z celem, bo nie taka była idea tej gry.

 

-Grając samemu czuję, że dużo tracę. Battlefield w bardzo dużej mierze opiera się na kooperacji i nie ma to jak znajomy medyk obok, który odrodzi nas lub kolega z RPG, który pomoże mi zniszczyć czołg.

 

Moja idea jest taka, że cod to idealna gra, jak ktoś chce się szybko zrelaksować i nie ma dużo czasu na granie lub też gdy akurat nie ma w konkretnym momencie ekipy do wspólnego grania.

 

No zapomniałem jeszcze o jednym dla mnie mega istotnym plusie coda. Kupując grę dostaje naprawdę fajnego singla, fajny rozbudowany tryb multi i tryb do grania w coopie. Kupując Battlefield'a dostajemy za to super dobre multi, ale do grania tylko w ekipie i do tego taki sobie singiel włożony do gry tylko po to, żeby był.

Edytowane przez Janush
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...