Skocz do zawartości

Porty - życzenia i stan faktyczny


Godot

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...
1 godzinę temu, p3r3z napisał:

Jak myślicie jest szansa na wind wakera i zeldy z n64? Moze zapowiedzą cos ala mario all stars na ten rok? Jest tyle fajnych gier do sportowania a nintendo daje ciała...

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


 

A uj wie jak to z nimi jest. W przyszłym roku jest 35 rocznica zeldy. Zobaczymy, bo ci debile nie umieją zapowiadać gier.

Odnośnik do komentarza

Ogrywam od niedawna NFS Hot Pursuit Remastered.
To mój pierwszy kontakt z grą, więc dla mnie tytuł jest perełką.
- grafika petarda
- stałe 30 fps (kilka dropów podczas 15h gry)
- grywalność 9/10

Śmiało polecam port
Gdybym wiedział jak nagrać filmik z gameplaya to wrzuciłbym na yt.

Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, p3r3z napisał:

Jak myślicie jest szansa na wind wakera i zeldy z n64? Moze zapowiedzą cos ala mario all stars na ten rok?

Kolejna zelda to podobno ma być remaster Skyward Sword i tak zapowiedzą coś ala mario all stars czyli składankę pokemonów z gameboya "Pokemon Master Collection". Jeszcze bardziej ordynarny skok na kasę niż te mario.

Odnośnik do komentarza

Czy zrobią podobną składankę portów Zeld jak z Super Mario 3DAllStars? Chyba nie. Bardziej opłacalne będą dla nich kolejne porty z WiiU sprzedawane oddzielnie: WindWakerHD i TwilightPrincesHD. Nie będą remasterować Skyward Sword, tylko wydadzą podpicowany port jak Super Mario Galaxy.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Damk napisał:

Czy zrobią podobną składankę portów Zeld jak z Super Mario 3DAllStars? Chyba nie. Bardziej opłacalne będą dla nich kolejne porty z WiiU sprzedawane oddzielnie: WindWakerHD i TwilightPrincesHD. Nie będą remasterować Skyward Sword, tylko wydadzą podpicowany port jak Super Mario Galaxy.

OoT, WW oraz TP i mają nie tylko mnie:pawel:

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy później...

Zapraszam Was do kolejnego corocznego podsumowania najciekawszych portów, które ukazały się na Nintendo Switch w tym roku :banana:
PS: do końca roku zostało jeszcze kilkanaście dni, jeżeli do tego czasu ukaże się coś wartego uwagi to uzupełnię listę

 


SUPER MARIO 3D WORLD + BOWSER'S FURY - 12 LUTY
Długo oczekiwany port gry z WiiU w końcu zawitał na handhelda oferując drobne poprawki wizualne i dodając zupełnie nową aczkolwiek krótką historię. Produkcja działa w 60kl/s natomiast dodatek w 30kl/s. Brak PL. Ocena portu 9/10


APEX LEGENDS - 9 marzec
Spece z Panic Button mieli bardzo ciężki orzech do zgryzienia portując ten tytuł na przenośną konsolkę. Tym razem zadanie było utrudnione ze względu na to że produkcja wymaga stałego połączenia z internetem. Koniec końców po kilku łatkach wyszedł produkt średnio strawny. Jest lepiej niż w wydaniu premierowym ale do ideału brakuje, grafika dalej rozmazana, klatkaż dalej nierówny. Brak PL. Ocena portu 4,5/10


CRASH BANDICOOT 4 NAJWYŻSZY CZAS - 12 MARZEC
Jamraj ponownie zawitał na Switcha tym razem kontynuując swoje przygody z oryginalnej trylogii. Wersja na Pstryka działa w 30kl/s, tekstury oberwały niemiłosiernie, obraz jest trochę ziarnisty, jednak całość prezentuje się całkiem w porządku na małym ekranie konsolki. Osobiście świetnie się bawiłem grając w przenośnego Crasha. Napisy PL. Ocena portu 7,5/10


KINGDOMS OF AMALUR RE-RECKONING - 16 MARZEC
Remaster zapomnianej produkcji sprzed dwóch generacji również nie mógł ominąć konsol Nintendo. Dostaliśmy grę dość dobrze zoptymalizowaną ale za prosto zremasterowaną żeby mogła dzisiaj przebić się w zalewie produkcji AAA z otwartym światem (mam tu na myśli obecne archaizmy i naleciałości gier z tamtych czasów). Brak PL. Ocena portu 6/10


