AikumaN 0 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Cześć, Dzisiaj zostało uszkodzone HDMI w moje ps5, podczas wyjmowania kabla, lekko ukruszył się plastik w środku i nie daje obrazu, z tego co czytałem na reddicie i innych forach to jest to bardzo częsta usterka w PS5. Przerabiał ktoś z was ten temat? Jutro wysyłam plejke do serwisu, ale gościu mi powiedział, że mogą tego nie uznać i wtedy będzie to koszt 1250 zł, co kompletnie jest nie adekwatne do rodzaju uszkodzenia. Myślicie, że serwis to uzna, czy będzie trzeba pisać rękojmie i walczyć z nimi? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 129 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 uszkodzenia mechaniczne z reguły nie są uznawane, rękojmia i walka w udowadnianie że to wada fabryczna raczej tylko wchodzi w grę Cytuj Odnośnik do komentarza
AikumaN 0 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 2 minuty temu, Figuś napisał: uszkodzenia mechaniczne z reguły nie są uznawane, rękojmia i walka w udowadnianie że to wada fabryczna raczej tylko wchodzi w grę Czyli tak jak myślałem. Generalnie z tego co się orientuje to serwis musi udowodnić, że jest to uszkodzenie mechaniczne... No cóż, nigdy mi się takie coś nie zdarzyło w PS4 lub w X360 - czym nowszy next gen to coraz gorsze wykonanie. Może jednak się uda i uznają to za wade produktu, bo gniazdo jest lekko uszkodzone Cytuj Odnośnik do komentarza
mattaman 294 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Gniazda hdmi w obu next genach są bardzo lichej jakości, ja bym walczył o naprawę gwarancyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza
AikumaN 0 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 28 minut temu, mattaman napisał: Gniazda hdmi w obu next genach są bardzo lichej jakości, ja bym walczył o naprawę gwarancyjną. Jasne, taki jest plan - nie mam zamiaru płacić im 1250 złotych za zwykłe wlutowanie gniazda hdmi... gdzie w serwisach pogwarancyjnych kasują 300 złotych.. Trzymajmy kciuki, żeby się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dev3ko 0 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Szybkie pytanie. Wie może ktoś do jakiego serwisu i w jakim kraju leci z Norwegii PS5 do naprawy? Wysłałem 27 grudnia, a na stronie nie ma żadnego update. Dostałem wiadomość z etykietą do wydrukowania, było napisane że mam włożyć do paczki PS5 (sama konsola, bez kabla i padów), ale to już ponad 20 dni i jeszcze nie dotarła do serwisu i trochę się martwię. Czy powinienem wydrukować coś jeszcze i włożyć do środka (ogólnie bylo napisane w mailu że etykieta wysyłkowa zawiera wszystkie informacje)... Ogólnie ciężko wgl dostać jakiekolwiek inforacje na temat paczki. Info dotyczące paczki zatarło się w momencie gdy opuściła Norwegię... Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 501 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Zapewne też do Francji. Na wsparciu PS i przewoźnika co mówią? Cytuj Odnośnik do komentarza
mitra 1 787 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Z tymi serwisami to w ogóle jakieś kwiatki wychodzą. Ja wysłałem pada na serwis 09.01, ze strony kuriera jest info, że dotarł 11.01, a na stronie Sony, że dopiero wczoraj. A co do etykiet to mi wysłali jedną do serwisu kurierem DPD, a teraz dostałem drugą ze zwrotem do mnie przez UPS. Nadanie i odbiór w to samo miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 374 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Do Francji dają. Ja mam 300km do serwisu i najkrócej 11 dni nie miałem konsoli. Ale to jak już nówkę wysyłali, bo innych się naprawić nie dało. 14 dni max. Także z innych krajów trzeba obstawiać z miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dev3ko 0 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 W dniu 18.01.2023 o 17:25, Square napisał: Zapewne też do Francji. Na wsparciu PS i przewoźnika co mówią? Nie ogarniam ;x... Nie wiem gdzie wgl mam pytać. A przewoźnik, niestety ten w Norwegii jak oddał paczkę do następnego nie uzyskał numeru śledzenia mojej paczki, więc nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 501 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Zadzwoń na wsparcie PlayStation i niech się wypowiedzą co jest z przesyłką. Cytuj Odnośnik do komentarza
liteon4 0 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Witam podczas uruchamiania konsoli Playstation 5 albo wybudzania jej z trybu uśpienia wydobywa się z niej taki oto dźwięk: https://youtu.be/wrWPAMGsQXg Co się dzieje? Czyżby konsola była jakaś wadliwa? Dodam, że prócz tego dźwięku podczas uruchamiania wszystko działa bez problemowo. Dziękuję za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza
