Opublikowano 9 grudnia 20177 l Zrobiłem wiele i zdobyłem chyba ta najsilniejsza broń. No nic wszystko wskazuje na to ze zbliżam się do końca
Opublikowano 9 grudnia 20177 l TEW1 mial chyba, tylko dwa poziomy na starcie i ten drugi moim zdaniem był w sam raz(survival), jak to wygląda w dwojce?
Opublikowano 10 grudnia 20177 l Ma trzy poziomy na starcie - odpowiedniki Easy, Normal i Hard, oraz zablokowany Classic, który jest wariacją na temat tego ostatniego, tyle że z brakiem możliwości upgrade'ów (zarówno broni jak i postaci) oraz z ograniczoną ilością save'ów (7).
Opublikowano 10 grudnia 20177 l Jestem po 14 rozdziale, o którym chyba wiele osób wypowiadało się ze jest kozak itp. No niestety chyba po recenzji nrgeeka, która mocno zaspoilerowal końcówkę nie miałem żadnego zaskoczenia, ale mimo wszystko uważam ze nie było to nic nadzwyczajnego a wręcz można by powiedzieć ze zastosowali tu mały recykling
Opublikowano 10 grudnia 20177 l 13 minut temu, Wredny napisał: Ma trzy poziomy na starcie - odpowiedniki Easy, Normal i Hard, oraz zablokowany Classic, który jest wariacją na temat tego ostatniego, tyle że z brakiem możliwości upgrade'ów (zarówno broni jak i postaci) oraz z ograniczoną ilością save'ów (7). A Normal odpowiada Survivalovi z jedynki czy jest dużo latwiej?
Opublikowano 10 grudnia 20177 l Gra skończona. Na liczniku prawie 20h. Miałem po przejsciu sprzedawać ale kusi nowa gra plus;p bardzo dobra gra, twórcy byli naprawdę pokreceni tworząc niektóre etapy. Żałuje ze nie zdobyłem trofea związanego z grillowaniem bo widzę ze jest coś takiego i miałem okazje to zrobić ale nie wpadłem na to;p
Opublikowano 15 grudnia 20177 l O co chodzi z tym zielonym małym okręgiem(rezonans) w okolicach warsztatu(lewa strona na srodku mapy), tam gdzie Spoiler po wlaczeniu pradu w garazu łazi ta prawie niesmiertelna kobiecina w białych wlosach Ten malutki zielony okrag niby wskazuje, ze jest cos tam do zrobienia, ale nie bardzo wiem co Spoiler (do piwnicy pod samochodem już schodziłem)
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Evil within TOO^^ polecam jeszcze filmik tego kolesia z pierwszej części gdzie pierwszy sekret niszczy
Opublikowano 16 grudnia 20177 l kurde mialem leciec sam watek glowny ale te niektore tripy w pobocznych domkach sa naprawde swietne ten z szafa grającą w knajpie :U fabula i klimat poczatkowo nie siadly ale teraz juz jak sie wkrecilem na maksa to wyborny tytuł, szkoda ze slabo sie sprzedal
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Tu wręcz NIE MOŻNA lecieć tylko wątku głównego, bo wszystko jest tu ważne i istotne. Zresztą to nie WATCH_DOGS, gdzie masz 150 pobocznych aktywności, klepanych metodą "kopiuj/wklej" - tutaj masz może z 5 bocznych questów przez całą grę, więc warto je poznać, bo ani nie są one robione na siłę, byle były, ani nie jest ich jakoś specjalnie dużo, żebyś odczuwał bolesną rozłąkę z wątkiem głównym.
Opublikowano 16 grudnia 20177 l no nie, chodzi mi o te znaczniki na radiu czasem podchodzimy do typa, zwykla rozmowa z przeszłości, zbieramy loot i elo a czasem... lo materdynia, wiadomo co :3
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Te rozmowy z przeszłości przeważnie nagradzają gracza dodatkową porcją żelu, a w pobliżu tych trupków zawsze można znaleźć dodatkowe ammo czy nawet broń. No i także rozbudowują grę fabularnie, więc IMO - warto.
Opublikowano 17 grudnia 20177 l Promocja na psstore do środy za 99zl. Brać Pany 2 miesięczna gra z średnią ocen 8-9 to prawie jak za darmo.
Opublikowano 17 grudnia 20177 l Takie zjeżdżanie z ceny, to pewnie dlatego, ze gra sie mega słabo sprzedaje. Na PC też już była kilka razy w promocjach sporo poniżej stówy. Czyli to samo, co z Preyem, który już teraz na PSS jest za 80 zł ze stałą ceną. Bethesdzie te gierki sie słabo sprzedają. Wolf chyba najlepiej sobie poradził. Jestem ciekaw, jak to wpłynie na ich dalszy plan wydawniczy?
Opublikowano 17 grudnia 20177 l 4 godziny temu, Papaj napisał: Bethesdzie te gierki sie słabo sprzedają. Wolf chyba najlepiej sobie poradził. Jestem ciekaw, jak to wpłynie na ich dalszy plan wydawniczy? 4 godziny temu, [InSaNe] napisał: Bardzo mnie to smuci. Najlepszy wydawca. No dokładnie - ostatni bastion singlowych gier AAA wśród wielkich wydawców - czego bym od nich nie kupił - zayebiście się bawię. Ciekawe, jak długo jeszcze tak pociągną i czy to jest opłacalne? Prędzej czy później muszą zobaczyć, jak takie EA czy ACTI zgarnia łatwe dolary za praktycznie zerowy wysiłek i stwierdzą, że czas pójść tą drogą.
Opublikowano 17 grudnia 20177 l Mam ADHD do zbieractwa w grach. A właściwie to do znajdziek ale serio nie widzę tych małych statuetek z kluczami. To samo miałem w jedynce. Patrzę sie wszędzie i nie jestem w stanie ich zobaczyć. Chyba dam sobie spokój, bo po jednej lokacji będę chodził 15 minut.
Opublikowano 17 grudnia 20177 l No nie są one jakoś wybitnie małe przecież - wystarczy porządnie eksplorować, rozglądać się i lizać ściany, a przynajmniej połowa z nich sama wpadnie na nasze konto. A resztę znajdziesz z tym:
Opublikowano 23 grudnia 20177 l Jest jakaś opcja żeby sprawdzić w którym chapterze nie zebrałem klucza ? Właśnie skończyłem grę i widzę, że jeden mi brakuje a nie chce mi sie chyba znów przechodzić całej gry..
Opublikowano 23 grudnia 20177 l Kurde, nie pamiętam, ale przejścia pomiędzy tymi chapterami są tak płynne, że raczej nie ma czegoś takiego... Odpal jakiś filmik (najlepiej PowerPyx) i może skojarzysz jakąś miejscówkę, której na pewno nie zbadałeś.
Opublikowano 24 grudnia 20177 l 14 godzin temu, zagroo napisał: Jest jakaś opcja żeby sprawdzić w którym chapterze nie zebrałem klucza ? Właśnie skończyłem grę i widzę, że jeden mi brakuje a nie chce mi sie chyba znów przechodzić całej gry.. Niestety nie ma takiej funkcji.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.