Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Po obejrzeniu filmu ze stajni digital foundry trzeba przyznać że praca jaka została przy tej grze wykonana powala rozmachem.Jeśli ktoś dalej twierdzi że ta gra nie różni się wizualnie znacząco od jedynki polecam zwrócić uwagę na fakt jak dopracowane zostały poszczególne '' małe'' szczegóły. Woda, trawa, jakość tekstur otoczenia... Moim zdaniem zmiana jest po prostu kolosalna. 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Paolo1986 napisał:

https://www.powerpyx.com/horizon-forbidden-west-trophy-list-revealed/

 

Zestaw trofeów w sumie podobny do tych z Zero Dawn, :platinum: wydaje się formalnością, tym bardziej, że nie ma żadnych trofeów powiązanych z poziomem trudności :)

Odświeżyłem ostatnio HZD na Ultra Hard do 100% i to był trochę spacer przez park. Oczywiście bez specjalnej zbroi w HFW będzie trudniej ale chyba od razu sie na niego porwę. 
 

Jak wytrzymać do piątku? Nie wiem :(

Odnośnik do komentarza

Całkiem się jarałem poprzednią częścią przez jakiś czas, ale po chwili stała się monotonna i za łatwa po czasie - ekwipunek zapełnił się jakimiś śmieciami

 

Miałem trochę ciśnienie na drugą część, ale przestałem się jarać

 

Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi np. z jakimś NPC bez ręki w recenzji gamespotu? O co biega z tymi postaciami bez kończyn? To samo było w Devil May Cry

Edytowane przez beardo0
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, beardo0 napisał:

Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi np. z jakimś NPC bez ręki w recenzji gamespotu? O co biega z tymi postaciami bez kończyn? To samo było w Devil May Cry

 

Nie widziałem, bo nie oglądam żadnych recek, ale myślę, że to tak moda ostatnio, żeby "amputee' też czuli się "included".

Sporo edytorów postaci pozwala na jakieś protezy, ostatnio Halo Infinite czy nawet Forza Horizon 5 (ci to nawet zaimki dali:pawel:).

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, tjery napisał:

Czyli równo pomiędzy 1080p a 1440p. Co robi dobry marketing cyferkowy, też myślałem, że to jest blisko 1800p ;)

To tak nie działa. Horyzontalne piksele vs Wertykalne to nie to samo dla IM. Ale to trzeba zobaczyć na dużym TV. 1800p checkboard wyglada duzo lepiej niz 1440p native, ale wymaga dodatkowej techniki przetwarzania (w post-processingu), ktory wspiera konkretny silnik, dlatego np. Taki Dying Light nie jest w stanie tego ogarnąć. To coś jak dlss na PC. 

 

Ale wiadomo,  najlepiej jest hejtowac :). 

Źródło, jak ktos chce trochę skumać technikalii: 

 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, tjery napisał:

 

Porównać Checkerboarding do DLSS, widać można. Spoko, nie hejtuje :)

Inna technika, ale równie dobrze można powiedzieć, że 4k z dlss perf to 720p... 

 

Liczy się image quality i ten jest lepszy w 1800p checked, niż w 1440p native, przy mniejszym obciążeniu sprzętu. Więc to 1800p to nie tylko chwyt marketingowy...

 

 

Moze sobie odpal Dying Light 2 i Guardians of the Galaxy w trybie perf na PS5 i zobacz jak dramatycznie wyglada 1080p tam w porownaniu z checkboardem w Horizon Zero Dawn na PS4 Pro i PS5 chociażby, obraz ostry jak żyleta...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...