Skocz do zawartości

DIABLO IV


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.07.2023 o 08:52, Pure Bladestone napisał:

U Nekro najlepszy skill po głównym to trupie macki, znajdźcie do nich choćby podstawowy askepkt w lochu i włóżcie go do amuletu(obrażeniax100%). Macki zbierają hordę potworów w jednym miejscu i dzięki aspektowi jest duża szansa na krytyka i mocno podbija obr. krytyczne. 

 

Teraz jest jeszcze bardziej przegięty ten skill: jedno z plugawych serc automatycznie aktywuje umiejętność zwłok - w efekcie problem "stygnięcia" macek nie istnieje, co chwilę skill się dopala i mamy oszołomione grupki potworów. Trzeba być jedynie w centrum wydarzeń, ale to nie problem (mgła).

 

Ogólnie sługi do wywalenia i mamy potężnego samotnika. Wczoraj wbiłem na 4 tier na 39 poziomie i w jednej z piwnic wyleciał mi unikatowy hełm pod włócznie z kości :banderas:

Helltide się robi z palcem w nosie, tylko teraz skrzynia kosztuje 250 shardów,

 

Druid był super, ale muszę przyznać, że nekrusem z całym tym mrocznym klimatem gra się ciekawiej (do tego ten wygląd - maska ze skóry wymiata).

 

Fajny sezon na razie, jest co robić :lapka:

 

  

10 godzin temu, XM. napisał:

Zacząłem grać ostatnio, wziąłem druida, po 10h jakoś średnio mi się chce ciągnąć te gre dalej. Na razie zawód roku, a nawet w D3/ultimate spędziłem 300h.

 

Liczę mimo wszytsko, że zaskoczy :(

 

Początek jest ciężki, bo moc druida jest wyjątkowo uzależniona od aspektów (do tego problem z zasobami). Ma za to świetnie przemyślanie synergie miedzy skillami - warto dać mu szansę.

 

  

11 godzin temu, Shen napisał:

baal runy all day long

 

Bzdura totalna - https://maxroll.gg/d2/resources/terror-zones

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
39 minut temu, easye napisał:

No jezeli chcesz wbic level sezonowy to chyba musisz wykonywac te wszytskie miejse typu pobiegaj po mapie, poczysc piwnice, przejmij twierdze itp...

Jak niby inaczej levelować?

 

Tzn jeśli mówimy o levelach 1-50 to tak, trzeba renown wyfarmic zeby paragony dostać. Jest też opcja z farmieniem strongholdów Temple of Rot i Onyx Watchtower, zabija się elity, leave game i powtórka.

Później w nightmare dungi się idzie i tam teraz więcej expa wpada za skończenie dunga + na wyższych tierach potwory są łatwiejsze i szybciej giną po tym ostatnim małym patchu więc jeśli trzymamy się optymalnego tiera 3 levele wyżej niż nasz farmienie zajmuje mniej czasu niż wcześniej.

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza

No - juz Rouge lepiej sobie radzi ciaglymi odskokami. W ogole zaczyna mnie irytowac ciagly brak many - totalnie z dupy sa te podstawowe skille i przestaje mi sie podobac w ogole to, ze sluza wylacznie do ladowania many, ktorej i tak co chwile brakuje. Mialoby to sens, gdyby podstawowy skill potrafil kogokolwiek zabic, chocby te najslabsze mobki, a tak - jak juz napelnimy energie, to sie okazuje, ze starcza na 3 ataki i znowu wracamy do strzelania w mobki by zabrac im 5% energii. 

Odnośnik do komentarza

W co konkretnie poszedłeś?

 

Na początku musem jest:

  • Earthen Bulwark (koniecznie odblokować aspekt z Sealed Archives w Suchych Stepach);
  • Blood Howl;

Pod kątem ataku combo Storm Strike (odłosnięcie i DR) + potężny Pulverize okraszony dwoma dodatkowymi źródłami dmg (aspekt z Belfry Zakara w Havezarze + trochę szczęścia pod aspekt z falą)

 

Do kontroli wrogów Poison Creeper

 

Dwuręczna broń jest dużo lepsza (z uwagi na 100% mocy aspektu), warto także wrzucić coś pod zwiększenie szybkości ataku (szybsza generacja zasobu).

