Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Że błąd, to pewne, problemem było to, że w żaden sposób nie dało się tego zlikwidować, ani ingerować w tę zawartość. Odinstalowywanie gier nic nie zmieniało, safemode i odbudowa bazy danych czy inne manewry robiły tylko różnicę kilku GB.

 

Już rozważałem powrót do ustawień fabrycznych. Przeczytałem kilka wątków w sieci i jedyną metodą, która pomogła była metoda na brutala.

 

Czyli konsola w stan uśpienia (nie wyłączona!) i odpięcie kabla zasilania. Potem pozwolić konsoli sprawdzić uszkodzenia, bo niepoprawnie wyłączyłem konsolę blabla. Pierwsza próba pomogła tylko częściowo. Usunęła około 20 GB i już byłem zrezygnowany, ale uznałem, że spróbuję jeszcze raz. I za drugim razem poszło z dysku ponad 300 GB.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, mozi napisał:

Serio gracie w tyle gier na raz że wam to potrzebne? 


Bardziej chodzi o to, by mieć to pod ręką, kiedy najdzie ochota.
Wiele razy stawałem przed półką, patrzyłem na grzbiety moich pudełeczek, ale jak sobie pomyślałem, że trzeba najpierw coś usunąć, żeby zrobić miejsce, później instalować, pobierać patche itp to mi się odechciewało i odchodziłem zrezygnowany.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, mozi napisał:

Serio gracie w tyle gier na raz że wam to potrzebne? 

Gram maksymalnie w 3 gry naraz i to zawsze z różnych gatunków, żeby mi się klawiszologia nie poyebała, ale tak jak pisze Wredny, warto mieć kilka gier na dysku gotowych do odpalenia jak najdzie ochota. W dzisiejszych czasach, gdzie moje łącze internetowe nie jest super szybkie, a łatki ważą po kilkanaście gigabajtów odechciewa się instalować nowe gry, bo do czasu aż będą gotowe do odpalenia to mi się już nie będzie chciało. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 26.02.2022 o 14:38, Wredny napisał:

Tak, ale loadingi nie będą poprawione, a na wewnętrznym by się polepszyły (czasami oczywiście, zależy od gry).

W dniu 26.02.2022 o 14:52, Square napisał:

Z tego co pamiętam to różnica jest znikoma albo wcale jej nie ma.

 

Jednak są różnice i to spore - na YT jest masa porównań, nawet w grach nie optymalizowanych pod obecna generację (Red Dead Redemption II, Anthem).

 

Odnośnik do komentarza

Hej, nie wiem czy mieliście taki problem. Konsola samoczynnie przechodzi w stan uśpienia podczas grania (oczywiście wszystkie opcje dotyczące stanu uśpienia i oszczędzania energii są wyłączone), zrobiłam wszystkie możliwe resety, Pani na infolinii stwierdziła, że muszę oddać konsole do serwisu i tu pojawi się moje pytanie, konsola którą odsyłają ma inny numer seryjny, ale to pewnie nie oznacza, że to nowa konsola tylko jakaś inna naprawiona, czy można się jakoś dowiedzieć „co jej było”? Bo Sony przedłuża gwarancje tylko na 3 miesiące co jest śmieszne.

Odnośnik do komentarza

Cześć

 
Czy ktoś może pomoc w sprawie gwarancji na sprzęt - Konsola Playstation 5 udzielonej przez (Sony Interactive Entertaiment (oddział Polska sp. z o.o.)-
 
W dniu 12.01.2022 zgłosiłem reklamację nowo zakupionego sprzętu - Konsoli Sony Playstation 5. Konsola została zakupiona nowa w dniu 5.01.2021. Otrzymałem od Sony Interactive Entertaiment Polska etykietę kuriera do wysłania konsoli do serwisu.
 
Dnia 17.01 wysłałem konsolę do serwisu nadając poprzez etykietę którą otrzymałem od nich. Konsola dotarła do serwisu 25.01.2022. Według ich strony - czas oczekiwania na naprawę to 4-5 dni roboczych. Niestety okazało się to kłamstwem.
 
Regularnie (codzennie od 1.02 piszę do nich maile, lub dzwonię na dostępną infolinię) - cały czas jestem oszukiwany odpowiedziami w stylu: Nie wiemy co się dzieje, czekamy na odpowiedź z centrum serwisowego, sprawą zajmuje administracja i tym podobne. Przez chwilę zasłaniali się odpowiedziami cytując swoje warunki gwarancji - Konsola zostanie naprawiona lub wymieniona w ciągu 21 dni od daty otrzymania do serwisu.
 
Dziś mija 43 dzień od kiedy konsola jest u nich w serwsie i nadal otrzymuję od nich lakoniczne odpowiedzi w stylu: Nie wiemy co się dzieje, czekamy na odpowiedź z centrum serwisowego, sprawą zajmuje administracja i tym podobne.
 
Oczywiście wszelką korespondencję mailową posiadam, mogę przesłać jako dowód. Oni posiadają również nagrane rozmowy telefoniczne.
 
Czy ktoś ma jeszcze problemy z nimi? Z tego co się zorientowałem to nie jestem jedyną osobą, z której SIEE Polska kpi prosto w twarz. Sprawę zgłosiłem już do UOKiK, staram się pisać do magazynów branżowych aby ktoś podjął temat i się za nich wziął.
 
Wiem, że w kupie siła ale nie mam już pomysłów jak nimi trząsnąć
 
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 8.03.2022 o 12:18, donpontonio napisał:

Cześć

 
Czy ktoś może pomoc w sprawie gwarancji na sprzęt - Konsola Playstation 5 udzielonej przez (Sony Interactive Entertaiment (oddział Polska sp. z o.o.)-
 
W dniu 12.01.2022 zgłosiłem reklamację nowo zakupionego sprzętu - Konsoli Sony Playstation 5. Konsola została zakupiona nowa w dniu 5.01.2021. Otrzymałem od Sony Interactive Entertaiment Polska etykietę kuriera do wysłania konsoli do serwisu.
 
Dnia 17.01 wysłałem konsolę do serwisu nadając poprzez etykietę którą otrzymałem od nich. Konsola dotarła do serwisu 25.01.2022. Według ich strony - czas oczekiwania na naprawę to 4-5 dni roboczych. Niestety okazało się to kłamstwem.
 
Regularnie (codzennie od 1.02 piszę do nich maile, lub dzwonię na dostępną infolinię) - cały czas jestem oszukiwany odpowiedziami w stylu: Nie wiemy co się dzieje, czekamy na odpowiedź z centrum serwisowego, sprawą zajmuje administracja i tym podobne. Przez chwilę zasłaniali się odpowiedziami cytując swoje warunki gwarancji - Konsola zostanie naprawiona lub wymieniona w ciągu 21 dni od daty otrzymania do serwisu.
 
Dziś mija 43 dzień od kiedy konsola jest u nich w serwsie i nadal otrzymuję od nich lakoniczne odpowiedzi w stylu: Nie wiemy co się dzieje, czekamy na odpowiedź z centrum serwisowego, sprawą zajmuje administracja i tym podobne.
 
Oczywiście wszelką korespondencję mailową posiadam, mogę przesłać jako dowód. Oni posiadają również nagrane rozmowy telefoniczne.
 
Czy ktoś ma jeszcze problemy z nimi? 
 

Mam to samo. Dualsense wysłany na gwarancje 26 styczeń i nikt nie wie co sie z nim stało.

Edytowane przez Trolomek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...