Opublikowano 11 czerwca 20241 r Godzinę temu, Wredny napisał(a): Ten większy pokaz State of Decay 3 to miał być dzisiaj? Niestety to był jakiś fake news.
Opublikowano 11 czerwca 20241 r 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Cytujac forumowego klasyka: CZUJĘ DUMĘ TYLKO XBOX A tu jeszcze konsolowe exy jak stalker 2 i tona gier na premierę w XGP. Nawet jak MS przez kolejne dwa lata nie zapowie gier to na 24/25/26 mają tyle gier że głowa mała.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Warto zwrócić uwagę, że dywizja twórców z XGS mocno stawia na wykorzystywanie UE5, który to niby ma małą rację bytu na konsolach obecnej generacji.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Pewnie Xbox cofnie się do ery xone i 900-1080p 30 FPS będzie standardem. Obym się mylił.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Autor Jak mają w swoich szeregach Coalition to nic dziwnego że idą w jeden z najbardziej zaawasnowany, a na pewno najpopularniejszych silników. To im pomoże osiągnąc efekt synegii, gdzie studia mogą wspierać się nawzajem jak np. w przypadku Undead Labs które dostało pomoc od Coalition i Obsidian. I patrząc na to co się dzieje na rynku coraz więcej studiów będzie przechodzić na UE5
Opublikowano 12 czerwca 20241 r No fajnie, ale coalition niech się bierze za swoje gry a nie, że czekać trzeba latami bo pół studia pomaga innym bo nie ogarniają silnika. Do tego mają też silnik od id software, który notabene robi wrażenie bo taki doom wygląda i chodzi cudnie.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Ta praca Coalition i innych studiów zaprocentuje w przyszłości. Gdy inne studia będą się dopiero uczyć, to XGS będzie już miało masę pracowników z 5-7 letnim doświadczenie, co zaprocentuje na kolejnej generacji, która będzie już lepiej skrojona pod UE5. Edytowane 12 czerwca 20241 r przez SnoD
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Autor to co innego przechodzić z autorskiego silnika na UE5, a co innego zrobić aktualizacje z jakiegoś UE 5.9 na UE 6.0
Opublikowano 12 czerwca 20241 r No zobaczymy ale pewnie te hity jak Gearsy, Fable, Perfect Dark to wyjebia gdy na horyzoncie będzie kolejna konsola, na Series X będą działały jak praktycznie wszystko od MS w ostatnim czasie. Co trochę smuci. Zobaczymy jak z Avowed i Indiana, jakie tłumaczenia będą
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Autor a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie?
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Akurat odnoszę wrażenie, że XSX mocno ruszył z kopyta z tym działaniem gier, a nawet samo menu po ostatniej aktualizacji śmiga jak szalone. Nie wiem do czego można się przyczepić.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r 19 minut temu, ASX napisał(a): a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? No chodziło mi o to że taki Starfield miał 30 FPS na premierę i jest teraz w locie udoskonalany, Hellblade2 też jakieś filmowe doświadczenia pasy hujasy O takie coś mi chodzi, bo tak ogólnie to nie miałem z żadną problemów w samej rozgrywce
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Hellblade II był produkowany w perspektywie szerokokątnej tak jak są nagrywane filmy, to nie jest oszczędzanie na pikselach.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Gears 5 działa na X1 w 1080p/30fps (ze spadkami rozdzialki, ale jednak), gdzie wiekszosc devow osiagala 900p. Wierzę, że Coalition nie zejdzie mega nisko z rodzielczością na Series X. Edytowane 12 czerwca 20241 r przez Lukas_AT
Opublikowano 12 czerwca 20241 r O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek.
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Teraz, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Nie widziałeś chyba tematów Jedi Survivor xD
Opublikowano 12 czerwca 20241 r 14 minut temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. A ostatni Final w trybie performancji?
Opublikowano 12 czerwca 20241 r 10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał(a): Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech. idTech Pokaz z niedzieli to podobno nie koniec atomówek Spencera, Xbox ma mieć kolejny pokaz na GC lub we wrześniu
Opublikowano 12 czerwca 20241 r Jeszcze jedna premiera, Ara: History Untold wychodzi na PC 24 września, pracują nad wersją na konsolę. Imponująca grafika jak na grę 4A. Do tego gameplay z Age of Mythology. Microsoft dowala do pieca z różnego rodzaju strategiami. Edytowane 12 czerwca 20241 r przez SnoD
Opublikowano 13 czerwca 20241 r Autor Potwierdzili też że Ara wyjdzie na konsole w późniejszym terminie
Opublikowano 13 czerwca 20241 r 16 godzin temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Dying Light 2?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.