PLANTS VS. ZOMBIES BATTLE FOR NEIGHBOURVILLE - 19 MARZEC
Całkiem przyjemna gra multiplayer. Graficznie jest dobrze, framerate 30kl/s przez większość czasu. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Sama gra przyjemna w odbiorze na pewno spodoba się młodszym graczom. Brak PL. Ocena portu 8/10


TALES FROM THE BORDERLANDS - 23 MARZEC
Po ubiegłorocznej kolekcji Borderlandsów dostaliśmy poboczną odsłonę wyprodukowaną przez nieistniejące studio Telltale Games. Mamy tutaj doskonale znany silnik, wciągającą historię i bardzo dobrą przygodówkę. Brak PL. Ocena portu 9/10


STAR WARS REPUBLIC COMMANDO - 6 KWIECIEŃ
Po załataniu kilku błędów technicznych port tej gry działa na Switchu dobrze. Nie ma co oczekiwać cudów to tylko prosty port starej gry z rodziny Star Wars. Brak PL. Ocena portu 6/10


SUBNAUTICA + SUBNAUTICA BELOW ZERO - 14 MAJ
Jedna z najlepszych gier survivalowych również trafiła na Switcha i jest to port wykonany dosyć dobrze. W trybie zadokowanym razi po oczach częsty pop-in obiektów i bardzo słaba jakość tekstur natomiast grając w trybie przenośnym po jakimś czasie nie będziemy zwracać na to uwagi gdyż na mniejszym ekranie nie rzuca się to tak bardzo w oczy. Woda w tej grze to mistrzostwo. Napisy PL. Ocena portu 8/10


SNOWRUNNER - 18 MAJ
Nie będę ukrywać, że bardzo czekałem na port tego symulatora i do premiery tej gry uważałem Mudrunnera za najlepszego symulatora który trafił na konsole przenośne. Po premierze Snowrunnera król musiał abdykować, dostaliśmy olbrzymią produkcję wypełnioną po brzegi zawartością i ciągle rozwijaną po dziś dzień. Stabilne jak w mordę strzelił 30kl/s, poprawiony dźwięk silników i jakości obrazu po łatkach popremierowych. Gra się w to bardzo dobrze, studio Sabre Interactive odwaliło kawał dobrej roboty. Napisy PL. Ocena portu 10/10


SHIN MEGAMI TENSEI 3 NOCTURNE HD - 25 MAJ
Prosty remaster starej gry jRPG. Na ekranie konsolki prezentuje się dobrze jednak sterylność lokacji po których przyjdzie nam się poruszać może niektórym przeszkadzać. Brak PL. Ocena portu 6/10


NINJA GAIDEN MASTER COLLECTION - 10 CZERWIEC
Kolejny prosty remaster oferujący lepszą rozdzielczość ale obcięty z niektórych elementów zawartości oryginałów. Kolekcja jest do kupienia tylko w całości. Brak PL. Ocena portu 5/10


STRANGE BRIGADE - 15 CZERWIEC
Shooter w klimatach Indiany Jonesa od studia Rebellion znanego z serii Sniper Elite. Podobnie jak w przypadku serii o snajperze tutaj również mamy do czynienia z solidnym portem. Ładna dla oka grafika, znany silnik lecz bez efektu kill cam(śledzenia trajektorii pocisku). Brak PL. Ocena portu 8/10


TONY HAWK'S PRO SKATER 1+2 - 25 CZERWIEC
Bardzo dobry przykład jak powinno się wznawiać stare gry dopasowując je do dzisiejszych standardów z równoczesnym zachowaniem ducha oryginału. Port wersji Switchowej jest wart wydania każdej złotówki, gra się w to bardzo dobrze jak za starych dobrych lat, szkoda, że nie udało się wyciągnąć 60kl/s ale przynajmniej jest stabilne 30. Brak PL. Ocena portu 9/10


SKY CHILDREN OF THE LIGHT - 29 CZERWIEC
Port ciekawej produkcji studia odpowiedzialnego za Journey czy Flower. Na Switchu działa bardzo dobrze jeżeli zmienimy ustawienia grafiki na wydajność. Polecam sprawdzić tym bardziej, że jest za darmo. Brak PL. Ocena portu 8/10


