Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Czoperrr napisał:

Jakby były otwarte sklepy to już bym tam był, z wysyłką już gorzej. Gadałem z nimi na czacie to mówią że tylko serwis producenta.

Czekaj, czekaj. To że możesz oddać to chyba powołujesz sie na jakies zasady prawne. Więc czy sklep otwarty czy nie - nie ma znaczenia. 

 

Wysyłasz sprzęt a oni odsyłają nowy - zwłaszcza że ich sklep internetowy działa. No chyba że źle pisze o tym prawie jakie Ci przysługuje ale własnie wredny chyba z tego skorzystał. 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Kinoji napisał:

Tak mi odpisali na tt:
unknown.png

więc bedzie dobrze mordy.

 

No i pięknie. <3 Internet to naprawdę cudowne narzędzie i jak januszowo to nie brzmi to czasem trzeba robić harmider w sieci, bo to zwyczajnie najbardziej skuteczna metoda na bycie zauważonym.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, LiŚciu napisał:

Czekaj, czekaj. To że możesz oddać to chyba powołujesz sie na jakies zasady prawne. Więc czy sklep otwarty czy nie - nie ma znaczenia. 

 

Wysyłasz sprzęt a oni odsyłają nowy - zwłaszcza że ich sklep internetowy działa. No chyba że źle pisze o tym prawie jakie Ci przysługuje ale własnie wredny chyba z tego skorzystał. 


:yao:

 

Na jakiej zasadzie to działa? 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, dee napisał:

Generalnie serwis światowych marek w PL, a na szeroko pojetym Zachodzie to dwa rózne swiaty.

Pod tym względem wciąż traktowani jestesmy jak kraje trzeciego świata.

Widać, że nie do końca chyba, że ten serwis w germanii to jest polski. xd

Odnośnik do komentarza

A to jest w ogóle legalne proponować używkę konsole w zamian za zepsutą xd? NO trochę robienie sobie jaj z klienta. Nie da się naprawić mojej konsoli to chce zwrot kasy albo nowy sprzęt. 

 

Jak z 15 lat temu padła mi karta graficzna to zieloni ładnie zaproponowali zwrot kwoty zakupu lub nową kartę z nowszej generacji, moja karta nie była już produkowana. Z telefonem to samo, padł mi pod koniec gwarancji, nie mieli jak naprawić to zaproponowali mi nowy nowszy model lub zwrot kaski. No nie wyobrażam sobie żeby mi odesłali używany telefon po kimś. 

 

Myślałem ,że te naprawiane gnieciuchy to są sprzedawane później w sklepach za odpowiednio niższą cenę a nie wciskane na gwarancji. 

Odnośnik do komentarza

Po drugiej stronie wyglada to tak....

Serwisant jak coś popsuje, porysuje, uszkodzi, to wszyscy starają się zrobić tak żeby to klient za to zapłacił/odpowiadał.

Rysa na obudowie? Tak przyjechało. 
Coś się uszkodziło? Trzeba wcisnąć klientowi, że ten element tez był uszkodzony i na dłuższa metę sprzęt powróciłby ponownie. Cudowny serwis zrobił to od razu- tacy są dobrzy. Ofcoz za cześć trzeba zabulić. 
Do tego zarobki i mentalność dochodzi.

Naprawy gwarancyjne, to praca za darmo. Człowiek na serwisie ma podstawę i potem dobija naprawami. Te w ramach gwarancji to właśnie praca za darmo. To element finansowy. 
Element mentalności, to jest to, ze takie naprawy zleca się nowym/młodym/początkującym. Stara gwardia i Ci z „fachem” w ręku dostają te lepsze rzeczy do roboty. 
 

Tak to wyglądało po drugiej stronie jakieś 15 lat temu. Pewnie się dużo nie zmieniło, ale ktoś w temacie dzisiaj  może naprostuje. 
 

 

 

@Czoperrr

Jak była spakowana konsola? Ten wgniot w narożniku wyglada jak z transportu. To niżej, to ślad po ostrym narzędziu- dłutko, śrubokręt. Dziwne, dzisiaj szpatułka się otwiera większość sprzętu i hotairem rozpuszcza klej jak klejone.  
 

Edit. To na dole to ewidentny ślad próby podważenia śrubokrętem- płaskim.

Edytowane przez iluck85
Odnośnik do komentarza

 

Paczka była bardzo dobrze spakowana, więc nie transport. No już mniejsza o to, nawet nie naprawili usterki, z którą do nich pojechała.

 

Mój post sprzed kilkunastu stron. Kilkanaście lat temu chociaż potrafili naprawić, a nawet zrobić coś więcej poza porysowaniem obudowy :yao:

On 11/16/2020 at 9:28 PM, Czoperrr said:

Ja wysłałem X360 z RRoD to mi w bonusie wymienili napęd i porysowali obudowę :)

Odnośnik do komentarza

Syf w miejscu pracy- na tym leży sprzęt i stad rysy. Nic się nie zmieniło widzę. 
Spoko, ludzie MacBooki za 13k wysyłali do naszego serwisu i tez wracały z rysami.

