Opublikowano 26 marca 20205 l Bardzo dobrze, kibicuję Remedy, żeby jak najdłużej zostali multiplatformowym studiem.
Opublikowano 26 marca 20205 l Spodziewałbym się jednak nowego IP, przynajmniej pełne oświadczenie to sugeruje, sugeruje też zachowanie praw do owego IP (dlatego raczej nie jest to AW, do tej marki prawa już mają). Mało firm pozwala na zatrzymanie własności intelektualnej, więc liczba wydawców jest mocno ograniczona, ciekawe z kim ostatecznie podpisali.
Opublikowano 26 marca 20205 l 'More details regarding the partnership between Remedy and the publisher will be announced later today by a press release.' Cóż, długo na jakieś info nie bedzie trzeba czekać.
Opublikowano 26 marca 20205 l Ciekawe, czy nowa gra będzie w się działa w tym samym uniwersum, co Spoiler Max Payne, Alan Wake, Quantum Break oraz Control.
Opublikowano 26 marca 20205 l Skoro IP zostaje u nich to tylko AW, Control lub nowa marka. Liczę na powrót AW.
Opublikowano 26 marca 20205 l W sumie można było się spodziewać kto jest takim hojnym wydawcą. Edytowane 26 marca 20205 l przez MBeniek
Opublikowano 26 marca 20205 l uuu 3 dobre studia. Bardzo agresywnie poczynia sobie Epic i dobrze, finansowanie nowych gierek u uznanych developerów jest znacznie lepsze niż kupowanie czasowych ekskluzywności
Opublikowano 26 marca 20205 l Tak, też się spodziewałem Epica - swoją drogą to druga firma związana z Tencentem, która będzie wydawała multiplatformowe gry (Riot też został wydawcą w końcu), a ciężko nie wspomnieć o innych inwestycjach jak chociażby te poczynione w PlatinumGames.
Opublikowano 26 marca 20205 l Gen design ...co za przegrywy w tym Sony. Taka ekipę stracic. A co do remedy to dawać Alana 2 ale takiego jakim wg pierwszych informacji trailerów miała być jedynka.
Opublikowano 26 marca 20205 l Ueda rozstał się w dobrej komitywie z Sony (z tego co się orientuję, nadal prowadzi warsztaty związane z Playstation w JP), odszedł, bo był wyczerpany stresem związanym z tradycyjnym modelem robienia gier. Stąd w ogóle pomysł na GenDesign - bo to nie jest tradycyjne studio developerskie, tylko ekipa, która zajmują się projektowaniem/produkcją gier, nie aktywnym developingiem (przynajmniej w dotychczasowym zamyśle firmy, może coś się zmieni/zmieniło - zobaczymy jak będzie wyglądać to przy tej grze dla Epica). Coś trochę jak Mistwalker, które miało robić to samo, a Sakaguchiemu wreszcie pozwolić na spokojne surfowanie
Opublikowano 26 marca 20205 l Ooo,to może teraz Playdead będzie wypuszczać gry częściej niż co 5-6 lat.
Opublikowano 27 marca 20205 l Odszedł od Sony w 2011 roku, i tak, robienie gry i bycie odpowiedzialnym za kilkadziesiąt osób jest dość stresogennym zajęciem (a prace nad LG skończył na długo przed tym jak ta gra wyszła przecież). Trzeba pamiętać też sam Ueda ma też trochę innych background niż większość devów i do gier trafił trochę z przymusu/przypadku. Edytowane 27 marca 20205 l przez Hendrix
Opublikowano 27 marca 20205 l Godzinę temu, Hendrix napisał: Trzeba pamiętać też sam Ueda ma też trochę innych background niż większość devów i do gier trafił trochę z przymusu/przypadku. Możesz rozwinąć?
Opublikowano 27 marca 20205 l Jest absolwentem Tokyo University of Arts i przed game devem starał się wyżyć z bycia artystą (jego kierunkiem na studiach była Sztuka Abstrakcyjna, nomen omen bardzo widoczna w jego stylu po dziś dzień) - zresztą swój pierwszy sprzęt komputerowy kupił dopiero po skończeniu studiów (Amigę kupił, w sumie okazało się to szczęśliwym wyborem) - ostatecznie bezskutecznie, więc zaczął dorabiać jako grafik CG (i miał farta, bo akurat w Osace firma poszukiwała grafika, z umiejętnością obsługi Amigi (i nie miała de facto pracy dla niego xDD, więc dorabiał robiąc CG dla telewizji i wolnych chwilach pracując nad własnym projektem do portfolio. Portfolio (a dokładnie krótki film CG) wysłał do WRAP (wtedy nowej firmie, która zaczęła robić szum na rynku w JP, jeśli chodzi o gry) i został w gamedevie już na stałe, przeszedł też przez tonę stanowisk, ale zaczął brylować w designie i delikatnie mówiąc programowanie nie było jego mocną stroną. Reszta jest już historią (trafił do Sony, bo zakładając Playstation i Studio Japan, po prostu rekrutowali dużo młodych zdolnych). Jest kilka fajnych wywiadów z nim, w sumie nie dziwię się, że nie pasuje do normalnego cyklu wydawniczego :v
Opublikowano 30 marca 20205 l Czyżby w końcu nadszedł czas na remake Dino Crisis? Oby edyta: Jednak nie RE4? Edytowane 30 marca 20205 l przez MBeniek
Opublikowano 30 marca 20205 l Jak nie Dino Crisis to może Dino Crisis 2 Ale jak teraz wypuszczają remake RE3, to można śmiało założyć, ze następne będzie RE4, które kupiłbym z miejsca (tak jak DC2).
Opublikowano 30 marca 20205 l Komu potrzebna Onimusha gdy jest Nioh i Sekiro, serio. Nikt nic lepiej nie zrobi w takich klimatach.
Opublikowano 30 marca 20205 l Kurde teraz Onimusha miałaby ciężko, chociaz to super gierki. Ludzie nasyceni Niohem 1 i 2, Sekiro, a za rogiem Ghost of Tsushima. Poza tym niedawno wyszła chyba podbitka pierwszej części. Chociaż przerobienie na widok zza pleców, eksploracja i zagadki. Ogólnie wydłużenie rozgrywki, zawsze spoko. Osobiście z chęcią bym jednak zobaczył jak Capcom by sobie poradził z RE4,
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.