Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

O grafice nie wiem co myśleć. Grałem ze znajomymi i im się podobało, ale dla mnie te mapy jakieś sterylne i nudne są, a w związku z tym pierwsze wrażenie miałem zdecydowanie negatywne. W V bywały naprawdę bajeczne widoczki - pola rzepaku, ładnie odwzorowane i zniszczalne miasta, tropikalne wyspy z plażami marzeń, bujna roślinność, malownicze góry. Tutaj nic nie ma, a robią tylko te efekty w stylu trąby powietrznej.

Odnośnik do komentarza
50 minut temu, Mustang napisał:

O grafice nie wiem co myśleć. Grałem ze znajomymi i im się podobało, ale dla mnie te mapy jakieś sterylne i nudne są, a w związku z tym pierwsze wrażenie miałem zdecydowanie negatywne. W V bywały naprawdę bajeczne widoczki - pola rzepaku, ładnie odwzorowane i zniszczalne miasta, tropikalne wyspy z plażami marzeń, bujna roślinność, malownicze góry. Tutaj nic nie ma, a robią tylko te efekty w stylu trąby powietrznej.

Nie no są też fajne mapy tutaj jak pustynia czy lodowiec na których części z nich mogły by być osobną mapą samą w sobie ale z drugiej strony jest np Kaleidoscope, chyba najbrzydsza mapa jaką widziała ta seria. Dawno nie spotkałem mapy która swoim wyglądem sprawiała by, że mi się chce zmienić serwer

 

Ale racje trzeba przyznać że w V i w BF1 niektóre mapy to było cudo i 2 poziomy wyżej od czegokolwiek tutaj

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, tjery napisał:

No nie wiem, ja po pierwszym mega rozczarowaniu pograłem dalej i jest naprawdę dobrze, mamy cały team (na razie voice czat na mesendżeże :), bo ja PC, reszta PS5 ) i gra się świetnie, fajnie się strzela (wiadomo, muszą poprawić ten śmieszny bullet spread). Mapy po pierwszym wrażeniu - jakie to gówno wielkie, też spoko, jak się odpowiednio odradzasz to cały czas jesteś w centrum akcji, żeby nie latać 5 minut między punktami z buta to trzeba korzystać ze zrzutów pojazdów. Plus dużych map to mniejsze natężenie pojazdów, mają większe odległości do przebycia i nie ma tego co w poprzednich bfach, że nasrane wszędzie czołgów/jetów/śmigłowców i innych, więcej walki piechoty dzięki temu jest, pojazdy nie są już tak mocne, bo po stracie przy nieuważnej grze potrzeba trochę czasu żeby wrócić ciężkim sprzętem na miejsce akcji. No nie mówię o oczywistych rzeczach jak dodanie scoreboardu, wyszukiwarki serwerów itd., ale to raczej zaraz dodadzą, bo to nic zawiłego. Operatorzy jak dla mnie też spoko, większa różnorodność w grze dzięki umiejętnościom. No i ta grafika :)

 

https://ibb.co/1ntmbCS

https://ibb.co/5M032Yr

mam podobne wrazenia- wczoraj znowu dobrych pare meczy zagralem i z kazda kolejna godzina zaczynam coraz bardziej doceniac zmiany, ktore wprowadzili w gameplayu, przede wszystkim docenienie asyst praktycznie na rowni z killami i premiowanie dzieki temu gry zespolowej, do tego mocne punktowanie realizacji celow. No i jesli chodzi o bugi/balans na premiere, to tez jest zdecydowanie lepiej, niz chociazby w BF3/4. Ok., czasem sie trafi jakis glitch, ale praktycznie w ogole nie mam wrazenia, zeby musieli cos majstrowac przy balansie, znerfic ktoras bron itd. Widac tez, ze chlopaki naprawde sie staraja, zeby poprawic doswiadczenie- w piatek wieczorem co chwile wyskakiwal blad przy laczeniu sie z serwerem i czesc map w ogole sie przez to nie ladowala- w sobote w dzien nie bylo juz po tym sladu. Kazdy BF na premiere mial swoje problemy- jestem przekonany, ze jak w kolejnych odcinkach sezonu dorzuca troche fajnych map i dodatkowe tryby, to bedzie to killer.

 

Syndrom kolejnego meczu jest silny, do tego klade sie spac myslac o BF-ie, i pierwsza mysl po przebudzeniu, to BF (a i chyba we snie napierdalalem :D ). Juz jest dobrze, a moze byc tylko lepiej.

Edytowane przez tommi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mam panowie do Was prośbę. A szczególnie do tych co zeby zjedli na Battlefield Bad Company 2. Trochę posiedziałem w kreatorze serwera i chciałem odtworzyć „doświadczenie” BC2. Moglibyście wskoczyć na serwer i dac mi feedback. Wyłączyłem tam strafe podczas biegu (jak w oryginale), zmniejszyłem prędkość sprintu oraz zwiększyłem TKK (tak, da sie to zrobić) oraz zmieniłem pare innych rzeczy. Kod serwera to: aagh6z

 

Z góry dzięki za odpowiedz.

 

 

Odnośnik do komentarza

wspolczuje naprawde chlopakom z DICE- i nie mowie tutaj o decydujacych o wszystkim paru typkach z managementu wysokiego szczebla, tylko o dziesiatkach gosci na dole, ktorzy w pocie czola przez kilka ostatnich lat pracowali nad stworzeniem tej gry. Ide o zaklad, ze robili dziesiatki nadgodzin, zeby spelnic wymysly zarzadu i zdazyc z terminami, a ostatnie tygodnie to juz w ogole pewnie jeszcze wieczorami i w weekendy napierali. W koncu udalo im sie wypuscic gre znacznie lepsza i bardziej grywalna, niz poprzednie czesci na premiere, ale i tak prawdziwe cisnenie na jak najszybsze patchowanie zaczelo sie dopiero wtedy, bo do presji wewnetrznej doszla zewnetrzna, jak jeden z drugim sfrustrowany tluscioch z YT zaczal sie spuszczac nad bugami i robic rozne kompilacje i pierdolic jakies farmazony typu "niegrywalne" itd.- a wszystko po to tylko, zeby jak najwiecej gownazerii klikalo na te rzygi, bo dzieki temu sam jeszcze cos moze zarobi. Przeciez to kurwa chore!

