Opublikowano 29 lutego 20241 r o ironio największym sukcesem Rare jest SoT, rozwód z Nintendo mieli głównie przez słabe wyniki finansowe swoich gier. Conker sprzedał się bardzo słabo, Star Fox z GC również a był znacznie droższy w produkcji w porównaniu do poprzednich gier, zresztą ich pierwsze gry na Xboxa też nie zarobiły. Dopiero Viva Pinata i czarne lata z Kinect Sports przerwały falę porażek. Ciekawe czy Everwild jeszcze żyje
Opublikowano 29 lutego 20241 r Jezu, ale jest jebana pizda. Chciałbym remake nowego Tonego Hawka 3 i 4. Jedynka i dwójka im się udała to teraz jakieś problemy ze studiami z pizdy wymyślają.
Opublikowano 29 lutego 20241 r 1 godzinę temu, ASX napisał: I tak jak dzisiejsi 30 i 40 latkowie tutaj na forum z rozrzewnieniem wspominają Kameo, Banjo czy Conkera to dzisiejsi nastolatkowie za 15-30 lat bedą wspominac Sea of Thieves, gdy Rare w swoim zwyczaju weźmie się za jakieś kolejne nowe IP. Taaaq chyba Fortnite, Minecraft i inne Robloxy. Godzinę temu, Daddy napisał: Star Fox z GC również a był znacznie droższy w produkcji Ależ to był kozak
Opublikowano 1 marca 20241 r 4 godziny temu, ASX napisał: Od 2018 r. po premierze Sea od Thieves studio rozrosło się ponad dwukrotnie. Na tym forum często deprecjonuje się SoT, ale to największa gra w historii tego studia,. I tak jak dzisiejsi 30 i 40 latkowie tutaj na forum z rozrzewnieniem wspominają Kameo, Banjo czy Conkera to dzisiejsi nastolatkowie za 15-30 lat bedą wspominac Sea of Thieves, gdy Rare w swoim zwyczaju weźmie się za jakieś kolejne nowe IP. Nie nazwałbym też wsparcia jakie dostaje Sea of Thieves leżeniem na hamakach, bo przez prawie 6 lat gra dostaje regularne aktualizacje, w tym pełnoprawne fabularne dodatki jak Anniverary Update, Pirates Life czy ostatni dodatek z Monkey Island. Ale naprawić 11 niedziałających acziwmentów to im się nie chce. Nie żebym próbował calakować tę grę bo potrzeba 1000+ godzin
Opublikowano 1 marca 20241 r 17 hours ago, balon said: Taaaq chyba Fortnite, Minecraft i inne Robloxy. Ależ to był kozak Starfox na GCN to kozak? No ja zapamiętałem tę grę jako nudną i sztywną przygodówkoplatformówkę z bardzo ładnym futerkiem jako jedyną zaletą. Ale grałem w okolicach premiery, więc niewiele pamiętam
Opublikowano 1 marca 20241 r 19 godzin temu, Ukukuki napisał: Trochę lecimy nie na temat ale nie wiem czy to sentyment bo większość tych gier retro ogrywam już w swoim dorosłym życiu a Szaraka to kupiłem pierwszy raz 3 lata temu. No ale mniejsza z tym, Rare kiedyś wielkie studio tak dzisiaj nie świeci dawnym blaskiem i w tym się zgadzamy. A czy dla ciebie złota era tego studia to N64 czy dla mnie SNES to już temat na inną dyskusję. Już kiedyś napisałem że Rare jest cieniem, zapytałem czy ktoś pamięta te studio. Ojciec Xboxa aka ASX się obśmiał i że Piraty Best Game ever. Niech zremasteruja Banjo i Conkera.
Opublikowano 1 marca 20241 r Autor 18 minut temu, iluck85 napisał: Już kiedyś napisałem że Rare jest cieniem, zapytałem czy ktoś pamięta te studio. Ojciec Xboxa aka ASX się obśmiał i że Piraty Best Game ever. Proszę nie manipuluj. Nie napisałem że SoT to najlepsza gra ever bo to kwestia czysto subiektywna dla ciebie będzie to np. Kameo a dla setek tysięcy dzieciakow SoT. Napisałem że trudno nazywać studio cieniem skoro kilka lat temu wydali obiektywnie największą i najpopularniejszą grę w swojej historii.
Opublikowano 1 marca 20241 r To nie manipulacja- nie wzdychasz do ich gier z czasów N64. Mam też wrażenie że jako jedyny grasz w SoT. Czyli jakby nie spojrzeć, dla Ciebie najlepsza gra studia Rare.