THE LEGEND OF ZELDA SKYWARD SWORD HD - 16 LIPIEC
Nintendo nie ma w zwyczaju wydawać słabych produktów i tutaj również takiego nie dostaliśmy. Mamy tutaj 60kl/s, lepszą rozdzielczość i sterowanie z łuku żyroskopem, szkoda, że nie pokuszono się o coś więcej. Brak PL. Ocena portu 7/10


QUAKE REMASTERED - 19 SIERPIEŃ
Remaster staro-szkolnego FPSa. Polecam sprawdzić gra się w to bardzo przyjemnie. Lepsza grafika, lepsze oświetlenie, 60 fps-ów, wszystkie dodatki plus zupełnie nowy. Wzorowo wykonany remaster popularnego fps-a. Brak PL. Ocena portu 10/10


SPELUNKY / SPELUNKY 2 - 26 SIERPIEŃ
Bardzo dobre indyki w klimatach Indiany Jonesa w końcu trafiły na naszą kieszonsolkę. Są to produkcje oparte na prostej dwuwymiarowej grafice więc działają ultra płynnie. Spędziłem z nimi już mnóstwo czasu grając w co-opie. Mimo wysokiego poziomu trudności są mega satysfakcjonujące. Brak PL. Ocena portu 10/10


CRUIS'N BLAST - 14 WRZESIEŃ
Nie spodziewałem się powrotu tej klasycznej serii z automatów arcade. Za to nie spodziewałem się, że będzie to powrót tak zły. Dostaliśmy w tej wersji "nowe" trasy, które tak naprawdę są reskinem oryginalnych 5 tras wzbogaconymi o nowe obiekty (np. ufo lub dinozaury).Nowe trasy są bardzo podobne do siebie i w ogóle nie sprawiają wrażenia nowych. Karierę dla pojedynczego gracza można skończyć w jeden wieczór. Oczywiście produkt działa w 60 fpsach, nie ścina, jest miły dla oka, ale pod względem reklamowanej nowej zawartości oczekiwałem czegoś więcej niż recyklingu. Brak PL. Ocena portu 5,5/10


DIABLO 2 RESURRECTED - 23 WRZESIEŃ
Wskrzeszenie najlepszej części serii Diablo wyszło na Switcha bardzo udanie. Graficznie jest bardzo dobrze, płynność obrazu jest w porządku, po prostu jest to bardzo dobry remaster. Można przyczepić się do sterowania, które widać, że nie było pisane pod wersje konsolowe. Napisy i dubbing PL. Ocena portu 9/10


DRAGON BALL Z KAKAROT - 24 WRZESIEŃ
Po fenomenalnym Dragon Ball FighterZ przyszedł czas na port następnej gry z serii. Za dzieciaka marzyło się żeby kiedyś ktoś wpadł na taki pomysł zrobienia z popularnej kreskówki kanału RTL 7 gry z otwartym światem gdzie można by sobie polatać Son Goku i innymi postaciami. Można powiedzieć, że Kakarot spełnił te oczekiwania dorzucając jeszcze dużo pobocznych aktywności jak łowienie ryb czy np. jazdę samochodem. Dostaliśmy port bardzo dobrze wykonany z oczywistymi ograniczeniami wizualnymi w porównaniu do dużych konsol. Całość na ekranie Switcha prezentuje się okazale i działa zaskakująco dobrze. Mimo średnich recenzji z zagranicznych serwisów uważam, że dostaliśmy świetną produkcję. Napisy PL. Ocena portu 9/10


CASTLEVANIA ADVANCE COLLECTION - 24 WRZESIEŃ
Kolejny powiew nostalgii uderzył mi w twarz uruchamiając pierwszy raz kolekcję Castlevanii z Game Boy'a Advance. Jest to zwykła kolekcja wzbogacona o wersje japońskie gier, playlistę muzyczną czy galerię szkiców. Mimo 20 lat na karku te gry dalej są tak samo grywalne. Brak PL. Ocena portu 7/10


DARKSIDERS 3 - 30 WRZESIEŃ
Pod koniec września dostaliśmy na Pstryka ostatnią część znanej serii dzięki temu mamy na naszej konsolce wszystkie wydane produkcje spod znaku Darksiders. Port działa przeciętnie w późniejszych etapach gry często lawirując poniżej 30 fps-ów. Graficznie jest ok ale mam nadzieję, że twórcy załatają niestabilny framerate. Jak dla mnie najsłabsza część z serii. Dubbing i napisy PL. Ocena portu 5/10