 

Jasne, rozumiem, ze taka gra na premiere nie jest tania i jak sie wywala swoj ciezko zarobiony hajs, to by czlowiek chcial, zeby wszystko od razu dzialalo idealnie, ale kurwa rozumiem takze, ze po pierwsze taki BF ze 128 graczami, cala ta destrukcja, mechanika, pojazdami itd. to nie jest jakis packman czy inna platformowka, tylko w chuj zlozony program i nie sposob tylko w malych zamknietych testach wylapac i poprawic wszystko. I po drugie- takie to pojebane czasy, sorry, ze jest ciagle cisnienie, bo akcjonariusze, bo budzet, bo trzeba wyniki i zaplanowane zyski wykazac, bo marketing juz zaplanowal kampanie, bo wszystko musi byc gotowe juz, teraz, zaraz itd. Co bys nie robil, nikt ci dzisiaj nie da tyle czasu do dyspozycji, zebys zrobil wszystko perfekcyjnie, "80% musi wystarczyc". Sam tez robie w przemysle i to jest chore, co sie ostatnio odpierdala, a mam szczere obawy, ze z czasem bedzie jeszcze tylko gorzej.

 

No i konczac- dla mnie osobiscie taki BF to nie jest gra na tydzien czy dwa, ani nawet na miesiac, tylko cos, w co bede napierdalal setki godzin przez najblizszych kilka lat. Dlatego po pierwsze wydana na niego kasa w przeliczeniu na godzine zabawy to drobne, a po drugie te pierwszych pare tygodni, gdzie jeszcze nie wszystko jest moze idealnie (ale mimo to bawie sie swietnie), nie uwazam za problem i nawet przez mysl mi nie przeszlo, zeby o jakies zwroty kasy czy cos sie ubiegac.

 

Tyle z mojej strony.

Edytowane przez tommi
  • Plusik 1
  • WTF 3
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, tommi napisał:

wspolczuje naprawde chlopakom z DICE

Tego nie rozumiem. Widzę, to już nie pierwszy raz. Gdzie indziej tego nie spotykam - tylko w giereczkowie. Jak kupujecie jakieś inne przedmioty, usługi to też żałujecie, usprawiedliwiacie twórców, pracowników? Ja mam to w pupie. 

 

W przypadku BF o naprawienie błędów, niedoróbek możemy być spokojni. Szkoda tylko, że twórcy nie wyciągają wniosków z przeszłości i sytuacja się powtarza. 

 

45 minut temu, tommi napisał:

(ale mimo to bawie sie swietnie)

To najważniejsze. Ja niestety nie. Główny mój zarzut to fakt, że BF stracił swoją tożsamość. Stal się zlepkiem pomysłów z innych gier. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
wspolczuje naprawde chlopakom z DICE- i nie mowie tutaj o decydujacych o wszystkim paru typkach z managementu wysokiego szczebla, tylko o dziesiatkach gosci na dole, ktorzy w pocie czola przez kilka ostatnich lat pracowali nad stworzeniem tej gry. Ide o zaklad, ze robili dziesiatki nadgodzin, zeby spelnic wymysly zarzadu i zdazyc z terminami, a ostatnie tygodnie to juz w ogole pewnie jeszcze wieczorami i w weekendy napierali. W koncu udalo im sie wypuscic gre znacznie lepsza i bardziej grywalna, niz poprzednie czesci na premiere, ale i tak prawdziwe cisnenie na jak najszybsze patchowanie zaczelo sie dopiero wtedy, bo do presji wewnetrznej doszla zewnetrzna, jak jeden z drugim sfrustrowany tluscioch z YT zaczal sie spuszczac nad bugami i robic rozne kompilacje i (pipi)ic jakies farmazony typu "niegrywalne" itd.- a wszystko po to tylko, zeby jak najwiecej gownazerii klikalo na te rzygi, bo dzieki temu sam jeszcze cos moze zarobi. Przeciez to (pipi)a chore!




Lepiej niż poprzednie części? Przecież ta gra pod wieloma względami odstaje od poprzednich bfów. Nawet czatu w grze nie ma, lista graczy na serwerze powstała chyba z jakiegoś przymusu, interfejs to żart, Jezu mógłbym tak długo. Gra mi się dobrze, ale widać, że to early acces, alpha, beta, ale płatna w pełnej cenie, bo to ostatnio modne aby wydać cokolwiek i brać za to hajs, a Joe tego nie lubi i słusznie jest teraz EA, a i też dice (pipi)ane.

Sam grę kupuje i mam na dysku, ale to kolejna niedorobiona gra, więc gracze, recenzenci, yiutuberzy mają prawo narzekać.

62 na meta, bf1 miał 88, jest progres.
Odnośnik do komentarza

Gracze xD jeszcze trochę a będziemy się cieszy że możemy wgl odpalić zakupiona grę i posłuchać muzyczki w menu. No przecież kiedyś naprawia :)

A pamietacie ze nie ma singla i gierka dzięki temu miała być tip top? 

Imo dla mnie to tak gra nie powinna nazywać się Battlefield. Z tymi specjalistami to powinno być wypuszczone w formie darmowej z Hazard Zone. 

Edytowane przez Szymek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...