Opublikowano 1 marca 20241 r Autor 6 minut temu, iluck85 napisał: To nie manipulacja- nie wzdychasz do ich gier z czasów N64. Mam też wrażenie że jako jedyny grasz w SoT. Czyli jakby nie spojrzeć, dla Ciebie najlepsza gra studia Rare. no właśnie to tylko twoje wrażenie bo w niemal 6 lat po premierze w grę wciąż gra mnóstwo ludzi, więc coś chyba musi w niej być. No i nie jest tak że nie lubię Rare za czasów N64, uwielbiam Conkera, przegrałem dziesiątki godzin w Goldeneye na podzielonym ekranie, grałem w Banjo, Vive Pinate, Kameo, Nuts&Bolts, jedyne z czym nie miałem styczności to ich gry z mrocznych czasów Kinecta. Nie nazwałbym Sea of Thieves najlepszą grą Rare, ale jedną z najlepszych bo mam kilka ulubionych i ciężko mi się zdecydować.
Opublikowano 1 marca 20241 r Tylko na Steam sprzedali ok. 10 mln kopii gry, ale na pewno tylko ASX gra
Opublikowano 1 marca 20241 r Widzę, że muszę doprecyzować- na forum. jako jedyny aktywnie coś tam wrzuca co jakiś czas.
Opublikowano 1 marca 20241 r 8 minutes ago, iluck85 said: Widzę, że muszę doprecyzować- na forum. jako jedyny aktywnie coś tam wrzuca co jakiś czas. A kogo obchodzi forum z może 30 aktywnymi użytkownikami wobec rynku?
Opublikowano 1 marca 20241 r 31 minut temu, Homelander napisał: A kogo obchodzi forum z może 30 aktywnymi użytkownikami wobec rynku? Ja jebie.... Godzinę temu, iluck85 napisał: Już kiedyś napisałem że Rare jest cieniem, zapytałem czy ktoś pamięta te studio. Ojciec Xboxa aka ASX się obśmiał i że Piraty Best Game ever. Niech zremasteruja Banjo i Conkera. Pisałem o rynku czy użytkowniku forum? Godzinę temu, iluck85 napisał: To nie manipulacja- nie wzdychasz do ich gier z czasów N64. Mam też wrażenie że jako jedyny grasz w SoT. Czyli jakby nie spojrzeć, dla Ciebie najlepsza gra studia Rare. mam wrażenie- JA, takie mam WRAŻENIE/ODCZUCIA, że jako jedyny gra, bo na jednej stronie 3/4 jego postów.
Opublikowano 1 marca 20241 r SOT to piękna gra. Może nie gram aktywnie ale mam masę zajebistych wspomnień ze znajomymi.
Opublikowano 2 marca 20241 r Panowie macie w opcjach konsoli cały czas włączony w grach tryb zmiennego odświeżania/vrr czy tylko włączacie jak gra tego potrzebuje?
Opublikowano 2 marca 20241 r Zawsze włączony VRR, Xbox ma to troszkę inaczeh rozwiązane niż PS5 i tutaj ta opcja działa z każdą grą na poziomie OSu (w zasadzie tak samo jak na PC).
Opublikowano 2 marca 20241 r A to już jak Twój HDR lepiej wygląda, 10 bit podobno lepsze. Nie znam się na tym więc może ktoś bardziej oblatany Ci podpowie.
Opublikowano 3 marca 20241 r Przeszedłem większość AoEIV na PC, z ciekawości odpaliłem na konsoli żeby sprawdzić czy dałoby się tak dokończyć grę. Robię ten samouczek i jestem naprawdę pod sporym wrażeniem jak udało im się grę przystosować do pada. W 100% grywalna produkcja na konsoli.
Opublikowano 4 marca 20241 r 49 minut temu, Kosmos napisał: Potwierdzam. W Civ 6 też się gra bardzo spoko. RTS'y na konsoli to jednak zupełnie inna bajka, a tu dzięki tym wszystkim intuicyjnym skrótom na padzie i automatyzacji wieśniaków gra się niezwykle płynnie i bezproblemowo. Już wiem dlaczego Age of Mythology wyjdzie równocześnie na konsoli, mają już gotowy template sterowania.
Opublikowano 4 marca 20241 r Czy AoE ma najlepszy możliwy sposób sterowania padem w RTS? Bardzo możliwe. Czy w jakikolwiek sposób da się to porównać ze sterowaniem myszą? Absolutnie nie. Ruchem ręki i dwoma przyciskami robimy to samo co dwoma analogami i 10 przyciskami plus jeszcze skróty. Da się grać padem, przeszedłem tak kilka misji w AoE2. Ale po pograniu myszą bardzo szybko dotarło do mnie jak bardzo pad jest upośledzonym i nieintuicyjnym kontrolerem do tego typu gier
Opublikowano 4 marca 20241 r na szczęscie na xboxie w aoe 2,4 i masę innych gier strategicznych można grać myszą i klawiaturą
Opublikowano 4 marca 20241 r Czyli mówisz, że mogę podłączyć "dynks" od klawiatury + "dynks" od myszki i normalnie mogę grać na nich w gry?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.