Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano
1 hour ago, Square said:

Oj tam, pisz na PSN albo discordzie, będę mógł to dołączę, nie to nie.

Poki co to nie wiem nawet na czym ten tryb polega bo pograłem może 5 minut samouczek :)

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 321 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano

Są różne tryby.

  • Opowieść - 9 rozdziałów dla dwóch graczy
  • Przetrwanie - fale wrogów dla 4 graczy
  • Rywale - 2 vs 2, która drużyna przejdzie pierwsza.
  • Raid - 4 graczy, trzy częściowy finał opowieści.

Pierwsze trzy mają różne poziomy trudności do wyboru, z tego co pamiętam trzeba przejść brąz aby odblokować srebro itd. Można je też grać samemu, no ale w coop jest lepiej.

Raid to już pełna kooperacja.

Opublikowano
4 godziny temu, Pupcio napisał(a):

Fajna gra, zdecydowanie top tych ubisofciaków, ale arcydzieła to ja tam nigdzie nie spotkałem po drodze

 

Myślałem że dla Ciebie top ubisofciaków to RDR2. 

 

 

Opublikowano

Rdr2 to sandbox a nie ubisofciak. Nie mylmy pojęć na forum dla graczy

Opublikowano
1 godzinę temu, Pupcio napisał(a):

Rdr2 to sandbox 

 

Tak samo jak Ghost.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dwie godzinki za mną. Podoba mi się niesamowity japoński klimat gry. Nawet nie chodzi o to, że realistyczny, bo to bardziej zachodnia fantazja na temat średniowiecznej Japonii, ale nie można jej odmówić uroku. Coś jak w tym nowym Shogunie. Podoba mi się i system walki i system skradania, obydwie te rzeczy dają satysfakcję. Podoba mi się zawiązanie fabuły i ciekawi mnie co dalej. Nie podoba mi się animacja twarzy bohaterów w cutscenkach. To tak ze 3 poziomy niżej niż w takim The Last of Us. Nie podoba mi się animacja galopu na koniu, wygląda przedziwnie. Ogólnie jest bardzo fajnie i wydaje mi się, że przyjemnie spędzę czas

Opublikowano

Polecam nie ulepszać krótkiego ostrza, ciche zabójstwa mają wtedy fajne animacje.

Opublikowano

Bo to kawał solidnej gry jest i warto ograć. Przygody Jina super wspominam :) 

Opublikowano

Bardzo mi się podoba cała ta otoczka gry. Generalnie japońskie legendy mają to do siebie, że sławią wojowników jako niesamowitych bohaterów, nadając im niemalże boskie cechy. A ich śmierć jest zawsze chwalebna i w otoczeniu pokonanych wrogów. I Ghost of Tsushima jest właśnie taką legendą. Gdzie Japonia jest przepiękna, tam gdzie jest opanowana przez Mongołów jest ciemno i mrocznie. A po wyzwoleniu wychodzi słońce i wszystko nabiera kolorów. Gdzie Jin pokonuje wrogów jednym perfekcyjnym cięciem, a reszta ucieka. Wyobrażam sobie starego dziada snującego właśnie taką opowieść zebranym wokół ludziom. Tu nikt nie wciska dyrdymałów o historyczności jak Ubisoft. To legenda, baśń, laurka. Niesamowicie mi się to podoba, bo bardzo wysoko sobie cenię gry, które wiedzą czym chcą być i nie ściemniają, nie kombinują i nie udają

Opublikowano

Musi być coś w tym tytule, że grając we wszystkie nowożytne open-world Assassin's Creedy poświęcając im naprawdę wiele godzin... żadnego nie ukończyłem :) a GoT wszedł jak rozgrzany nóż w świeże masełko i wciągnął mnie od początku do końca. Gra stworzona ze smakiem, ze stylem. Dla kogoś kto lubi te klimaty ale miał duży problem z grami japońskimi gdzie zawsze musimy walczyć z Yokai, wielkimi krabami i innymi demonami ognia, powietrza i wody to taki samuraj, który walczy z ludźmi był tym na co czekałem a nawet nie wiedziałem, że tego potrzebuje. 

Opublikowano

Bo to nie jest japońska gra, tylko amerykańska :) Więc nie ma tej typowej japońszczyzny. 

Opublikowano

Panowie przeszedłem tę pikną gierkę lata temu. Chcę teraz przejść dodatek. Po jakim czasie / w jakim momencie rozpoczyna się DLC z tym nowym obszarem? 

Opublikowano

Z tego co pamiętam to na drugiej wyspie, w sumie zaraz na początku jest dostępna misja.

Raz ogrywałem tylko po przejściu gry.

Opublikowano

Zaczynam wkręcać się w grę. Przyznam, że dużą rolę pełni w tym stylistyka wpływająca na niesamowity klimat i immersję. Gra fantastycznie operuje kolorami i to sprawia, że wygląda wręcz niesamowicie. Wrzucę kilka screenów. Od razu zaznaczam, że to screenshoty robione na Steam Decku, a nie photo mode. Na 7 calach urządzenia przenośnego gra wbija w ziemię.

