Skocz do zawartości

The Evil Within 2


c0ŕ

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące później...

Zacząłem na koszmarze... pograłem że 2 h. Ogólnie jest bardzo ciężko przez ciągłe braki amunicji, apteczkek, delirke bohatera oraz jego powolne poruszanie. Bedzie łatwiej czy tak wygląda ten poziom ?? Głównie chodzi mi o ilość ammo bo niekiedy po 4 razy powtarzam małe walki.

Edytowane przez Szymek_PL_
Odnośnik do komentarza

Będzie łatwiej z czasem. Trudny początek w tym miasteczku to moim zdaniem esencja tej gry, powiedz tylko że nie jara cię powolne, stopniowe eksplorowanie miasteczka w poczuciu ciągłego zagrożenia, z trzema nabojami w pistolecie i powolnym zbieraniu zasobów. :banderas:

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, c0ŕ napisał:

Będzie łatwiej z czasem. Trudny początek w tym miasteczku to moim zdaniem esencja tej gry, powiedz tylko że nie jara cię powolne, stopniowe eksplorowanie miasteczka w poczuciu ciągłego zagrożenia, z trzema nabojami w pistolecie i powolnym zbieraniu zasobów. :banderas:

powiedzialbym ze przez to ze wszystkiego jest malo to omijam walki ;) czajnikuje sie i sciagam pojedynczych zombi..tylko troszke ciezko bo gosciu woly, jestem na dwa strzaly no i trzeba sie pilnowac zeby nic nie odwalic bo inaczej zombiaki cie dojada...np obecnie wyskakuja 3 dziady co chodza na czworaka z dwoma glowami no i troszke srutu na sb przyjmuja a zbytnio nie ma jak uciec przed nimi. Nie jest latwo, jest wyzwanie, trzeba grac z glowa i planowac swoje ruchy a i wykonanie ich nie gwarantuje sukcesu. 

Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy później...

Mam trochę nietypowy problem . Ogrywałem wcześniej zarówno TEW 1 jak i 2 na PC a teraz ogrywałem na PS4. Jedynko nie odważyłem się platynić . Już nie mam tyle cierpliwości co kiedyś bo tam AKUMu wydaje się jednak dużo trudniejszy nić Clasic . Mój problem polega w zasadzie na tym że nie daje rady zdobyć obu kluczy w trybie strzelnicy grając na padzie . jakieś porady . Jestem w rozdziale bodajże 15  chyba w ostatnim momencie gdzie jest dostępna strzelnica i d.pa blada.  

Odnośnik do komentarza
W dniu 20.02.2019 o 10:09, c0ŕ napisał:

Będzie łatwiej z czasem. Trudny początek w tym miasteczku to moim zdaniem esencja tej gry, powiedz tylko że nie jara cię powolne, stopniowe eksplorowanie miasteczka w poczuciu ciągłego zagrożenia, z trzema nabojami w pistolecie i powolnym zbieraniu zasobów. :banderas:


Warto dodać, że gra ma teoretycznie zepsuty stealth i sprawia on, że w zasadzie każdy rodzaj (minus panowie z pewną bronią, na których i tak jest odpowiednia broń i taktyka oraz kilka fragmentów wymuszonej walki w zwarciu) przeciwnika staje się banalny. Na czym polega zepsucie? Przeciwnicy mają żenująco mały obszar śledzenia (i generalnie słaby cone of view), więc na wszystko co nie ginie od jednego hita z tyłu, wystarczy taktyka hit and run, przy czym ten run, nie musi być specjalnie daleki - ergo, łatwo wymijać wszystkich przeciwników. Mówiąc łatwo, mam na myśli naprawdę ŁATWO.  To w połączeniu z "otwartym światem" daje graczowi za dużą przewagę imo.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Z tym że potrzebujesz komponentów do tworzenia różnorakiej amunicji, ładownic do podniesienia jej ilosci - ucieczka , przy żenująco małym pasku staminy nie zawsze się udaje ( chodzi mi tu zarówno o samo rozdział 3 w szczególności gdzie zarówno nasza postać jak i bron nie są jakoś specjalnie ulepszone  jak i tryb Classic)

Zabijanie z ukrycia jest wymuszone właśnie otwartością mapy i ilością amunicji - a samych przeciwników wydaje mi się że jest więcej niż w jedynce.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...

Przeszedłem, na poziomie Classic (bo za Akumu nic nie ma), na... cheatach. Od którejś wersji (obecnie 1.05) dodano opcjonalne: nieśmiertelność, nieskończoną wytrzymałość i one hit kill. Co ciekawe, nie wyłącza to trofeów, więc po platynę to już spacer (a jak kogoś nie interesuje platyna to za ten tryb dostaje się opcję nieskończonej amunicji).

