Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał:

Co jeszcze napiszę- przy premierze god of wara pisałem, że dwie najlepsze mini mechaniki w grach to reload w geow i powrót topora z GoWa. No to teraz mamy trzecią:)

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 324,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano

12 godzin za mną.

Gram od godziny 01:00 :fsg:

Jeśli chodzi o klimat tej gry, to podsumuje to krótko

 

1594937730840.jpg

Edytowane przez u55r

Opublikowano
33 minuty temu, SlimShady napisał:

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

Dokladnie - trzepanie mieczem i obowiązkowo po zayebaniu goscia robie ukłon :lapka:

Opublikowano

Nie no jeszcze jeden screen:

EdIfCIcXsAEP4El?format=jpg&name=small

Niemożliwy ten tytuł jest. 

Opublikowano

Jest i EK :banderas:

Maska bardzo spoko juz stoi na biurku. Z kolei mapa, baner rodziny Sakai i ten material do zawijania ze sredniej jakosci materialu, ale stylistycznie calkiem fajnie to wyglada.

 

Oczywiscie musialem tez maske na ryj zalozyc XDDDD

 

Instalujemy i LET'S GOOOO

48 minut temu, SlimShady napisał:

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

 

Mam nadzieje.

 

Ludzie sie ze mnie smiali jak plakalem o DOBRA MECHANIKE STRZEPYWANKA KRWI. A TERAZ PROSZE!

Opublikowano
12 minut temu, Soul napisał:

Dla mnie tak jak wspomniałem to najlepsza gra na PS4. 

 

Niestety przez brak poprawności nie zyska u recenzentów jak TLOU2, ale gracze docenią. 

Kopie już mam, ale strzepnac z miecza mogę dopiero w niedzielę :(

Opublikowano

No przegralem juz z 15h i nie widzialem ani jednego BLM czy calujacych sie chlopow 2/10 

 

 

unnamed.jpg

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Wrażenia po 7 godzinach: no jest dobrze i o ile gra absolutnie stawia na sprawdzone rozwiązania i mechaniki, to robi to z dużą gracją (minus stealth, którego jak mogę, to nie używam, w końcu jestem samurajem, c'nie :v). System walki kataną jest taki jak być powinien, szybki precyzyjny, zabójczy - Jinowi nie trzeba dużo do powalenia przeciwnika, ale brak uwagi szybko może odwrócić szalę zwycięstwa na korzyść oponentów (rekomendowany jest hard, ofc).

Artstyle, tutaj gra jest dopieszczona w każdym względzie i o ile technicznie najlepszym troszkę ustępuje, to nadrabia stylem. SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie.

Muzyka - na razie mój kandydat do OST roku, Shigeru Umbayashi zrobił kilka wyśmienitych soundtracków do filmów, tutaj w duecie z Ilanem Eshkerim zrobił ścieżkę, która nie ustępuje jego najlepszym kompozycjom. W ogóle nie tylko kompozytorom należą się brawa, ale całej ekipie odpowiedzialnej za audio, implementację dźwięków i sound mixing.

SP obiecywało minimalnego HUDa i obietnic dotrzymali, pomysł z wiatrem, zwierzętami i audio, pozwala na nawigację bez waypointów/minimapy/kompasu (polecam ogólnie grać na eksperckim ustawieniu Huda). Przez to jak działa artstyle i jak dane aktywności/miejsca wyróżniają się w otoczeniu, naprawdę można organicznie poznawać świat, good shit.

Krótkie podsumowanie: Gra ewidentnie nie celuje w wyznaczanie nowych horyzontów gier video i oryginalność (jest bardzo daleka od tego), ale swoje inspiracje nosi z dumą i pasją. Jeśli ktoś chociaż trochę interesuje się tematyką samurajską, to dostanie w zasadzie ultimate samurai fantasy, gdzie honor, krew i płatki kwitnącej wiśni, mieszają się w odpowiednich proporcjach. Ostatni raz namiastkę tego dał pierwszy Way of the Samurai, ale to było no 18 lat temu. Dobra, wracam do wyzwalania Tsushimy, strzepywania krwi z katany i ukłonów.

P.S
No i teraz jestem smutny, że Ubi nie potrafi zrobić tego samego w przypadku swojej serii, tyle dobrych tematów/epok już mieli :frog:

Opublikowano

Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz :notbad:

Opublikowano

Doskonała okazja aby Ubi podpatrzyło i poduczyło się czegoś na przykładzie Tsushimy. Ja po swój egzemplarz jadę w poniedziałek bo przez pracę już dziś i jutro nie zdążę.

Opublikowano

Przecież ubi ma tony assetów z wcześniejszych części, plus doświadczenie po 20tu "takich samych" grach, więc można oczekiwać, że popracują nad innymi aspektami.

Opublikowano

W tworzeniu gier można tak jak w innych zawodach: być artystą lub jedynie solidnym rzemieślnikiem.

Opublikowano

Zesraja sie a nie popracuja xD

 

Oni teraz pracuja nad tym zeby byly silne calujace sie panie wikingowe a nie dobra gra.

Opublikowano

Porównywanie na forum każdego open world i pisanie ubistyle czy assassins to mogło by się skończyć bo to zwyczajnie gloopie. W tym przypadku pisanie Assasiny w Japoni jest krzywdzące imo. 

Ale to pięknie wjedzie po ciężkiej opowieści w Part 2

Opublikowano

Taa.. idąc obecnym nurtem, możemy się w Tsushima Part2 spodziewać cesarza transwestyty, gangu końskich zoofili w dzielnicy Yoshiwara oraz gejsz składających się nawzajem na nożyczki jak wskazują na to średniowieczne ryciny z japońskiej kamasutry :Coolface:

 

Ale oby nie.

Opublikowano
29 minut temu, Hendrix napisał:

SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie.

Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne?

Opublikowano
2 minuty temu, Square napisał:

Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne?

 

13:30

 

29 minut temu, Soul napisał:

Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz :notbad:

GoT tworzyli 6 lat w 200-osobowym studiu, a asasyn ma cykl produkcyjny 3 lat z zaangażowaniem 15 studiów więc są zdecydowanie w tym czasie zrobić więcej zmian w otwartych światach niż SP.

Opublikowano

@- V - z tym Ubisoftem to jest tak że mają najgorsze rozwiązania i hejt od graczy, a i tak szkielet większości otwartych światów tej generacji to jest to co dawno wprowadzono już w Assassin's Creed.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.