TETRIS EFFECT - 8 PAŹDZIERNIK
Nie spodziewałem się, że przepadnę układając wirtualne klocki. Zdecydowanie najlepsza wersja Tetrisa w jaką grałem. Jest płynnie, jest ładnie, jest pięknie. W to trzeba zagrać wciąga jak bagno. Brak PL. Ocena portu 10/10


DISCO ELYSIUM THE FINAL CUT - 12 PAŹDZIERNIK
Obsypany nagrodami indyk znalazł miejsce w pokaźnej bibliotece Switcha. Potrzeba kilku łatek żeby załatać niestabilną płynność produktu. Brak PL. Ocena portu 7/10


CRYSIS 2 REMASTERED / CRYSIS 3 REMASTERED - 15 PAŹDZIERNIK
Portem zajęli się specjaliści z Saber Interactive dokonując po raz kolejny niemożliwego. Po fantastycznych portach Wiedźmina 3 czy oryginalnego Crysis'a dokończyli przenoszenie całej trylogii Proroka na małe ekrany konsoli. Porty działają wyśmienicie, dostały graficzne upgrade'y (np. SVOGI), mają stabilny klatkaż i pełne polskie wydanie. Trzecia część wygląda wspaniale, najładniejsza gra na Switcha zaraz obok ... . Dubbing i napisy PL. Ocena portu 10/10


DYING LIGHT PLATINUM EDITION - 19 PAŹDZIERNIK
Kolejny niemożliwy port wykonany przez rodzime studio Techland. Produkcja zachwyca w trybie przenośnym, twórcy zastosowali jakąś swoją technologię TAA która powoduje, że gra sprawia wrażenie działania w natywnej rozdzielczości konsolki. Graficznie mamy ścisłą czołówkę. Po wypuszczeniu łatki naprawiono niestabilny framerate i inne błędy. Obiecano nam dalsze wsparcie produkcji, tylko niech zdejmą bana na wersję cyfrową żebyśmy mogli zagrać w pełną polską wersję (co ciekawe po zalogowaniu się na amerykański eshop i ściągnięciu paczki z polskim dubbingiem dostajemy język hiszpański zamiast polskiego, naszego w ogóle nie ma).Na pochwałę zasługuje bogate wydanie pudełkowe (naklejki, dziennik przetrwania, mapa). Dubbing (może kiedyś) i napisy PL. Ocena portu 10/10


DUSK - 28 PAŹDZIERNIK
Długo oczekiwany port udanego fps-a. Gra śmiga w ultra płynnych 60kl/s. Dla fanów staro-szkolnych strzelanek pozycja obowiązkowa. Brak PL. Ocena portu 10/10


FATAL FRAME MAIDEN OF BLACK WATER - 28 PAŹDZIERNIK
Remaster albo raczej nieznacznie usprawniony port ciekawego horroru z konsoli WiiU. Produkcja potrzebuje łatki usprawniającej framerate. Na dzisiaj jest grywalna ale zawsze takie dopieszczenie produkcji jest mile widziane. Brak PL. Ocena portu 7,5/10


WORLD WAR Z - 2 LISTOPAD
Znowu dostaliśmy port od studia Saber Interactive. Tym razem jest to propozycja nieszczególnie interesująca, która została wykonana dosyć dobrze aczkolwiek cięcia w oprawie są wyraźne. Gdy na ekranie mamy kilkanaście zombie lecących na nas to gra potrafi się zaksztusić więc wymaga dalszego łatania. Oby dodatek Aftermath również ukazał się na konsoli, żeby posiadacze Switcha mogli cieszyć się pełnym wydaniem produkcji. Napisy PL. Ocena portu 7/10


STAR WARS KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC - 11 LISTOPAD
Prosty port najlepszej gry na licencji Star Wars. Domyślnie produkcja chodzi w 60kl/s jednak jak na ekranie dzieje się więcej to wartości te potrafią oscylować w granicach 35-40 klatek. Nie jest to coś co by przeszkadzało w rozgrywce ze względu na konstrukcję gry ale jednak po tak starej grze można było oczekiwać lepszego dopracowania tego aspektu tym bardziej, że to nie jest remaster a zwykły port. Brak PL. Ocena portu 6/10