 

A gra bardzo przeciętna, do jedynki nawet startu nie ma. Szczególnie mnie denerwuje bardzo częste spowalnianie postaci (to jest taki zakamuflowany loading rzecz jasna) i brak możliwości omijania wszystkich scen (co oczywiście też pełni rolę ukrytego loadingu). Design potworów szczerze rozbawia, a fabuła całkowicie idiotyczna (nawet pomimo tego, że lubię klimaty symulacji). Ogromny plus że do game+ przechodzi absolutnie wszystko co wcześniej zdobyte/zebrane i nawet znika z lokacji - tak właśnie powinien działać ten tryb w grach, a nie że przedmioty dalej można zbierać mimo, że już mamy czy kasowanie niektórych rzeczy z ekwipunku.

Edytowane przez Berion
  • WTF 2
  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Berion napisał:

dodano opcjonalne: nieśmiertelność, nieskończoną wytrzymałość i one hit kill. Co ciekawe, nie wyłącza to trofeów, więc po platynę to już spacer (a jak kogoś nie interesuje platyna to za ten tryb dostaje się opcję nieskończonej amunicji).

 

takie coś w darmowym patchu, a nie DLC? To się chwali :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
58 minut temu, Wredny napisał:

K#rwa, przelaciał grę na nieśmiertleności, slo-mo i one shot kill - "gra bardzo przeciętna"... :facepalm:
Po ch#j jakieś doznania, jak można sobie całe doświadczenie spyerdolić?

 

Wbrew pozorom są ludzie co czerpią z takiego grania przyjemność. Mój młodszy brachol lubił tak grać na pc i nie narzekał, czy to w fpsy wszelkiej maści, GTA etc.

Odnośnik do komentarza

Cała zabawa w survival horror polega (oprócz klimatu, którego Berion nie czuje) na trudności, niedostępności amunicji czy medykamentów.
Podobnie Soulsy czy Sekiro bez wyzwania, na nieśmiertelności i one-hit kill, straciły by zupełnie swój sens.
Jasne, że można się tak pobawić za drugim razem, ale pierwsze przejście? :sapek:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@grzybiarz Podejrzewam, że tak słabo się ta gra sprzedała że Bethesda chciała desperacko sięgnąć po casuali, którzy odpadli na "easy". Czyli to już pewne, TEW3 nie będzie. ;)

 

@Wredny Klimat czuję, mroczny, szaleńczy, ale nie wpisuje się w to strach bo jak miałbym się bać pikseli? Wyjdą z ekranu? Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy piszą o...przerażeniu. :D Tym bardziej, że TEW jest raczej śmieszny i absurdalny (potwory pokraki, idiotyczne dialogi, głupota postaci itd.).

 

Przez grę nie przeleciałem bo najpierw odpaliłem sobie na Survivalu z jedynie załączoną staminą (cholernie mnie irytuje pasek wytrzymałości w grach i blokowanie biegania, więc to był tzw. dla mnie must have) - i tak zrobiłem wszystkie questy starając się zebrać jak najwięcej (ale ominąłem jakieś 2/3 statuetek i jeden dokument). Classic przeszedłem na wszystkich kodach bo mnie nie bawi, ani limit 7 save'ów, ani stres możliwości popełnienia gdzieś błędu. Nadal nie jestem rozgrzeszony? To cóż, nie mam czasu ani ochoty, ani nie czuję satysfakcji hardów i innych akumów, kiedy NIC za to nie ma.

 

Soulsy i Sekiro są niegrywalne. Dawno temu przeszedłem Demon's Souls i nigdy więcej. Potem wgrywało się CFW, więc w końcu miałem dostęp do pamięci, wbiłem maksimum dla dusz, podniosłem chłopka do maksymalnego bodajże 712 levelu i dalej gra była niegrywalna w game+... A idź Pan w wuj z tym j*ym autosave.

 

A tak swoją drogą: przeszedłem grę łącznie 3 razy. Nie doświadczyłem żadnego jej wysypania jak podobno działo się w 7 i 8 rozdziale. Może więc już to naprawili?

 

@oFi Też byłem zdziwiony i nawet nieufny. Myślałem, że to niedopatrzenie i po prostu nie informują gracza o blokadzie trofeów (bo przecież powinny być zablokowane w takiej konstelacji). No ale przeszedłem i powpadało co miało.

Edytowane przez Berion
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Berion napisał:

Klimat czuję, mroczny, szaleńczy, ale nie wpisuje się w to strach bo jak miałbym się bać pikseli? Wyjdą z ekranu? Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy piszą o...przerażeniu. :D Tym bardziej, że TEW jest raczej śmieszny i absurdalny (potwory pokraki, idiotyczne dialogi, głupota postaci itd.).


No akurat TEW straszny nie jest, zwłaszcza dwójka. Jedynka w sumie też, bardziej obrzydliwa i groteskowa.

Odnośnik do komentarza

Nie widzę tam nic szczególnie obrzydliwego. To takie kino klasy B, japońsko-zachodnie. Wymieniłem sobie na tę grę bo już czułem przesyt open worldów i... sru, zrobili z tego open wordla (no może nie tak dosłownie, ale tak to można traktować przez połowę gry). Typowy przeciętniak do wyrwania na promocji/okazji. I tak warto zagrać bo ile mamy teraz na rynku horrorów? Gatunek prawie wymarł (a indyki są jeszcze słabsze, więc nawet nie stawiam ich obok podupadłych Residentów i TEW).

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.