Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Godzinę temu, mozi napisał: Super grałeś w pełną wersję. ZM lepiej. XD
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Ogólnie to niepotrzebnie dodali tą tykwę z soczkiem leczniczym, bo yebie przez to mocno DS-em, a z zapowiedzi wynikało, że nie będzie leczenia tylko właśnie możliwość wskrzeszenia z miejsca śmierci i zaskoczenia niespodziewających się tego wrogów. Jeśli chodzi zaś o linkę, to jej użycie wydaje mi się jednak trochę ograniczone. Nie lubię takich chwytów jak zapowiedź, że będzie można czepiać się dowolnej powierzchni, a później wychodzi z tego tylko podświetlony gzyms.
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l To bys skakal co chwile jak poebany. Co do estusow to fakt. No musieli zrobić uklon w strone soulsfaperów bo znow stękanie ze nie ma nawiazan.
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l 16 minut temu, II KoBik II napisał: To bys skakal co chwile jak poebany. Co do estusow to fakt. No musieli zrobić uklon w strone soulsfaperów bo znow stękanie ze nie ma nawiazan. No skakałbym jak poyebany, ale w pozytywnym sensie. Chyba że bali się chaosu w trakcie walki
Opublikowano 1 września 20186 l Szczerze mowiac na chwile obecna dupy nie urywa. Wyglada jak Nioh po 2 butelkach syropu na kaszel, slow as fuck. W zyciu bym nie pomyslal ze z trzech nadchodzocych gier uderzajacych w te tematyke to wlasnie twor od FS bedzie mnie najmniej grzal.
Opublikowano 1 września 20186 l Ja mam właśnie kompletnie odwrotne odczucia. To jest kompletnie inny twór od Nioha i poza animacjami nie ma aż tak dużo wspólnego z soulsborne. Soulsfaperzy jedyne co tu znajdą to eksploracje i trudniejsze starcia.
Opublikowano 1 września 20186 l I to jest własnie super - jak już się oswoiłem z myślą, że to nie będą kolejne soulsy (bo i w sumie na co to komu?) to jaram się bardzo.
Opublikowano 1 września 20186 l jak dla mnie to po tych ostatnich kawałkach gameplayu to wygląda dalej mocno soulsowo tylko z trochę pozmienianą walką
Opublikowano 1 września 20186 l Rdzeń nie był zmieniany gdyż gra od początku nawet nie miała być soulsem tylko Tenchu? Będzie można w końcu normalnie skakać
Opublikowano 1 września 20186 l 6 godzin temu, Wredny napisał: I to jest własnie super - jak już się oswoiłem z myślą, że to nie będą kolejne soulsy (bo i w sumie na co to komu?) to jaram się bardzo. Dla mnie spoko jak to nie są kolejne soulsy (chociaż po części i tak są) ale to co zaprezentowali na filmach nie prezentuje tego wysokiego poziomu do jakiego przyzwyczaiło mnie From Software. Oglądając filmy z rozgrywki czuję się jakbym widział to samo co przy Dark Souls II - nijakość.
Opublikowano 2 września 20186 l W dniu 20.08.2018 o 19:39, Bansai napisał: Steelbooczek i monetki spoczko, figurka do kominka. Ciekawe jaka cena. 99£ Ja już zamówiłem. Najwyżej anuluję jak będzie w PL dostępna.
Opublikowano 16 września 20186 l Ciekawi mnie teraz, czy w walkach z bossami będzie można w większym zakresie korzystać z linki, aby np. wybijać się w powietrze i atakować z góry? To dawałoby nowe możliwości jeśli chodzi o walkę w serii soulsborne.
Opublikowano 22 września 20186 l Wreszcie ktoś normalny w to gra, a nie jakieś tumany z e3 czy tam z gamescomu, co nie wiedzieli o co chodzi. No gra wygląda kozacko, trzeba będzie brać day one. Edytowane 22 września 20186 l przez Faka
Opublikowano 22 września 20186 l Wiadomo ze day one, ale jest jeszcze sporo od poprawy. Najbardziej kuleje kiepska animacja glownego bohatera, nie dosc ze biega jakby mial nawalone w gacie, to generalnie slizga sie po mapie i na filmiku widac w kilku miejscach np jak zapada sie w podloze nogami. Trouser snake dal rade
Opublikowano 22 września 20186 l U mnie po tym gameplayu trochę drgnął. System walki na pewno ciekawszy niż w Soulsach ale to normalne jakoś muszą urozmaicić bo przecież nie będzie statsów erpegowych. Jest nagroda za dobry evade w kierunku atakującego przeciwnika i jeszcze kilka bajerów, a więc gra będzie premiować ofensywny styl. Nawet przez chwilę nie zwątpiłem w From Software.
Opublikowano 22 września 20186 l Jak rozumiem te paski ładujące się od środka, to jakiś postęp prowadzący do ataku specjalnego? Szkoda że premiera dopiero w przyszłym roku, ale z drugiej strony jakby miało chrupać, to niech polerują. Będzie data one, ale poproszę jeszcze rozgrywkę z ps bieda.
Opublikowano 22 września 20186 l 2 godziny temu, McDrive napisał: Jak rozumiem te paski ładujące się od środka, to jakiś postęp prowadzący do ataku specjalnego? to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał
Opublikowano 22 września 20186 l 15 minut temu, messer88 napisał: to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał Mhm, czyli brak staminy i zmęczenie przy blokowaniu ciosów. Fajna zmiana. Agresja będzie bardziej promowanym typem rozgrywki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.