Opublikowano 17 lipca 20204 l 7 minut temu, XM. napisał: Co jeszcze napiszę- przy premierze god of wara pisałem, że dwie najlepsze mini mechaniki w grach to reload w geow i powrót topora z GoWa. No to teraz mamy trzecią:) Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?
Opublikowano 17 lipca 20204 l 12 godzin za mną. Gram od godziny 01:00 Jeśli chodzi o klimat tej gry, to podsumuje to krótko Edytowane 17 lipca 20204 l przez u55r
Opublikowano 17 lipca 20204 l 33 minuty temu, SlimShady napisał: Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi? Dokladnie - trzepanie mieczem i obowiązkowo po zayebaniu goscia robie ukłon
Opublikowano 17 lipca 20204 l Jest i EK Maska bardzo spoko juz stoi na biurku. Z kolei mapa, baner rodziny Sakai i ten material do zawijania ze sredniej jakosci materialu, ale stylistycznie calkiem fajnie to wyglada. Oczywiscie musialem tez maske na ryj zalozyc XDDDD Instalujemy i LET'S GOOOO 48 minut temu, SlimShady napisał: Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi? Mam nadzieje. Ludzie sie ze mnie smiali jak plakalem o DOBRA MECHANIKE STRZEPYWANKA KRWI. A TERAZ PROSZE!
Opublikowano 17 lipca 20204 l 12 minut temu, Soul napisał: Dla mnie tak jak wspomniałem to najlepsza gra na PS4. Niestety przez brak poprawności nie zyska u recenzentów jak TLOU2, ale gracze docenią. Kopie już mam, ale strzepnac z miecza mogę dopiero w niedzielę
Opublikowano 17 lipca 20204 l No przegralem juz z 15h i nie widzialem ani jednego BLM czy calujacych sie chlopow 2/10
Opublikowano 17 lipca 20204 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Wrażenia po 7 godzinach: no jest dobrze i o ile gra absolutnie stawia na sprawdzone rozwiązania i mechaniki, to robi to z dużą gracją (minus stealth, którego jak mogę, to nie używam, w końcu jestem samurajem, c'nie :v). System walki kataną jest taki jak być powinien, szybki precyzyjny, zabójczy - Jinowi nie trzeba dużo do powalenia przeciwnika, ale brak uwagi szybko może odwrócić szalę zwycięstwa na korzyść oponentów (rekomendowany jest hard, ofc). Artstyle, tutaj gra jest dopieszczona w każdym względzie i o ile technicznie najlepszym troszkę ustępuje, to nadrabia stylem. SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie. Muzyka - na razie mój kandydat do OST roku, Shigeru Umbayashi zrobił kilka wyśmienitych soundtracków do filmów, tutaj w duecie z Ilanem Eshkerim zrobił ścieżkę, która nie ustępuje jego najlepszym kompozycjom. W ogóle nie tylko kompozytorom należą się brawa, ale całej ekipie odpowiedzialnej za audio, implementację dźwięków i sound mixing. SP obiecywało minimalnego HUDa i obietnic dotrzymali, pomysł z wiatrem, zwierzętami i audio, pozwala na nawigację bez waypointów/minimapy/kompasu (polecam ogólnie grać na eksperckim ustawieniu Huda). Przez to jak działa artstyle i jak dane aktywności/miejsca wyróżniają się w otoczeniu, naprawdę można organicznie poznawać świat, good shit. Krótkie podsumowanie: Gra ewidentnie nie celuje w wyznaczanie nowych horyzontów gier video i oryginalność (jest bardzo daleka od tego), ale swoje inspiracje nosi z dumą i pasją. Jeśli ktoś chociaż trochę interesuje się tematyką samurajską, to dostanie w zasadzie ultimate samurai fantasy, gdzie honor, krew i płatki kwitnącej wiśni, mieszają się w odpowiednich proporcjach. Ostatni raz namiastkę tego dał pierwszy Way of the Samurai, ale to było no 18 lat temu. Dobra, wracam do wyzwalania Tsushimy, strzepywania krwi z katany i ukłonów. P.S No i teraz jestem smutny, że Ubi nie potrafi zrobić tego samego w przypadku swojej serii, tyle dobrych tematów/epok już mieli
Opublikowano 17 lipca 20204 l Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz
Opublikowano 17 lipca 20204 l Doskonała okazja aby Ubi podpatrzyło i poduczyło się czegoś na przykładzie Tsushimy. Ja po swój egzemplarz jadę w poniedziałek bo przez pracę już dziś i jutro nie zdążę.
Opublikowano 17 lipca 20204 l Przecież ubi ma tony assetów z wcześniejszych części, plus doświadczenie po 20tu "takich samych" grach, więc można oczekiwać, że popracują nad innymi aspektami.
Opublikowano 17 lipca 20204 l W tworzeniu gier można tak jak w innych zawodach: być artystą lub jedynie solidnym rzemieślnikiem.
Opublikowano 17 lipca 20204 l Zesraja sie a nie popracuja xD Oni teraz pracuja nad tym zeby byly silne calujace sie panie wikingowe a nie dobra gra.
Opublikowano 17 lipca 20204 l Porównywanie na forum każdego open world i pisanie ubistyle czy assassins to mogło by się skończyć bo to zwyczajnie gloopie. W tym przypadku pisanie Assasiny w Japoni jest krzywdzące imo. Ale to pięknie wjedzie po ciężkiej opowieści w Part 2
Opublikowano 17 lipca 20204 l Taa.. idąc obecnym nurtem, możemy się w Tsushima Part2 spodziewać cesarza transwestyty, gangu końskich zoofili w dzielnicy Yoshiwara oraz gejsz składających się nawzajem na nożyczki jak wskazują na to średniowieczne ryciny z japońskiej kamasutry Ale oby nie.
Opublikowano 17 lipca 20204 l 29 minut temu, Hendrix napisał: SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie. Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne?
Opublikowano 17 lipca 20204 l 2 minuty temu, Square napisał: Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne? 13:30 29 minut temu, Soul napisał: Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz GoT tworzyli 6 lat w 200-osobowym studiu, a asasyn ma cykl produkcyjny 3 lat z zaangażowaniem 15 studiów więc są zdecydowanie w tym czasie zrobić więcej zmian w otwartych światach niż SP.
Opublikowano 17 lipca 20204 l @- V - z tym Ubisoftem to jest tak że mają najgorsze rozwiązania i hejt od graczy, a i tak szkielet większości otwartych światów tej generacji to jest to co dawno wprowadzono już w Assassin's Creed. Edytowane 17 lipca 20204 l przez Paolo de Vesir
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.