Opublikowano 27 stycznia 20223 l 1 godzinę temu, Raptor napisał: To rzes ostro tasowal tymi swapami. Ja mam ich z 25 jeszcze... To wszystko przez tego taktycznego slayera
Opublikowano 29 stycznia 20223 l https://forums.halowaypoint.com/t/halo-infinite-update-jan-28/496961 Nowy post od 343 w skrócie: - BTB może być naprawione w następnym tygodniu - Sklep nie może być zmieniony, kupowanie pojedyńczych itemów z bundli nie będzie możliwe - Behemot wycofany z rankedów - Visor i Mohawk z nowego eventu które są "krzywe" będą naprawione w sezonie 2 Tak, 3 miesiące żeby przesunąć położenie 2 kosmetycznych itemów xD Samo to, że wspominają o takich pierdołach w oficjalnym poście zamiast to po prostu zrobić to śmiech na sali. Rzeczywiste problemy jak desync pewnie naprawią za 2 lata.
Opublikowano 29 stycznia 20223 l No nie wygląda to za dobrze. Ciekawe kiedy dostaniemy jakąś nową mapę? Pewnie w maju wysraja jedna na nowy sezon i tyle xD banda nieudaczników.
Opublikowano 29 stycznia 20223 l Jaka porażka. Flagowa seria, a oni gorzej zarządzają i poprawiają niż jakieś dwudziestoosobowe teamy. Szkoda, że nie zamkną tych partaczy.
Opublikowano 29 stycznia 20223 l 1 godzinę temu, UberAdi napisał: - Behemot wycofany z rankedów Najlepsza część tego newsa
Opublikowano 29 stycznia 20223 l Zaraz 3 miechy po premierze i 0 jakiejkolwiek road mapy. Ale czego oczekiwać od ludzi, którzy 2gi miesiąc nie potrafią załatać BTB (co stanowi 1/3 aktualnej zawartości) i skupiają się nas sklepie. Na początku byłem zajarany mega tą grą, ale teraz? Se tylko leży na dysku i raz na kilka dni 1 mecz zagram. Bronić tej gry w obecnym stanie, to już tylko mogą drony microsoftu. Edytowane 29 stycznia 20223 l przez Metoda
Opublikowano 29 stycznia 20223 l Oglądalność Halo na Twitchu mnie też zadziwia bo gry nastawione na competitive zazwyczaj radzą sobie dobrze ze względu na chęć podłapania protipów i nauki widzów. Infinite ma mniejszą oglądalność niż RTSy jak Starcraft 2 czy Age of Empires 2 i 4 a przecież ten gatunek tu na forum nazywany jest "martwym"
Opublikowano 29 stycznia 20223 l Autor Jakiś czas temu wyciekło że Certain Affinity (studio założone przez jednego z weteranów z Bungie który pracował nad Halo 2, a które od wielu lat pełni rolę studia pomocniczego przy produkcji kolejnych części Halo) pracuje nad nowym trybem do Infinite, teraz z kolei w artykule Windows Central pojawiło się wiecej na ten temat, poniżej skrót info: Brzmi trochę jak Warzone (który był beznadziejnym Play 2 win) lub Firefight. To w ogóle skandal, że w Infinite nie ma Firefighta, bardzo lubiłem ten tryb i spędziłem w nim mnóstwo godzin w Halo Reach.
Opublikowano 29 stycznia 20223 l gram sobie trochę po chmurze i z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved. Kiedyś na pewno wrócę (granie po chmurze to jednak nadal beta).
Opublikowano 29 stycznia 20223 l Godzinę temu, Kalel napisał: z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved Właśnie to jest piękne, jak udało się połączyć feeling pierwszego Halo z nowoczesnymi rozwiązaniami
Opublikowano 30 stycznia 20223 l Moje GOTY zeszłego roku co nie zmienia faktu że MS musi tam chłopaków ogarnąć, to nie małe studio tylko tam z +500 osób siedzi + nieograniczony budżet, wsparcie innych ekip jak CA czy Coaltion.
Opublikowano 3 lutego 20223 l Dziś "odkryłem" całkiem przydatną opcję. Z poziomu ustawień interfejsu można edytować położenie i skalę broni, przydatna rzecz jak się chce mieć większe pole widzenia. W przypadku rakietnicy, która zasłaniała zawsze 1/4 ekranu teraz można ją elegancko wcisnąć w prawo ekranu tak, że powiedzmy zasłania już tylko 1/6 Pierwsze skojarzenie to widok z Quake 2 ale nie jest to aż tak skrajne.
Opublikowano 12 lutego 20223 l Autor Fajnie to wygląda, chciałbym aby kiedyś dodali trzecioosobowy tryb z prawdziwego zdarzenia z dopracowanymi animacjami itd.
Opublikowano 12 lutego 20223 l Ja bym chciał by tego singla w koncu zoptymalizowali, dodali moze DLSS bo gra nawet na mocnych kartach chodzi jak gowno...
Opublikowano 12 lutego 20223 l Autor DLSS nie dodadzą, bo AMD ma umowę marketingową na promowanie Halo. szkoda bo gra dzięki temu dostałaby niezłego boosta do wydajności. Mnie osobiście, bardziej boli to że minęły 3 miesiące od premiery a gra dalej ma zbugowane animacje w cutscenkach i grze chodzące w 30 fpsach
Opublikowano 12 lutego 20223 l No to nie ma nadziei dla gry, tryb gry 4vs4 na 3080 dziala w 100 fpsach, a singla niestety nie potrafię ustawić, bo gra ma problemy z synchronizacja, optymalizacja leży, ogólnie projekt można porównać do niewypałów pojroju BF2042.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.