 

 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
Gram sobie teraz druidem (20lvl) i idzie mi jak krew z nosa. Słaby dmg, co chwilę coś mnie zabija na Tier 1, no dramat. Przesiadka z necro bardzo bolesna. 

To coś nie tak masz. Tez mam teraz 20 lvl i podniosłem sobie na Tier 2 bo na 1 za łatwo. Nie do zabicia druid w porównaniu do czarodziejki która poprzednio grałem.
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Shankor napisał:

Gram sobie teraz druidem (20lvl) i idzie mi jak krew z nosa. Słaby dmg, co chwilę coś mnie zabija na Tier 1, no dramat. Przesiadka z necro bardzo bolesna. 

Też się przesiadłem z Necro na Druida, zgodzę się że jest inaczej, ale musisz mieć coś nie tak ustawione jeśli tak łatwo dostajesz po du.... 

Odnośnik do komentarza
37 minutes ago, Sedrak said:

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

Nie do konca rozumiem, ale basic skills sa mega slabe. Jeden punkt w umiejetnosc + jeden w enhance + jeden w trzecie okienko to max co musisz zainwestowac. Core skills z kolei wypada i trzeba wymaxowac.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Sedrak napisał:

Pytanie nooba. Czy tutaj jest też synergia między skillami jak w D2? Nigdzie nie widzę tego w opisach chyba, że ślepy jestem. 

 

11 godzin temu, Sedrak napisał:

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

 

Jako fanatyk D2 od premiery śmiało mogę stwierdzić, że w najnowszej odsłonie jest ciekawiej.

 

Nie tylko zwiększamy dmg/radius/duration ale także modyfikujemy samą umiejętność.

Nie jest także tak od czapy jak w drugiej części: np. aura Vigor zwiększała obrażenia młotków, albo umiejętności błyskawic zabójczyni Fire Blasta :we_need_to_go_deeper:

Przykład z wspomnianego Nekromanty:

  • Zabicie trafionego mobka (ulepszonym) Reapem w ciągu 2 sekund zwiększa nam szybkość ataku o 30% na 3 sekundy;
  • Mając stosowne pasywki zwiększamy jednocześnie szybkość ruchu o 15% (Reaper's Pursuit) oraz mamy szanse na 3 sekundowe ogłoszenie (Crippling Darkness);
  • ulepszenie Akolity tworzy natomiast pod trafionym mobkiem zwłoki (efekt występuje co 4 sekundy) - tu się robi ciekawie... :vegeta_smile2:
  • jedno z sezonowych serc powoduje, że stojąc w pobliżu zwłok aktywujemy umiejętność z nimi związaną - automatycznie odpalają się macki*, które ściągają mobków w kupkę, spowalniają ich i ewentualnie (zależnie od wybory ulepszenia) powodują odsłonięcie lub mają szanse na wygenerowanie Blood Orba;
  • Orb nas leczy i zależnie od posiadanego aspektu może zwrócić nam zasób (przy pełni sił) albo przyspieszyć stygnięcie Ultimate'a**; jeśli mamy pewną unikatową zbroję (wczoraj takowa mi wypadła), po 6 zebranych orbach odpalam darmowego Bone Spirita***;
  • ściśnięty przez macki bezbronny motłoch masakrujemy włócznią z kości (najlepiej przy ścianie), która dopakowana odpowiednim unikatem zostawia za sobą wybuchowy ślad

* - jeden z aspektów zwiększa szanse na krytyki o 20% na 6 sekund po rzuceniu macek oraz zwiększa krytyczne obrażenia o 40% ranionym nimi wrogom

** - Ultimate tworzy naokoło postaci tornado z raniących kości, redukuje obrażenia o 15% i zwiększa szanse na krytyka o 20%

*** - nie wymaga umieszczania umiejętności w pasku skilli 

 

No pięknie to wszystko się zazębia :banderas:

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...