 

Musisz cisnąć na ostro teraz. Nowa konsola, Twitter swoi robi- ważny zasięg. 
I Ukukuki dobrze zwrócił uwagę. Sprzęt Ref podlega innym zupełnie kryteriom.

Odnośnik do komentarza

To co pisałem wyżej. Nikt nie podejmie decyzji- co teraz. Brakuje jednego na gorze który rzuci hasło- wysyła do nas, odeślijcie mu nowa i dajcie bonus. Koniec tematu. Teraz jest etap tzw spychologii. Na Twitterze siedzi typ w domu który ogarnia PR w social media. W oddziale Ms siedzi zupełnie ktoś inny. Konsola leci do innego kraju, a naprawia pewnie jakiś Turas. Który myślał, ze odkręci 2 śrubki i obudowa komin zejdzie w całości. A z tylu jest klapka na zatrzaskach po bokach....
 

Jak Klawiter zrobił filmik o dymiącym Xboxie, to wiedzieli co zrobić. Ogarnęli temat w jeden dzień. Info poszło- konsole weźmiemy na testy :yao: Tematu już nie ma. 
 

 

Edytowane przez iluck85
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, Ukukuki napisał:

A to jest w ogóle legalne proponować używkę konsole w zamian za zepsutą xd? NO trochę robienie sobie jaj z klienta. Nie da się naprawić mojej konsoli to chce zwrot kasy albo nowy sprzęt. 

Teoretycznie żeby sprzęt kwalifikował się jako "refubrished" musi przejść rygorystyczne testy, często bardziej surowe niż produkt nowy.

 

W praktyce może i tak jest, ale niesmak pozostaje.

Odnośnik do komentarza

Apple miało pozew za wydawanie refuba w ramach gwarancji. Nie było to zgodne w rękojmia.

Rekojmia jest korzystniejsza dla konsumenta- podlega pod kodeks cywilny. 
W praktyce mogłeś oddać konsole do sprzedawcy- xcom? Nie jest producentem, tylko sprzedawca. Dostajesz konsole i możesz się ubiegać o zwrot kasy- i tutaj z tytułu rekojmi. Tylko nie pamietam czy już po 1 naprawie czy po 2 dopiero można wołać o kase.

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, dee napisał:

Ale jesteś klientem z PL

Nie zupełnie, w necie swego czasu było dużo narzekania na elite 2, kolesie ze stanów pisali, że naprawiali i analogi i inne elementy się rozpadały. Ale pomijając to, czy uważasz, że siedzi tam jakiś rusek czy inny typ co nienawidzi Polaków? 

Odnośnik do komentarza

 

 

Gościu też dostał strzaskaną konsolę.

 

Trochę mam już namieszane w zgłoszeniach:

  • jedno założyłem dzisiaj po 12 i otrzymałem etykietę. Anulowałem jednak jak gościu powiedział, że dostanę refurbished.
  • Później zrobiliśmy akcję na TT i założyłem raz jeszcze zgłoszenie. Dostałem GPU i informację, że gwarantują mi konsolę bez skazy. Założyłem więc zgłoszenie. Nie dostałem do teraz etykiety, a gościu wysłał mi maila z prośba o wrzucenie fot uszkodzeń - przypisane były do zgłoszenia poprzedniego, które jest anulowane.
  • Zadzwoniłem więc jeszcze raz i babka na linii o co mi chodzi i po co ja chce pokazać zdjęcia skoro i tak nikt tego nie obejrzy i nikt o to mnie nie prosił, etykieta ma być do 24 godzin a jak nei dojdzie to jeszcze raz anulują i stworzy się nowe zgłoszenie :/
Edytowane przez Czoperrr
Odnośnik do komentarza
58 minut temu, Bzduras napisał:

Teoretycznie żeby sprzęt kwalifikował się jako "refubrished" musi przejść rygorystyczne testy, często bardziej surowe niż produkt nowy.

 

W praktyce może i tak jest, ale niesmak pozostaje.

 No nie do końca. Refurbished, to również towary, które zostały odesłane od niezadowolonych klientów.  Z tego co wiem Amazon po otrzymaniu zwrotu konsoli, słuchawek czy innego sprzętu wrzuca to na półeczkę outlet/ ref. 

W teorii refurbished to towar odświeżony lub odnowiony. W praktyce może to być konsola, która została zwrócona po tygodniu użytkowania, albo nawet w ogóle czyli nowka sztuka, po prostu otwarta i wyciągnięta z pudła. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
7 minutes ago, Hubert249 said:

 No nie do końca. Refurbished, to również towary, które zostały odesłane od niezadowolonych klientów.  Z tego co wiem Amazon po otrzymaniu zwrotu konsoli, słuchawek czy innego sprzętu wrzuca to na półeczkę outlet/ ref. 

W teorii refurbished to towar odświeżony lub odnowiony. W praktyce może to być konsola, która została zwrócona po tygodniu użytkowania, albo nawet w ogóle czyli nowka sztuka, po prostu otwarta i wyciągnięta z pudła. 

 

No tak robi sklep ale serwis sklepem nie jest więc jako refurbished traktuje konsolę które zostały do nich dostarczone z usterką i wymienione zostały na inny egzemplarz. Po naprawie lecą do kolejnego nieszczęśnika na wymianę. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...