Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano
37 minut temu, Soban napisał:

Nie napalaj się, STALKER to niszowy tytuł i patrząc po 1 to duża szansa na bugfesta i drewnianą rozgrywkę. No, ale klimacik chociaż był lux. STALKER to taki Gothic fps - gra śmierdząca niskim budżetem i partactwem technicznym oraz archaizami gameplayowymi, ale mająca kilka ciekawych rozwiązań i za(pipi)isty klimat

Przyzywam demona @Najtmer

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 362,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano
44 minuty temu, Soban napisał:

Nie napalaj się, STALKER to niszowy tytuł i patrząc po 1 to duża szansa na bugfesta i drewnianą rozgrywkę. No, ale klimacik chociaż był lux. STALKER to taki Gothic fps - gra śmierdząca niskim budżetem i partactwem technicznym oraz archaizami gameplayowymi, ale mająca kilka ciekawych rozwiązań i za(pipi)isty klimat

tzn. to nie do mnie raczej..ja w jedynkę zagrywałem się długimi godzinami i jest to jedna z moich ulubionych gier na PC:)

Opublikowano

 

Opublikowano

 

Squeeze has no limits

Opublikowano

To było jeszcze spoko jak było w miarę świeże, czyli pewnie God of War 3 z 10 lat temu, ale teraz ewidentnie męczy bułę.

Opublikowano
19 minut temu, Bzduras napisał:

 

Squeeze has no limits

Sporo PS4 ma tych exów. Około 20 naliczyłem. :)

Opublikowano

 

37 minut temu, Bzduras napisał:

 

Squeeze has no limits

Chyba najbardziej z(pipi)any i eksploatowany ( zwłaszcza w exach Sony) element gier ostatnio..

Edytowane przez izon

Opublikowano

Ten niesamowity patent pewnie służy do maskowania loadingów.

Opublikowano

Brzmi jak portal zrzeszający robiących gałę w saunie

Opublikowano
11 minut temu, SlimShady napisał:

Ten niesamowity patent pewnie służy do maskowania loadingów.

Ta, w FF7 Remake to już było mega przegięcie pały..

Opublikowano

Pamiętam, że w God of War mnie tiltowało to przeciskanie się.

Jest kilka takich elementów gameplayu wrzucanych do gier które już mnie bardzo męczą. Jednym z nich jest np. skakanie po gzymsach jak w Uncharted czy Tomb Raiderze. Czasem grasz sekcję zajmującą do 10 minut która polega tylko na wychylaniu gałki w którymś kierunku i wciskaniu Xa w dowolnym momencie. Nie ma możliwości żeby zrobić to źle, spaść czy się ześlizgnąć bo główny bohater to taki koks, że może sobie wisieć na tym gzymsie cały dzień jak trzeba

Opublikowano
35 minut temu, UberAdi napisał:

Pamiętam, że w God of War mnie tiltowało to przeciskanie się.

Jest kilka takich elementów gameplayu wrzucanych do gier które już mnie bardzo męczą. Jednym z nich jest np. skakanie po gzymsach jak w Uncharted czy Tomb Raiderze. Czasem grasz sekcję zajmującą do 10 minut która polega tylko na wychylaniu gałki w którymś kierunku i wciskaniu Xa w dowolnym momencie. Nie ma możliwości żeby zrobić to źle, spaść czy się ześlizgnąć bo główny bohater to taki koks, że może sobie wisieć na tym gzymsie cały dzień jak trzeba

Dokładnie, w U4 to już było serio tak jak mówisz gałka do przodu lub po skosie i nawalanie w X, żeby jak najszybciej obskoczyć tą ściane. Jak ja miałem dość tej gry, dżizas xd

Opublikowano

albo przeciskanie się przez wąskie przejścia to już w każdej grze perfidnie wstawiają

Opublikowano

Trzy bomby Phila:

- Game Pass

- Bethesda

- Quick Resume

 

Sony:

 

ConcernedEnergeticIberianemeraldlizard.w

Opublikowano
2 minuty temu, ListuniO napisał:

Trzy bomby Phila:

- Game Pass

- Bethesda

- Quick Resume

 

Sony:

 

ConcernedEnergeticIberianemeraldlizard.w

w UP TO 60fps

Opublikowano
5 godzin temu, Wiolku napisał:

Przyzywam demona @Najtmer

no ma po czesci racje. tyle ze community wiekszosc bugow weiliminowala kilkunastoma patchami. teraz juz sie sciaga jeden master-update i gra jest wporzo.

 

no ale ze dwojka bedzie tak samo zbugowana to jest jakby niedorzeczny wniosek. na jakiej podstawie gra ktora w zasadzie byla w cichej produkcji od 10 lat ma byc tak zjebana jak jej pierwowzor? Zew Prypeci sobie odpalcie - to drugi sequel, ktory wyeliminowal wieszkosc bugow, nie bylo w nim zadnych wojen frakcji (choc community-made mod dla Czystego Nieba fajnie rozwinal ten motyw), a sama Prypeć jest jednym z wiekszych hubów.

Opublikowano
10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

GejOnly? Nikogo normalnego stamtąd nie przywiało.

A to nie stamtąd pochodzisz? :kaz:

 

9 godzin temu, cotek napisał:

Dokładnie, w U4 to już było serio tak jak mówisz gałka do przodu lub po skosie i nawalanie w X, żeby jak najszybciej obskoczyć tą ściane. Jak ja miałem dość tej gry, dżizas xd

W duchu tsuszimy nawet x nie trzeba wciskać, wystarczy wychylić gałę w stronę gzymsu taki rozbudowany gameplay w grach Sony.

Opublikowano

Eh tak mało brakowało żeby zdechł

 

Opublikowano
16 minut temu, Paolo de Vesir napisał:


Ś.p. Neo+ forum :lapka:

Wiedziałem że jesteś jakis taki nie stąd.:)

Opublikowano
11 godzin temu, UberAdi napisał:

Pamiętam, że w God of War mnie tiltowało to przeciskanie się.

Jest kilka takich elementów gameplayu wrzucanych do gier które już mnie bardzo męczą. Jednym z nich jest np. skakanie po gzymsach jak w Uncharted czy Tomb Raiderze. Czasem grasz sekcję zajmującą do 10 minut która polega tylko na wychylaniu gałki w którymś kierunku i wciskaniu Xa w dowolnym momencie. Nie ma możliwości żeby zrobić to źle, spaść czy się ześlizgnąć bo główny bohater to taki koks, że może sobie wisieć na tym gzymsie cały dzień jak trzeba

Pamiętam, że bodajże w 2012 roku wyszło I am Alive od Ubi, które miało to fajnie wykonane bo była stamina i jak się nie wyrobiłeś to zgon. No ale to był dosyć mocny survival. 

Opublikowano
2 godziny temu, ASX napisał:

Eh tak mało brakowało żeby zdechł

 

Ahmad to musi być stary hendrixa i wrednego, niezłe świry  :) 

 

 

:banderas:

Edytowane przez Daddy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.