Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał:

Co jeszcze napiszę- przy premierze god of wara pisałem, że dwie najlepsze mini mechaniki w grach to reload w geow i powrót topora z GoWa. No to teraz mamy trzecią:)

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 306,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano

12 godzin za mną.

Gram od godziny 01:00 :fsg:

Jeśli chodzi o klimat tej gry, to podsumuje to krótko

 

1594937730840.jpg

Edytowane przez u55r

Opublikowano
33 minuty temu, SlimShady napisał:

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

Dokladnie - trzepanie mieczem i obowiązkowo po zayebaniu goscia robie ukłon :lapka:

Opublikowano

Nie no jeszcze jeden screen:

EdIfCIcXsAEP4El?format=jpg&name=small

Niemożliwy ten tytuł jest. 

Opublikowano

Jest i EK :banderas:

Maska bardzo spoko juz stoi na biurku. Z kolei mapa, baner rodziny Sakai i ten material do zawijania ze sredniej jakosci materialu, ale stylistycznie calkiem fajnie to wyglada.

 

Oczywiscie musialem tez maske na ryj zalozyc XDDDD

 

Instalujemy i LET'S GOOOO

48 minut temu, SlimShady napisał:

Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi?

 

Mam nadzieje.

 

Ludzie sie ze mnie smiali jak plakalem o DOBRA MECHANIKE STRZEPYWANKA KRWI. A TERAZ PROSZE!

Opublikowano
12 minut temu, Soul napisał:

Dla mnie tak jak wspomniałem to najlepsza gra na PS4. 

 

Niestety przez brak poprawności nie zyska u recenzentów jak TLOU2, ale gracze docenią. 

Kopie już mam, ale strzepnac z miecza mogę dopiero w niedzielę :(

Opublikowano

No przegralem juz z 15h i nie widzialem ani jednego BLM czy calujacych sie chlopow 2/10 

 

 

unnamed.jpg

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Wrażenia po 7 godzinach: no jest dobrze i o ile gra absolutnie stawia na sprawdzone rozwiązania i mechaniki, to robi to z dużą gracją (minus stealth, którego jak mogę, to nie używam, w końcu jestem samurajem, c'nie :v). System walki kataną jest taki jak być powinien, szybki precyzyjny, zabójczy - Jinowi nie trzeba dużo do powalenia przeciwnika, ale brak uwagi szybko może odwrócić szalę zwycięstwa na korzyść oponentów (rekomendowany jest hard, ofc).

Artstyle, tutaj gra jest dopieszczona w każdym względzie i o ile technicznie najlepszym troszkę ustępuje, to nadrabia stylem. SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie.

Muzyka - na razie mój kandydat do OST roku, Shigeru Umbayashi zrobił kilka wyśmienitych soundtracków do filmów, tutaj w duecie z Ilanem Eshkerim zrobił ścieżkę, która nie ustępuje jego najlepszym kompozycjom. W ogóle nie tylko kompozytorom należą się brawa, ale całej ekipie odpowiedzialnej za audio, implementację dźwięków i sound mixing.

SP obiecywało minimalnego HUDa i obietnic dotrzymali, pomysł z wiatrem, zwierzętami i audio, pozwala na nawigację bez waypointów/minimapy/kompasu (polecam ogólnie grać na eksperckim ustawieniu Huda). Przez to jak działa artstyle i jak dane aktywności/miejsca wyróżniają się w otoczeniu, naprawdę można organicznie poznawać świat, good shit.

Krótkie podsumowanie: Gra ewidentnie nie celuje w wyznaczanie nowych horyzontów gier video i oryginalność (jest bardzo daleka od tego), ale swoje inspiracje nosi z dumą i pasją. Jeśli ktoś chociaż trochę interesuje się tematyką samurajską, to dostanie w zasadzie ultimate samurai fantasy, gdzie honor, krew i płatki kwitnącej wiśni, mieszają się w odpowiednich proporcjach. Ostatni raz namiastkę tego dał pierwszy Way of the Samurai, ale to było no 18 lat temu. Dobra, wracam do wyzwalania Tsushimy, strzepywania krwi z katany i ukłonów.

P.S
No i teraz jestem smutny, że Ubi nie potrafi zrobić tego samego w przypadku swojej serii, tyle dobrych tematów/epok już mieli :frog:

Opublikowano

Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz :notbad:

Opublikowano

Doskonała okazja aby Ubi podpatrzyło i poduczyło się czegoś na przykładzie Tsushimy. Ja po swój egzemplarz jadę w poniedziałek bo przez pracę już dziś i jutro nie zdążę.

Opublikowano

Przecież ubi ma tony assetów z wcześniejszych części, plus doświadczenie po 20tu "takich samych" grach, więc można oczekiwać, że popracują nad innymi aspektami.

Opublikowano

Zesraja sie a nie popracuja xD

 

Oni teraz pracuja nad tym zeby byly silne calujace sie panie wikingowe a nie dobra gra.

Opublikowano

Porównywanie na forum każdego open world i pisanie ubistyle czy assassins to mogło by się skończyć bo to zwyczajnie gloopie. W tym przypadku pisanie Assasiny w Japoni jest krzywdzące imo. 

Ale to pięknie wjedzie po ciężkiej opowieści w Part 2

Opublikowano

Taa.. idąc obecnym nurtem, możemy się w Tsushima Part2 spodziewać cesarza transwestyty, gangu końskich zoofili w dzielnicy Yoshiwara oraz gejsz składających się nawzajem na nożyczki jak wskazują na to średniowieczne ryciny z japońskiej kamasutry :Coolface:

 

Ale oby nie.

Opublikowano
29 minut temu, Hendrix napisał:

SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie.

Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne?

Opublikowano
2 minuty temu, Square napisał:

Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne?

 

13:30

 

29 minut temu, Soul napisał:

Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz :notbad:

GoT tworzyli 6 lat w 200-osobowym studiu, a asasyn ma cykl produkcyjny 3 lat z zaangażowaniem 15 studiów więc są zdecydowanie w tym czasie zrobić więcej zmian w otwartych światach niż SP.

Opublikowano

@- V - z tym Ubisoftem to jest tak że mają najgorsze rozwiązania i hejt od graczy, a i tak szkielet większości otwartych światów tej generacji to jest to co dawno wprowadzono już w Assassin's Creed.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.