liteon4 0 Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 I jak pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 595 Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 Brzmi jakby płyta ślizgała się w napędzie, jeśli nie masz w środku płyty, to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartosz302 4 Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 W dniu 21.01.2023 o 14:20, liteon4 napisał: Witam podczas uruchamiania konsoli Playstation 5 albo wybudzania jej z trybu uśpienia wydobywa się z niej taki oto dźwięk: https://youtu.be/wrWPAMGsQXg Co się dzieje? Czyżby konsola była jakaś wadliwa? Dodam, że prócz tego dźwięku podczas uruchamiania wszystko działa bez problemowo. Dziękuję za wszelką pomoc. odłącz wentylator i sprawdź - będziesz wiedział czy to wentylator czy napęd Cytuj Odnośnik do komentarza
liteon4 0 Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 To napęd, czytałem o tym problemie i okazuje się, że dużo osób go ma, pisałem także do sony i okazuje się, że niby to nic groźnego i to normalne, napęd na starcie sprawdza czy wewnątrz jest płyta. Ciekawi mnie tylko dlaczego niektóre konsole to mają, a nie które nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hal Emmerich 253 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Tak podejrzewałem po tym nagraniu z YT, że może właśnie chodzić o napęd próbujący rozkręcić płytę, której nie ma w konsoli. Sądzę, że nie masz się czym na razie przejmować. Pewnie któryś z update'ów systemu w końcu rozwiąże tę niedogodność. Cytuj Odnośnik do komentarza
liteon4 0 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Mam to już kupę czasu i prócz tego nic się nie dzieje, pytanie dlaczego tylko nie które egzemplarze to mają? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartosz302 4 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 20 godzin temu, liteon4 napisał: To napęd, czytałem o tym problemie i okazuje się, że dużo osób go ma, pisałem także do sony i okazuje się, że niby to nic groźnego i to normalne, napęd na starcie sprawdza czy wewnątrz jest płyta. Ciekawi mnie tylko dlaczego niektóre konsole to mają, a nie które nie. sprawdzałeś poprzez odłączenie wentylatora? problemy z napędem to były, ale chodziło o to, że konsola cyklicznie szukała płyty w napędzie pomimo grania w wersję cyfrową - to naprawili updejtem firmweru... ponieważ w napędzie są dwa czujniki wskazujące na to czy płyta jest w środku czy nie (tak jak w ps4) jeśli faktycznie jest to dźwięk napędu (niekoniecznie, bo wentylator też potrafi na starcie wydać z siebie podobny metaliczny dźwięk) - spróbuj użyć mechanizmu do awaryjnego wyciągania płyty - wyłączyć konsole z płytą w środku i później ją manualnie wyjąć - to powinno wyzerować ustawienie mechanizmu i czujników w napędzie Cytuj Odnośnik do komentarza
liteon4 0 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 A moze przywrócenie ustawień fabrycznych pomoże? Nie chciałbym się bawić w takie rzeczy ponieważ się na tym nie znam, spotkałem się z kilkoma takimi samymi przypadkami i każdy z nich dotyczył pierwszych modeli konsoli. Mój egzemplarz także jest od premiery. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ant3K 0 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Witam. Czy da się ogarnąć naprawy gwarancyjne nie posiadając żadnego dokumentu zakupu? Sony sprawdza okres gwarancyjny po kodzie seryjnym, czy bez paragonu nawet nie przyjmą sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 867 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Oddaj przez sklep w którym kupiłeś albo zadzwoń na infolinię PlayStation. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 446 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 No jak nie ma paragonu to raczej odpada w sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 384 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 11 minut temu, Wredny napisał: No jak nie ma paragonu to raczej odpada w sklepie Wystarczy że pamięta datę zakupu. A jak płacił kartą to już w ogóle jest w domu... Kiedyś brak paragonu to może był problem ale nie teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Jak masz potwierdzenie na karcie to może robić za paragon. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.