Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność PS5

Featured Replies

Opublikowano
3 minuty temu, krzysiek923 napisał:

Gwarancja Sony... To już chyba wolałbym sprzedać konsolę póki działa, dołożyć i kupić nową.

Nom patrząc na to, że mi dwie trefne przysłali i dopiero trzecia chodzi jak trzeba ( póki co) to powinienem tak zrobić,  ale to jak już ta się skaszani.

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Wyświetleń 334 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo może to błahostka a jakby oddał to już nie miałby konsoli cieciu?

  • to nie cewki tylko mały chińczyk siedzi w środku i sypie pieprzem 

  • Stary srasz się o zakup konsoli jakbyś ostatnie pieniądze z komunii wydawał i koniecznie musi to być sprzęt bezawaryjny, bo komunię to ma się tylko jedną. Pisałeś coś wcześniej, że INTERESUJESZ SIĘ TE

Opublikowano
To do lipca sprzedam :yakubu:
Nie miałeś czasem beki ze mnie jak we wrześniu pisałem, że sprzedałem ps5 i kupiłem kolejną aby mieć gwarę od nowa? [emoji848][emoji848]
Opublikowano

Nie wiem, możliwe. PS5 to techniczny bubelek, śmiałem się z tego przed kupnem i śmieje się z tego teraz. A ta roczna gwarancja to jeszcze większy śmiech. Na szczęście jest Xbox :xboss:

Opublikowano

Miał ktoś problem z dyskiem twardym pod USB? 

Dysk USB 3.0 używany pod PS4 powinien automatycznie działać też na PS5 (oczywiście z myślą o grach z PS4).... ale moje PS5 go w ogóle nie widzi, jakby nic nie było podpięte :scratch_one-s_head:

Opublikowano

Gdzie go wpinasz? Przedni port jest 2.0 pod dongla do słuchawek i ładowania padów. Z tyłu musisz podpiąć

Opublikowano

Z tyłu. Kieszeń się świci więc dysk jest zasilany (jak podpiąłem dla porównania z przodu to nie świciło nic) ale PS5 go nie wykrywa.

Opublikowano

To nie wiem co zrobić... Na PS4 dysk działa, a PS5 go nawet nie widzi żebym mógł go sformatować (ściągnąłbym gry od nowa).

Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

Mam pytanie odnośnie wybudzania z trybu spoczynku. Czy zdarza się u Was szarpanie animacji i dźwięku w intro, tak jak w umieszczonym poniżej linku?

 

 

 

 

Kuba.

Opublikowano
8 minut temu, KubaPP napisał:

Cześć wszystkim,

 

Mam pytanie odnośnie wybudzania z trybu spoczynku. Czy zdarza się u Was szarpanie animacji i dźwięku w intro, tak jak w umieszczonym poniżej linku?

 

 

 

 

Kuba.

Tak. W szczególności jak rano zostawię żeby coś się ściągało i wieczorem włączam.

Opublikowano
3 godziny temu, Snake_Plissken napisał:

Pojawia się jakiś błąd przy podłączaniu?

Totalnie nic. PS5 w ogóle nie reaguje na podpięcie dysku.

Opublikowano
4 minuty temu, Emet napisał:

Totalnie nic. PS5 w ogóle nie reaguje na podpięcie dysku.

Może spróbuj zrobić format dysku na exFAT i wtedy sprawdź czy dalej nie będzie wykrywać.

Opublikowano

Udało się go sformatować z panelu sterowania w windzie (na exFAT).. efekt? Na PC działa, PS4 widzi jako opcję na nośnik, PS5 nadal nie widzi dysku :turned: Żenada...

Edytowane przez Emet

Opublikowano

@Figuś 2,5" Western Digital 500GB (dokladnego modelu nie pamiętam).

Edytowane przez Emet

Opublikowano
W dniu 10.01.2022 o 20:50, MYSZa7 napisał:

Dzisiaj miałem coś takiego:

 

a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu:

 

 

Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? 

 

 

 

A sprawdzałeś w Ustawieniach?

Ekran i wideo --> Wyjście wideo --> Szybkość transferu 4K (tutaj zmienić z automatyczne na -1 lub -2)

Opublikowano
3 minuty temu, buczi napisał:

 

 

A sprawdzałeś w Ustawieniach?

Ekran i wideo --> Wyjście wideo --> Szybkość transferu 4K (tutaj zmienić z automatyczne na -1 lub -2)

Robiłem tak, ale po chwili wróciłem do automatycznego, gdyż po resecie konsoli wszystko wróciło do normy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiem, że nowszy model PS5 ma uboższe chłodzenie i jest ciut cieplejszy ogółem. Ale pamiętam, że w pierwszej wersji był jakiś problem z pamięciami GDDR6, gdzie temperatury osiągały na nich bardzo wysokie, wręcz krytyczne wartości. Poprawili ten element w nowszym modelu?

Opublikowano

A był jakiś problem z pamięciami? Jakieś errory czy blue screeny wyskakiwały? DF wrzuciło PS5 do zamkniętej szafki do testów i nic się nie stało. Tutaj masz dokładne testy

 

Opublikowano

Siemka,

prosze o rade.

Konsola kupiona 21.01.2022 w RTVeuroAGD, od wczoraj na konsoli pojawiaja sie artefakty(problemy z grafika) na dosc wysokim poziomie, nie da sie grac..

 

Wiecie moze jak oni na to patrza, jak to dziala i ile to trwa w takim przypadku ? |
Zwrot> Naprawa 

Zwrot> Wymiana towaru 
 

Opublikowano

Naprawa raczej w grę nie będzie wchodziła. Konsolę pewnie wyślą na serwis i zostanie egzemplarz wymieniony na nowy. Cała operacja będzie trwała pewnie z 2-3 tygodnie.

Możesz jeszcze sprawdzić konsolę z innym kablem HDMI - być może jest wadliwy.

Edytowane przez Snake_Plissken

Opublikowano

Ciekawe, czy w dobie ogólnego braku konsoli na rynku są klienci, którzy dostają "nowe" sztuki, które tak naprawdę są naprawionymi, wcześniej wadliwymi egzemplarzami? 

 

Co się w takim razie dzieje z tymi sztukami, których nie da się odratować po taniości?

Edytowane przez LukeSpidey

Opublikowano

Części które można ponownie wykorzystać są demontowane, a reszta jest złomowana.

Opublikowano

@Snake_Plissken sprawdzałem na paru kablach HDMI, a nawet na najnowszym tv Sony. Artefakty nadal wystepowały.
Oddałem dzisiaj na reklamacje. Jak już przyjdzie to napisz tutaj co i jak z konsolą. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.