Skocz do zawartości

PS5 premiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 6.04.2022 o 14:34, LPT1 napisał:

właśnie z nimi rozmawiałem (tj z neonet) i faktycznie zasłaniają się regulaminem promocji. Przejdę się w poniedziałek do Rzecznika Praw Konsumenta i zadziałam jak zaleci.

Daj znać, co Ci powiedzieli. Mam podobną sytuację tj. chcę zwrócić pada i grę, które są osobnymi pozycjami na fakturze.

Odnośnik do komentarza
W dniu 10.04.2022 o 22:29, Xoltro napisał:

Moja historia z MM i zamówieniem ps5 GT i horizona. Tak dla opisania jaka ten sklep ma organizację i podejście do klienta:

 

Wtorek - zamawiam konsolę

Środa - mail że konsola która mi została wysłana jest nieprawidłowa i proszą o jej nieodbieranie. Przekierowałem przesyłkę do punktu i napisałem im o tym żeby ją po prostu wycofali. W środę dostaje nowy list przewozowy od DPD co do przesyłki.

Czwartek - dostaje telefony których nie mogę odebrać. Proszę kontakt sms lub mail na bieżąco. Dostaję maila ze została mi wysłana zła konsola i mam ja odebrać ale nie otwierać. Przekazałem ja do punktu i w końcu odebrałem. Miałem dostać w tej sprawie telefon po 16:30. Nie dostałem, za to dostałem kilka telefonów w piątek których też nie mogłem odebrać.

Piątek - dostaje telefony, proszę smsowo o kontakt po 13. O 13 konsultant mówi mi że dzisiaj przyjedzie kurier z dobra konsola i żebym ja odebrał a stara zwrócił. Na prośbę o numer przewozowy przesyłki którego nie mam powiedział że też nie ma ale dostanę dzisiaj przesyłkę i żebym się nie martwił. Godzina 15 dostaje telefon od innego konsultanta z pytaniem czy odebrałem złą konsolę i jeżeli nie to żebym jej nie odbierał. Poinformowałem że już telefonicznie i mailowo powiadomiłem że konsole odebrałem w czwartek i jest u mnie w domu. Konsultant mówi mi że konsola będzie we wtorek za tydzień. Na pytanie czemu dwie godziny temu konsultant dzwonił i mówił że będzie dzisiaj dostałem odpowiedź że skoro ktoś mi tak powiedział to może tak będzie. Zmieniłem postawę bo się już wkurzyłem lekko mówiąc i powiedziałem że jeżeli konsoli nie będzie do rana to ja wystawiam przed drzwi i mnie nie interesuje co się z nią będzie działo. Dostałem informację że będzie się że mną kontaktować osoba która ma jakiekolwiek kompetencje w sobotę.

 

Sobota - dzwoni jakiś kierownik mówiąc od początku że on ma kontakt z klientami raz na pół roku i że moja sprawa jest priorytetowa i dlatego do mnie dzwoni. Prosi żeby nie wyrzucać konsoli. Mówi mi UWAGA!!! Że nie wiadomo jaka konsola jest u mnie w domu, dobra czy zła więc prosi żebym otworzył karton i sobie sprawdził. Sprawdziłem okazało się że zła. Poprosił żebym poczekał do wtorku. Powiedziałem mniej grzecznie że nie będę do żadnego wtorku czekał i że konsola zaraz ląduje za drzwiami. Oczywiście nie chciałem tego robić. Zaproponowalem że oddam konsolę do sklepu bo mam po drodze a nie będę jej trzymał tydzień bo jeżeli coś się z nią stanie to znając życie MM pierwszy będzie mi kazał zwracać hajs za zniszczenie. Pan powiedział że nie wie czy tak się da i powiedział że to ustali i oddzwoni.

 

Zajęło mu to 4 godziny. Odzwonił i powiedział że może tak być choć jest to dla nich duży problem bo towar oddawany nie jest taki sam jak na fakturze XDDDDDD.

 

Pojechalem do sklepu. Powiedziałem od razu że nie oddam konsoli (mówiłem to też na infolinii) bez potwierdzenia że konsola jest nowa, kompletna i sprawna. Napisali mi że jest nowa i kompletna. Powiedziałem że nie napisali że jest sprawna czego żądam. Powiedzieli mi że nie mogą tego sprawdzić bo musieliby ja otworzyć (no shit Sherlock). Powiedziałem że skoro nie chcą konsoli mimo że ja próbuję właśnie zwrócić to uznaje że sklep nie chce zwrotu i wracam z konsolą do domu i traktuję ja jako moja i oczywiście żądam jeszcze tamtej. Ogólnie to wiedziałem że takie rozwiązanie i tak nie wchodzi w grę bo nie mam czasu i chęci na toczenie sporow sądowych z tą śmieszną firma więc rzuciłem im koło ratunkowe żeby napisali iż na wyraźne zadanie klienta sklep odmówił sprawdzenia czy konsola jest sprawna i na obecną chwilę czekam na wtorkową dostawę. 

 

 

W każdym razie jak więc reklama "nie dla idiotów" wprowadza delikatnie w błąd.

Do mnie dzisiaj wysłali kuriera, który przy sobie  nie miał żadnego pokwitowania, numeru przewozowego, nic. 

 

Pyta mnie czy mam etykietę. XD

No skąd mam mieć, jak to MM Pana wyslal po paczkę. 

 

I pojechał bez konsoli. Tam naprawdę pracują idioci.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
W dniu 10.04.2022 o 22:59, McDrive napisał:

W ME jest to samo. Chciałem kupić tv, bo mieli w promocji online. To poszedłem do sklepu, a tam cena 500zł wyższa. Więc zamówiłem przez internet i chwilę później odbiór.

Niby głupota, ale to specjalna pułapka na ludzi typu Janusze, którzy nie kupują w internecie i nie sprawdzają cen.

W sklepach z elektroniką to jeszcze żaden problem jeżeli jesteś w galerii to zamawiasz online czekasz 10 minut i odbierasz. W Empiku mimo że mają 15 produktów ale cena w internecie jest inna i zamawiasz przez internet to musisz czekać 3 dni aż przyjdzie z centrali. To jest dopiero żart.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...