Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

To niestety jest już od poprzedniej generacji u sony i microsoftu w warunkach gwarancji, że możesz dostać objechanego szrota po kimś po naprawie.

 

Mój one miał fabrycznie uwalony napęd bluray i w miejsce mojego mint-condition odesłali mi zakurzoną konsolę z całkowicie obrysowanym plastikiem (ta gładka część), ale działa do dzisiaj. Po prostu trzeba to kupować jako hardware do grania, a nie do kolekcjonowania.

Edytowane przez Wieslaw
Odnośnik do komentarza

One X jak mi siadł HDD to też odesłali nienaprawioną konsolę z tym samym HDD (mimo, że im wyraźnie zaznaczyłem w czym problem to zwyczajnie sformatowali u siebie dysk i nie zrobili nic więcej), dopiero za drugim razem przysłali refurba. Tak więc nie posiadam ani swojego One, ani One X.  Series X póki co działa, ale kupując go wiedziałem, że jak mu się noga powinie to dostanę randomowego objechanego szrota po kimś więc nie jestem z nim w emocjonalnym związku ;-)

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, łom napisał:

Ale słaba akcja, myślałem że serwis działa tak jak na początku czasów X360. Jak wysłałem wtedy konsolę (RROD) to po 2ch tygodniach przyszła nowa konsola.

Powinni w końcu ogarnąć ten szkopski serwis albo przenieść go w inne miejsce. Słabo to działa. 

Odnośnik do komentarza
Just now, Texz said:

Ciekawe czy w tamtym serwisie w ogóle mają nowe konsole na stanie, czy robią przetasowania dostępnymi używkami.

Czytałem trochę na ten temat i w pierwszych tygodniach wysyłali nówki sztuki bo po prostu nie mieli dostępu do odświeżonych. Teraz, z biegiem czasu pula konsol w serwisie się powiększa więc wysyłają refurbished.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Texz napisał:

Ja tego w ogóle nie pojmuję. Skoro nie da się awarii naprawić to wysyłamy nową konsolę i finito. Tak działają normalne serwisy realizujące tego rodzaju usługi. A tak co, odesłali konsolę z awarią z myślą, że klient po prostu odpuści? 

Przecież obecnie nie ma nowych konsol a jak są to bardziej opłaca im się je sprzedawać niż rozdawać za free na lewo i prawo.

Odnośnik do komentarza
36 minut temu, eX4cT_PL napisał:

 

Powinni brać przykład z Apple

czy DJI.


 

Apple PL- Nie!

Apple w UK- tak.

 

Słabo, ze konsola wraca w takim stanie, jeszcze słabiej jak serwisy wciskają, ze to nasza wina. 
Serwis Nikona na słynnej Żytniej w stolicy też tak działał. Jedno wymienili, drugie spierdolili. 
Jak dadzą nowa konsole, to się trochę wybronią.

Odnośnik do komentarza

Eh cyrki dalej, poprzednie zlecenie anulowałem bo nie można było dodać fot ani nic, później rozkręcił się temat na Twitterze. Zadzwoniłem na support by mi zrobili nowe zlecenie, to mówi, że zrobił ale nic nowego się nie pojawia. Wysłał maila z numerem anulowanego już zlecenia gdzie mam dodać zdjęcia konsoli to nie mogę bo file transfer error na 3 przeglądarkach, komputerze i telefonie :whyyy:

 

zamiast pracować to się wkurwiam z serwisem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...