Fabularnie podobały mi się questy z mistrzem łuka (świetny efekt jak świat staje się coraz mroczniejszy w miarę

jak znajdujemy kolejne dowody zdrady) oraz z szukaniem przeklętego łuku do którego prowadzą niebieskie kwiaty (bardzo fajna walka z bossem). Ogólnie zadania są bardzo fajne, nawet te poboczne mają sens, w końcu pomagamy ofiarom okupacji, a jest to nasz cel i obowiązek ogólnie. Nie ma więc tego kretyńskiego dysonansu jak w Spider-Manie, gdzie miasto jest na skraju zagłady, a my się bujamy i szukamy plecaków albo chmurek

 

IMG_4507.jpeg

IMG_4477.jpeg

IMG_4508.jpeg

IMG_4509.jpeg

Edytowane przez Homelander

Opublikowano

Kilka (kilkanaście?) godzin za mną. Mocno rzuca się w oczy, że gra miała niższy budżet niż Spider-Man czy Horizony. Tam gdzie ma się zadziać jakaś mocna akcja, typu ucieczka ze statku pod ostrzałem płonących strzał, obraz jest przyciemniany, i po chwili z samymi odgłosami przenosi nas do innej sceny. Brak budżetu widać też po drewnianej mimice w cutscenkach.

Za to tam gdziezależało wszystko tylko od pracowitości i talentu pracowników widać efekty. Zadania główne są mocno różnorodne i ciekawe fabularnie. Dialogi pomiędzy postaciami autentyczne. Zadania poboczne, nawet takie na kilka minut, mają swoje własne historie i bardzo często zaskakujące i niejednoznaczne zakończenia. Miejscówki są mocno zróżnicowane kolorystycznie i stylistycznie. Ogólnie dzięki temu wszystkiemu gra się niezwykle przyjemnie, widać jak na dłoni, że ogromne ilości serca i pasji zostały włożone w ten tytuł. Bardzo mocno to doceniam.

Zupełne jest to przeciwieństwo takiego Starfielda chociażby. Gdzie twórcy pływali w kasie, ale byli zbyt leniwi, żeby zrobić coś co od budżetu tak mocno nie zależy. Chociażby ciekawą historię, postaci, dialogi. 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Niedawno ponownie wróciłem sobie na Tsushime i postanowiłem wbić platynę. A zacząłem grać na premierę wersji DC na PS5 i wtedy zrobiłem fabułę. Potem to już granie na 2 raty w odstępie roku. Tak bywa. O ile samo szukanie znajdziek i inne rzeczy to easy, to już zrobienie wszystkich opowieści, żeby zdobyć złoty dzbanek, to mogli sobie darować.

Ale fun z grania nadal jest ogromny. No i uwielbiam wdzianko wędrowca w czarnym kolorze.

1981261c11067-screenshotUrl.jpg

Opublikowano

Kurczę, próbuję zrobić te raidy, ale jest masakra. Pierwszy się udało, ale w drugi co chwilę ktoś się rozłącza i czasami godzina grania idzie w zapomnienie, bo jak jedna osoba się rozłączy to już pupa. Wprawdzie nie mam akurat możliwości korzystania ze słuchawek i mikrofonu, ale raz już 100% wbiłem i wiem co i jak. Gra ktoś może, żeby zrobić 2 i 3 rozdział? Jutro/ w sobotę, tak po 22:00? Albo przyszły tydzień? Plusa mam do 18 sierpnia i w sumie nie chciałbym go dalej przedłużać :/

Opublikowano

Jak będzie ekipa to chętnie polecę całość.

Z randomami w większości przypadków też się dawało radę, sporo osób korzysta(ło) z różnych trików więc nieraz nie trzeba było 4 graczy, albo było super łatwo.

Opublikowano

Mógłbym polecieć jak termin będzie ustalony z wyprzedzeniem.

Co prawda niewiele pamiętam z raidu ale jak będzie Square to się nie obawiam :>

Opublikowano

Po platynie w podstawce przyszła kolej na dodatek. Teraz dopiero się dowiedziałem, że są dwie- za fabułę i eksplorację. Nie wiem po co to dzielili. Ta pierwsza to easy wejdzie, ale w tej drugiej może być problem z pojedynkami, od których grając te kilka lat temu się odbiłem.

Opublikowano
12 godzin temu, Square napisał(a):

Jak będzie ekipa to chętnie polecę całość.

Z randomami w większości przypadków też się dawało radę, sporo osób korzysta(ło) z różnych trików więc nieraz nie trzeba było 4 graczy, albo było super łatwo.

No ja z tymi trikami to tak nie bardzo, wolę pomału, ale do przodu tak jak być powinno. Ostatnio przy skakaniu po platformach wszyscy pokazywali jednemu gościowi, że ma skoczyć na kolejną, żeby się aktywowała, a ten na chama próbował skoczyć obok, bo tam niby skrót z tego co widziałem w necie jest. Oczywiście za każdym razem mu się to nie udawało i leciał w dół, a reszta razem z nim. Po 3-4 próbach, pozostali się rozłączyli i prawie godzina poszła się gonić, bo to przedostatni etap był :/

Ja pewnie dzisiaj wieczorem trochę posiedzę, bo i tak wbijam poziomy postaci, więc jakby ktoś chciał, to może mnie dodać (MacLeSkr) - mam też wolne w robocie od 9 sierpnia, więc wtedy w ciągu tygodnia też mogę wieczorami usiąść do konsoli tak na dwie godzinki. Tak czy siak do tego 18 sierpnia chciałbym zrobić te dwa pozostałe trofea online i potem jechać z fabułą, żeby zdążyć na premierę GoY :)

Edytowane przez MacLeSkr

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.