Opublikowano 7 stycznia 20187 l a to też moge pograć mamy jakiś kanał komunikacji? czy intymnie po cichu gramy bez gadania? Edytowane 7 stycznia 20187 l przez Orzeszek
Opublikowano 7 stycznia 20187 l Ja wróciłem ostatnio do PUBG, bo przy premierze 1.0 to nie dało się w ogóle w to grać. Odczekałem swoje, 1 chickena już wyrwałem, to mogę pograć w forumkowej ekipie
Opublikowano 8 stycznia 20187 l a to też moge pograć mamy jakiś kanał komunikacji? czy intymnie po cichu gramy bez gadania?W zależności od ekipy Discord albo TS.
Opublikowano 8 stycznia 20187 l W końcu i mi się udało, opłaciło się wylądować w bazie wojskowej. Kurczak podany po 90 próbach Gdyby nie bugi i wywalanie z serwera to liczba byłaby mniejsza o kilkanaście. Dwóch ubiłem w bazie wojskowej, a następnych dwóch na samym końcu rozgrywki jak już z 5-6 typa zostało. Dwóch czołgających się gości zgarnąłem, a później to nawet nie wiedziałem co się stało xd https://account.xbox.com/pl-PL/Profile?xr=mebarnav Tu filmik z samej końcówki (nie wiem jak wrzucić linka bezpośrednio do filmiku), ten granat na początku co wybuchł to mój. Jeden typek wstał, a drugi obsrał zbroję, rzucił we mnie granat, strzelił seryjkę i ostrzelał tego pierwszego, który go ubił, a po sekundzie tego pierwszego dojechała strefa Satysfakcja była, ale szkoda tylko, że bez fraga na sam koniec.
Opublikowano 8 stycznia 20187 l Tak jest prościej Yakubu http://xboxdvr.com/gamer/YakubuFPE/video/42068863
Opublikowano 8 stycznia 20187 l Może ktoś potwierdzić info że da się muzyke w menu wyłączyć? (Chyba #1 usprawnienie na mojej liście na dzień dzisiejszy).
Opublikowano 8 stycznia 20187 l 2x"start" w menu, odhaczasz muzykę i klikasz B Edytowane 8 stycznia 20187 l przez Yakubu
Opublikowano 8 stycznia 20187 l W dzisiejszym patchu zmienili też wytrzymałość pojazdów na kule. W końcu wersje (konsola i PC) zaczynają się różnić pod wzgledem przystosowań. Wreszcie załapali, że gra nie może być 1:1. Cieszy mnie to Mam nadzieję, że ukruci to te durne krucjaty pojazdami na koniec rundy.
Opublikowano 8 stycznia 20187 l Jakie jeszcze odczuwalne zmiany nastały? Graficznie i płynnościowo coś poprawiono?
Opublikowano 9 stycznia 20187 l Teraz to można grać na X-sie tylko momentami małe lagi, a tak to płynność pozwala już normalnie grać. Dziś byłem 4 i jaram się jak głupi haha
Opublikowano 9 stycznia 20187 l Na staruchu jest lepiej zwłaszcza przy lądowaniu ale walka to ciągle fpsowa patologia.
Opublikowano 10 stycznia 20187 l Wczoraj miałem sytuacje w ktorej widzialem typa za domkiem , jakies 30-50m. No to "B" do kucniecia i podchodze do niego , ump wycelowany (lewy triger caly czas z 3 osoby), i ogniaa... 40 pestek. Pisze o tym bo oczywiscie 3 sek pozniej zaliczylem zgon -typ sie obraca i 2 kule w leb ( to byla wymiana ognia . s1trzelalem seriami). Ale to był moment w którym odniosłem wrazenie ze dostałem karnego qtasa w responsywnosci celowania - chodzi o to że, jezeli otworzysz ogien jako pierwszy z bliska to badz pewien ze trafisz, inaczej topornie wolno zacznie chodzic celownik w wymianie ognia. To dotyczy tylko celowania z 3 perspektywy i close combat , a zdarzylo mi sie dziesiatki razy. Targeting i scoping mam ustawione na 9 i 8 . Musze to nagrac bo ciezko mi to ubrac w slowa.
Opublikowano 10 stycznia 20187 l Wiem dokładnie o czym mówisz. Wczoraj kilkukrotnie zostałem w ten sposób spacyfikowany. W trybie fpp tak bardzo przeszkadza drop klatek, że ciągła wymiana ognia nie ma sensu na starej konsoli.
Opublikowano 10 stycznia 20187 l Na roznych forach w wersji na pieca jest ten sam problem. Tylko tam stekaja ze im spadaja klatki do 50 - 60 fps. No ale jak kazda kula zostawia slad na postaci, 100 osob na serwerze itp. musi to sie odbijac na wydajnosci. Z czasem pewnie dojda do mniej wiecej tych stalych 30. Bardziej mnie zastanawia opoznienie jakie mamy na konsolach (input lag tv , ping,opoznienie zwiazane z kontrolerem) pewnie w sumie kolo 1 sek sie uzbiera. Korci mnie kupno monitora, tylko tutaj xbox one x ma zaoferowac freesync w hdmi 2.1 ( Tearing u mnie powoduje ruch wymiotny) I cena bedzie pewnie krecic sie kolo 2-3 tys. Jak ktos nie ma dobrego pieca , jak ja to troche sie to mija z celem.
Opublikowano 10 stycznia 20187 l Na piecu klatek nie gubi, przynajmniej u mnie. Stałe 60, co najwyżej lag potrafi czasami wkur.wić.
Opublikowano 11 stycznia 20187 l Ściąga mi się właśnie jakiś spory, ponad 6-ściogigowy patch. Ciekawe czy wprowadzili tam coś poza dwoma nowymi rodzajami skrzynek do otwierania kluczami, które oczywiście trzeba kupić.
Opublikowano 11 stycznia 20187 l http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1576688908203724690
Opublikowano 11 stycznia 20187 l Jak na tak duży patch, to wcale dużo zmian nie ma. Dobrze, ze poprawili te powtórki. A co do skrzynek, to widzę gambling pełną parą Ale nuie narzekam bo sprzedałem parę itemków za trochę zł i mogłem kupić nowego assassina Edytowane 12 stycznia 20187 l przez ReRon
Opublikowano 11 stycznia 20187 l Ktoś chetny na meczyk teraz? Edytowane 11 stycznia 20187 l przez Krzysztof Tomczak
Opublikowano 11 stycznia 20187 l PUBG mnie tak bardzo wnerwił przez ostatnie dwa/trzy dni, że postanowiłem z ciekawości wrócić do Fortnite... Jezusie, jak Fortnite wydaje się teraz łatwiutki. Trzy mecze w solo odpowiednio zająłem miejsce 3, 4 i za trzecim razem kurczak... znaczy ten... Królewskie Zwyciętswo wpadło. Odnoszę wrażenie, że doświadczenia z PUBG mocno podbiły mi skilla w Fortnite. Co zauważyłem, to to, że większość zagrań taktycznych idealnie przenosi się na Fortnite. Przykładowo - pozwoliłem gościowi zlootować domek i poczekałem aż będzie na otwartym terenie po czym go dojechałem. Nie spodziewał się niczego i na spokojnie pozbierałem sprzęt który zebrał. Wcześniej w takich sytaucjach rushowałem, bo Fortnite temu sprzyja, ale nie w każdej sytuacji ma to sens.
Opublikowano 11 stycznia 20187 l Gdzie, co i jak bo albom ślepy, albo nie wiem Edytowane 11 stycznia 20187 l przez Krzysztof Tomczak
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.