Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Nie kupiłeś przypadkiem gierki z innego regionu? Jeśli tak to spróbuj zmienić region MS Store na ten, z którego wziąłeś grę. Miałem tak z pierwszym Soul Caliburem, w Polsce jest nieobecny, dlatego poleciałem na zakup do UK. Teraz gierka wyświetla się jako posiadana tylko przy zmianie regionu sklepiku na UK właśnie.

Odnośnik do komentarza

Kupiełm przez konsole i nie sprawdzałem reginu ale chyba jest OK.

 

Chyba jest inny problem. Kupiłem Red Dead Redemption 2:Tryb Fabularny. Byłem pewien że to sam tryb fabularny a teraz jak wchodze w szczegóły w MS Store to jest napisane że "Do zagrania w RDR2 :Tryb Fabularny wymagane jest Red Dead Online" - bez sensu. Po kij wydawali to osobno jak i tak trzeba miec obydwa żeby działało?

 

Wiem że to nie wina MS tylko rockstar ale pytanie czy mi przyjma zwrot? Można kupić niewiele drożej cały pakiet. 

Odnośnik do komentarza

Nie ma opcji zwrotu tej gry na koncie MS. Wszedłem w historie zamówień, znalazłem zakup ale nie ma opcji ZAŻĄDAJ ZWROTU zgodnie z instrukcją. 

 

Są jakieś inne sposoby dokonywania zwrotów. ???

6 minut temu, messer88 napisał:

Może to jakiś bug i się da obejść bo jak sprzedają osobno multi i singla i takie jaja i to nie przy nowym tytule to coś nie tak. 

Chyba nie błąd. Jest w opise. Nie doczytałem bo to nie logiczne. Ale moja wina ze nie doczytałem. 

rdr.jpg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Najlepiej wejść na czat supportu i zajmą się tym od ręki, sprawdzone rozwiązanei.

Tylko jak tam teraz ten automat z dupy jest to chyba albo trzeba przez telefon załatwiać albo na czat przez zachodnią wersję strony xboxa. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, LiŚciu napisał:

"No kurestwo straszne. Czat bot poległ, przekierował mnie do "prawdziwej osoby" ale jak wybrałem problem to info że tego problemu nie rozwiązuje się on line.

image.png.eaf14f65c1c80dad4174e2e99d12ca57.png

 

Poczekaj, spróbuj później - powinno pojawić się na liście do refunda.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dobra, yebnałem zwrot przez xbox.com/refund. Za 10 minut mail że zwrócili mi kase (na koncie msstore już się pojawiła w banku jeszcze nie ale to już kwestia banku). 

 

Sprawnie tam w tym mikrosfciarzowie poszło:)

 

thx za pomoc:lapka:

 

edit: rockstar to stara k..... z tym sprzedawaniem trybów "osobno tylko razem"

Edytowane przez LiŚciu
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...