Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

FIFA jest dobra z loading-ami na PS5, w normalnych sezonach trzeba czekać aż gra online się załaduje, ale w FUT online to robi błyskawicznie, tylko ze w FUT to widzisz sklad przeciwnika jak się ładuje....wiec masz z 2 sekundy żeby zobaczyć kim gra przeciwnik 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, MYSZa7 napisał:

Jestem ciekaw czy przy odpowiednich cięciach w oprawie, szczególnie grze światła odpaliłaby się na bazowej PS4, ale mogę sobie tylko gdybać.


Każda grę da się downportować ostatecznie, nawet Ratcheta, najczęściej trzeba zadać pytanie, czy jest sens? W przypadku Returnala, dla takiego studia jakim jest HMQ, nie - gra u podstaw swojego designu ma 60 fps i bullet hell, renderer jest przewidziany na 1080p skalowany do 4K, gra musiałaby zostać downportowana do 540p-720p na bazowym PS4 (plus cienie, efekty wolumetryczne, cały streaming assetów od nowa etc.)

Returnal jest next-genową grą, bo taką powstawała, nie dlatego, że tak wygląda (chociaż dużo rozwiązań należałoby wyrzucić albo totalnie przemodelować, aby chodziło to w zamierzonych 60 fpsach na PS4)

Odnośnik do komentarza

 

7 minut temu, Figuś napisał:

Pewnie by poszło jakby odpowiednio obcieli ilość efektów, ale ekrany loadingów by zabiły przyjemność z grania w tytuł

 

Pewnie wszystko da sie zrobic, mozna sprobowac odpalic dzisiejsze gierki na switchu, a potem ps2. No pytanie na jak daleko idace kompromisy kto chce isc. Mozna wycinac i wycinac az zadziala. Nadal bede sie upieral ze bez pewnych elementow taki Returnal niedosc ze niemialby sensu to do tego bylby niegrywalny

Odnośnik do komentarza
1 hour ago, schabek said:

Wytniemy przeciwnikow, strzelanie, efekty czasteczkowe, rozdzialke do 360p, 10fpsow i nawet na ps3 zadziala! Soul 1:0 Sony

 

Już jedni próbowali no ładnie im wyszło, są małe niedociągnięcia ale fakt "chodzi" na PS3 .

 

 

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, devilbot napisał:

Nie ma chuja Switch by nie uciagnął witchera 3 i doom eternal. 

Na Switchu te gry sa „grywalne” tylko dlatego, ze grasz na malym ekranie, ktory czesciowo kamufluje paskudna grafike. Na normalnym telewizorze masz kupe i produkt w praktyce niegrywalny. Czyli wlasnie ta gra udowadnia, ze Wiedzmin 3 jest za duza gra jak na Switcha. Zawsze mozesz zjechac do mega niskiej rozdzielczosci, wyciac wszystkie drzewa, animacje przeciwnikow dac na 5 klatek, ale nie o to tu chodzi.

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, ASX napisał:

Ciekawe spojrzenie, choć jest dużo uproszczeń i pojedyncze błędy merytoryczne (np FH wcale nie działa na UE4, lecz na autorskim silniku).

No i sam Jordan to fan plejki, co daje się odczuć w materiale

 

 

 

 

 

Słabiutki materiał, wnioski z pupy, ale dużo się po nim nie spodziewałem, merytoryką nigdy nie grzeszył.

Odnośnik do komentarza

Za ten filmik o CP traktuję go niezbyt poważnie. " Najlepsze auto, które psuje się co 100km " XD . Chociaż potwierdził w powyższym materiale, że to Sony wyznacza graficzne standardy :D Jednak cały materiał ogólnie to bzdety. W tym, że Sony może przegrać generację przez brak różnorodności. Gdzie już na samiutkim początku dostaliśmy dwie " hardcorowe " produkcję i Sony potwierdziło, że Returnal to udane nowe IP jak GoT.

Odnośnik do komentarza
Gość Kraboburger_SpongeBoba
1 godzinę temu, MYSZa7 napisał:

Słabiutki materiał, wnioski z pupy, ale dużo się po nim nie spodziewałem, merytoryką nigdy nie grzeszył.

 

"TVgry", nie inaczej, to kanał YouTube'owy, który bardzo szanuję (O wiele lepszy jest "TVFilmy"!). Uwielbiam ich materiały, zwłaszcza te od Heda: merytoryka, humor, styl i pasja nie do podrobienia. Reszta prowadzących kanał również jest w porządku. Ale... "TVgry" robi się generalnie bardzo, bardzo powtarzalny, czasami nawet śmiertelnie nudny. Modyfikują wcześniej stworzone materiały (jest to moja sugestia) tak, aby cały czas być w ruchu. Niestety, ale tak już na ich profilu jest oprócz filmików z Hedem i panem Mateuszem, bo u nich, mówiąc krótko, coś przynajmniej... się dzieje: jest z jajem, werwą, no i jest ta niepodrabialna specyfika... Pozostałych członków teamu (cóż, taki mam gust i upodobania) nie jestem fizjologicznie i psychicznie w stanie dłużej oglądać w filmach z ich udziałem.

 

A wracając do tematu Ps4/Ps5, jak jest z "Demon's Souls" i "AC: Valhalla" w wersji oprogramowania na Ps5: czy są to tytuły trudne do większościowego ogrania? Chodzi mi o zdobycie co najmniej większości znajdziek w grze, przejście questów i nawet zdobycie Platyny. Czy te gry wymagają grania z włączonym poradnikiem na lapku, ustawionym obok grającego, aby było łatwiej? Czy na chillu można zdobyć, to czego nie zrealizowało się za pierwszym razem, przy kolejnym podejściu? 

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Na Switchu te gry sa „grywalne” tylko dlatego, ze grasz na malym ekranie, ktory czesciowo kamufluje paskudna grafike. Na normalnym telewizorze masz kupe i produkt w praktyce niegrywalny. Czyli wlasnie ta gra udowadnia, ze Wiedzmin 3 jest za duza gra jak na Switcha. Zawsze mozesz zjechac do mega niskiej rozdzielczosci, wyciac wszystkie drzewa, animacje przeciwnikow dac na 5 klatek, ale nie o to tu chodzi.

Chyba trochę przesadzasz z tymi 5 klatkami i zapominasz w jakiej konsolowej jakości były wypuszczane np. gry z serii gta za, czasów ps3 i wcześniejsze. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...