GRAND THEFT AUTO THE TRILOGY - DEFINITIVE EDITION - 11 LISTOPAD
Nie za bardzo wiem co napisać o tym czymś co nam zaserwowano niedawno. W głowie kotłuje mi się mnóstwo myśli, wiele pytań pozostawionych bez odpowiedzi. Ta cała otoczka, ociąganie i nie pokazywanie gameplay-ów śmierdziało na kilometr. Więc opiszę ten port tym jednym prostym słowem. To jest zbrodnia. To co studio Grove Street zrobiło z tymi remasterami w wersji dla Nintendo Switcha niech będzie ostrzeżeniem dla innych deweloperów. Wszystkie trzy części wyglądają na konsolce jak rozmazana papka, gry nie potrafią utrzymać choćby przez kilka sekund 30 klatek często spadając w okolice 20, doświadczamy zupełnie nowych błędów jak niewidzialne ściany czy dziury w teksturach, których nie było w oryginale, jakieś lewitujące drogi, pop-in obiektów gorszy niż w oryginałach, białe ramki postaci przy celowaniu, co tu się odpier*oliło ? To jest gwałt na mojej nostalgii. Oczywiście nie oczekiwałem, że cała gra będzie hulać na unreal engine, tutaj tak na prawdę ten silnik odpowiada tylko za efekty wizualne a reszta to stary 20 letni Renderware, nawet nie pokuszono się o prostego ragdolla, żeby te przestarzałe animacje nie wyglądały tak pokracznie. Jakoś latarnie uliczne ładnie się rozwalają mają inną animacje niż oryginały to dlaczego nie można było zrobić ragdolla dla NPCów, żeby te gry były atrakcyjniejsze w odbiorze? No i te tragiczne modele postaci wyglądające jakby uciekły z muzeum figur woskowych. Mnóstwo do poprawy o ile da się tu coś naprawić, na dzień dzisiejszy nie kupować i trzymać się od tego z daleka. Napisy PL. Ocena portu 2/10

Edytowane przez SwitchMan
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, SwitchMan napisał:

SNOWRUNNER - 18 MAJ
Nie będę ukrywać, że bardzo czekałem na port tego symulatora i do premiery tej gry uważałem Mudrunnera za najlepszego symulatora który trafił na konsole przenośne. Po premierze Snowrunnera król musiał abdykować, dostaliśmy olbrzymią produkcję wypełnioną po brzegi zawartością i ciągle rozwijaną po dziś dzień. Stabilne jak w mordę strzelił 30kl/s, poprawiony dźwięk silników i jakości obrazu po łatkach popremierowych. Gra się w to bardzo dobrze, studio Sabre Interactive odwaliło kawał dobrej roboty. Napisy PL. Ocena portu 10/10

 

Z tą oceną się nie zgodzę bo jeszcze ktoś to przeczyta i postanowi zakupić. Masakryczny pop in. Taki nawet metr, dwa metry od ciężarówki, która porusza się jak mucha w smole. Ja rozumiem w nowej Forzie gdzie system może nie nadążać z doczytywaniem przy wysokich prękościach ale tutaj to trochę fail.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, GearsUp napisał:

 

Z tą oceną się nie zgodzę bo jeszcze ktoś to przeczyta i postanowi zakupić. Masakryczny pop in. Taki nawet metr, dwa metry od ciężarówki, która porusza się jak mucha w smole. Ja rozumiem w nowej Forzie gdzie system może nie nadążać z doczytywaniem przy wysokich prękościach ale tutaj to trochę fail.

pop-in w tak powolnej grze jak ta nie jest czymś co by przeszkadzało w odbiorze całości. To nie są wyścigi gdzie decyduje ułamek sekundy. Po jednej z ostatnich aktualizacji zasięg rysowania został zwiększony.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ogqozo napisał:

Dying Light jest niedostępny na europejskim eShopie z powodu niedopuszczenia do sprzedaży w Niemczech. Trochę dziwne.

Siedzibą Nintendo w Europie są Niemcy, DL w momencie premiery na konsolach i pc zostało przez nich zbanowane przez co gra do dzisiaj nie jest dostępna w Niemczech a więc premiera na Switcha z automatu wylądowała w zakładce ban. Techland musi się dogadać z nimi żeby odblokowali grę dla innych krajów Europy. Bardziej dziwne jest to, że takie Wolfenstein 2 jakoś można ściągać i to bez cenzury, ale niemiecka wersja cenzurę ma więc dlaczego Dying Light jest zbanowane na całą Europę a nie tylko na Niemcy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.