Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 533,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano
1 godzinę temu, Raptor napisał:

To rzes ostro tasowal tymi swapami. Ja mam ich z 25 jeszcze...

To wszystko przez tego taktycznego slayera :lapka:

Opublikowano

https://forums.halowaypoint.com/t/halo-infinite-update-jan-28/496961

 

Nowy post od 343 w skrócie:

- BTB może być naprawione w następnym tygodniu

- Sklep nie może być zmieniony, kupowanie pojedyńczych itemów z bundli nie będzie możliwe

- Behemot wycofany z rankedów

- Visor i Mohawk z nowego eventu które są "krzywe" będą naprawione w sezonie 2

 

Tak, 3 miesiące żeby przesunąć położenie 2 kosmetycznych itemów xD Samo to, że wspominają o takich pierdołach w oficjalnym poście zamiast to po prostu zrobić to śmiech na sali. Rzeczywiste problemy jak desync pewnie naprawią za 2 lata.

 

halo-skins.jpg.webp

Opublikowano

No nie wygląda to za dobrze. Ciekawe kiedy dostaniemy jakąś nową mapę? Pewnie w maju wysraja jedna na nowy sezon i tyle xD banda nieudaczników.

Opublikowano

Jaka porażka. Flagowa seria, a oni gorzej zarządzają i poprawiają niż jakieś dwudziestoosobowe teamy. Szkoda, że nie zamkną tych partaczy.

Opublikowano

Zaraz 3 miechy po premierze i 0 jakiejkolwiek road mapy. Ale czego oczekiwać od ludzi, którzy 2gi miesiąc nie potrafią załatać BTB (co stanowi 1/3 aktualnej zawartości) i skupiają się nas sklepie. Na początku byłem zajarany mega tą grą, ale teraz? Se tylko leży na dysku i raz na kilka dni 1 mecz zagram.

 

Bronić tej gry w obecnym stanie, to już tylko mogą drony microsoftu.

Edytowane przez Metoda

Opublikowano

Oglądalność Halo na Twitchu mnie też zadziwia bo gry nastawione na competitive zazwyczaj radzą sobie dobrze ze względu na chęć podłapania protipów i nauki widzów. Infinite ma mniejszą oglądalność niż RTSy jak Starcraft 2 czy Age of Empires 2 i 4 a przecież ten gatunek tu na forum nazywany jest "martwym" :lapka:

Opublikowano
  • Autor

Jakiś czas temu wyciekło że Certain Affinity (studio założone przez jednego z weteranów z Bungie który pracował nad Halo 2, a które od wielu lat pełni rolę studia pomocniczego przy produkcji kolejnych części Halo) pracuje nad nowym trybem do Infinite, teraz z kolei w artykule Windows Central pojawiło się wiecej na ten temat, poniżej skrót info:

Brzmi trochę jak Warzone (który był beznadziejnym Play 2 win) lub Firefight.

 

To w ogóle skandal, że w Infinite nie ma Firefighta,  bardzo lubiłem ten tryb i spędziłem w nim mnóstwo godzin w Halo Reach. 

 

 

Opublikowano

gram sobie trochę po chmurze i z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved. Kiedyś na pewno wrócę (granie po chmurze to jednak nadal beta).

Opublikowano

 

Godzinę temu, Kalel napisał:

z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved

 

Właśnie to jest piękne, jak udało się połączyć feeling pierwszego Halo z nowoczesnymi rozwiązaniami :banderas:

 

Opublikowano
  • Autor

Ale mi się mecz z noobami trafił xd

20220130_121022.thumb.jpg.ce5f33ee7b3363981d14cbcd2ab5f26a.jpg

Opublikowano

Moje GOTY zeszłego roku co nie zmienia faktu że MS musi tam chłopaków ogarnąć, to nie małe studio tylko tam z +500 osób siedzi + nieograniczony budżet, wsparcie innych ekip jak CA czy Coaltion.

Opublikowano

Chyba razem z Playground Games dostali dauna.

Opublikowano
Dziś "odkryłem" całkiem przydatną opcję.  Z poziomu ustawień interfejsu można edytować położenie i skalę broni, przydatna rzecz jak się chce mieć większe pole widzenia. W przypadku rakietnicy, która zasłaniała zawsze 1/4 ekranu teraz można ją elegancko wcisnąć w prawo ekranu tak, że powiedzmy zasłania już tylko 1/6 ;) Pierwsze skojarzenie to widok z Quake 2 ale nie jest to aż tak skrajne.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Fajnie to wygląda, chciałbym aby kiedyś dodali trzecioosobowy tryb z prawdziwego zdarzenia z dopracowanymi animacjami itd.

 

 

Opublikowano

Ja bym chciał by tego singla w koncu zoptymalizowali, dodali moze DLSS bo gra nawet na mocnych kartach chodzi jak gowno...

Opublikowano
  • Autor

DLSS nie dodadzą, bo AMD ma umowę marketingową na promowanie Halo. szkoda bo gra dzięki temu dostałaby niezłego boosta do wydajności. 

 

Mnie osobiście, bardziej boli to że minęły 3 miesiące od premiery a gra dalej ma zbugowane animacje w cutscenkach i grze chodzące w 30 fpsach :yao:

Opublikowano

No to nie ma nadziei dla gry, tryb gry 4vs4 na 3080 dziala w 100 fpsach, a singla niestety nie potrafię ustawić, bo gra ma problemy z synchronizacja, optymalizacja leży, ogólnie projekt można porównać do niewypałów pojroju BF2042.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.