Skocz do zawartości

Co w branży piszczy?


Rekomendowane odpowiedzi

Spodziewałbym się jednak nowego IP, przynajmniej pełne oświadczenie to sugeruje, sugeruje też zachowanie praw do owego IP (dlatego raczej nie jest to AW, do tej marki prawa już mają). Mało firm pozwala na zatrzymanie własności intelektualnej, więc liczba wydawców jest mocno ograniczona, ciekawe z kim ostatecznie podpisali.

Odnośnik do komentarza

Ueda rozstał się w dobrej komitywie z Sony (z tego co się orientuję, nadal prowadzi warsztaty związane z Playstation w JP), odszedł, bo był wyczerpany stresem związanym z  tradycyjnym modelem robienia gier. Stąd w ogóle pomysł na GenDesign - bo to nie jest tradycyjne studio developerskie, tylko ekipa, która zajmują się projektowaniem/produkcją gier,  nie aktywnym developingiem (przynajmniej w dotychczasowym zamyśle firmy, może coś się zmieni/zmieniło - zobaczymy jak będzie wyglądać to przy tej grze dla Epica).

Coś trochę jak Mistwalker, które miało robić to samo, a Sakaguchiemu wreszcie pozwolić na spokojne surfowanie :D

Odnośnik do komentarza

Odszedł od Sony w 2011 roku, i tak, robienie gry i bycie odpowiedzialnym za kilkadziesiąt osób jest dość stresogennym zajęciem (a prace nad LG skończył na długo przed tym jak ta gra wyszła przecież). Trzeba pamiętać też sam Ueda ma też trochę innych background niż większość devów i do gier trafił trochę z przymusu/przypadku.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Jest absolwentem Tokyo University of Arts i przed game devem starał się wyżyć z bycia artystą (jego kierunkiem na studiach była Sztuka Abstrakcyjna, nomen omen bardzo widoczna w jego stylu po dziś dzień) - zresztą swój pierwszy sprzęt komputerowy kupił dopiero po skończeniu studiów (Amigę kupił, w sumie okazało się to szczęśliwym wyborem) - ostatecznie bezskutecznie, więc zaczął dorabiać jako grafik CG (i miał farta, bo akurat w Osace firma poszukiwała grafika, z umiejętnością obsługi Amigi (i nie miała de facto pracy dla niego xDD, więc dorabiał robiąc CG dla telewizji i wolnych chwilach pracując nad własnym projektem do portfolio. Portfolio (a dokładnie krótki film CG) wysłał do WRAP (wtedy nowej firmie, która zaczęła robić szum na rynku w JP, jeśli chodzi o gry) i został w gamedevie już na stałe, przeszedł też przez tonę stanowisk, ale zaczął brylować w designie i delikatnie mówiąc programowanie nie było jego mocną stroną. Reszta jest już historią (trafił do Sony, bo zakładając Playstation i Studio Japan, po prostu rekrutowali dużo młodych zdolnych).

Jest kilka fajnych wywiadów z nim, w sumie nie dziwię się, że nie pasuje do normalnego cyklu wydawniczego :v

  • Plusik 4
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Kurde teraz Onimusha miałaby ciężko, chociaz to super gierki. 

Ludzie nasyceni Niohem 1 i 2, Sekiro, a za rogiem Ghost of Tsushima. Poza tym niedawno wyszła chyba podbitka pierwszej części. 

 

 

Chociaż przerobienie na widok zza pleców, eksploracja i zagadki. Ogólnie wydłużenie rozgrywki, zawsze spoko. 

 

Osobiście z chęcią bym jednak zobaczył jak Capcom by sobie poradził z RE4,

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...