Skocz do zawartości

The Callisto Protocol

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 128,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na wstępie od razu zaznaczę, że jest to tytuł, z którym bawiłem się chyba najlepiej z tegorocznych premier (no, może na równi z A Plague Tale: Requiem), co absolutnie nie jest jednoznaczne z "najlepsz

  • będzie normalna premiera na Xboxy i PC w tym samym czasie co na PS4 i PS5. Czasowa ekskluzywność obejmuje tylko możliwość zrobienia preordera xd 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No akurat Callisto może sporo zyskać, bo tryb performance był mocno ubogi w jakość oświetlenia - strasznie płasko i blado gierka wygladała i tylko quality było reprezentatywne.
Tylko to jest właśnie ten problem z PRO - fajna konsola, jak ktoś ma k#rewsko duże zaległości, bo jak ktoś już ogrywał te gierki na premierę to wątpię, by takie "enhanced" zachęciło do powrotu i ponownego przechodzenia.

Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 12:10, KarolJanuszGejmingu napisał(a):

Ja grałem w 60 FPS i szczerze to jest najpiękniejszych gier tej generacji,nawet 30 FPS nie odpalałem,boje się pomyśleć jak to by teraz wyglądało na pro :obama:


To małe masz wymagania najwyraźniej - w performance wszystko jest płaskie i sterylne. Zero efektów cząsteczkowych typu para, oświetlenie pokrywa całe powierzchnie, nie zważając na przeszkody, które powinny dawać cień itp.
Serio - odpal chociażby sam początek (tu ch#jowej jakości screen, ale do zobrazowania):

184d4e98ac255-screenshotUrl.thumb.jpg.5135b3690e146b0daf8336e889132fd2.jpg

W performance całe to ujęcie byłoby prześwietlone, połowy cieni by nie było, bo to co tutaj jest po prawej, rzucane przez jakiś element otoczenia, w performance byłoby zupełnie zignorowane.

EDIT:
Aż sobie przed chwilą włączyłem, żeby zweryfikować swoje pyerdolenie, bo może coś poprawili i ja o czymś nie wiem.
Sam początek, jak się łazi po statku i siedzi w celi to praktycznie to samo i już pomyślałem, że coś źle zapamiętałem, ale trafiłem znów w to samo miejsce i różnica jest ogromna.

Quality:

Callisto1Quality-min.thumb.png.5278d801c9b864b9f244abe07eaa020d.png

Performance:

Callisto1Performance-min.thumb.png.7043626bbf554c4342317e5b6a8c3ed2.png

Tak jak pisałem - zero cieni, płasko, masakra jaka bieda bije z tego obrazka.

Opublikowano
17 godzin temu, Wredny napisał(a):

Tak jak pisałem - zero cieni, płasko, masakra jaka bieda bije z tego obrazka.

Ale downgorad.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki plusowi, a także pro ograłem w końcu Callisto w najlepszej konsolowej wersji.

Faktycznie mega to wyglądało i się ruszało, ścisły top tego co widziałem w tej generacji konsol. 
Sama gra mega zaskoczenie, klimatycznie, skondensowanie, bez zbędnego rozwlekania i przeciągania. Dla mnie solidna 8/10 gra typu horror action adventure :)
Jak ktoś lubi takie klimaty oraz ma plusa oraz pro to brać i grać aż miło.

 

ps proszę nie zrażać się na początek systemem walki, potem wsio płynie się robi i ogarnia.  

Opublikowano

A nie miałeś wrażenia, że to taki trochę walking sim z okazjonalnymi walkami?

 

Ja tak miałem, choć gra przypadła mi do gustu klimatem i graficzką (zwykłe ps5). Takie mocne 7/10.

Opublikowano

Może deczko. Ogólnie to może inaczej. To był dla mnie taki mix action adventure / cinematic z horrorem i faktycznie okazjonalnymi momentami walking sim, ale podobne uczucie miałem w Dead Space z tego co pamiętam.

Opublikowano

Remake? Grałem w oryginał lata temu, ale nie pamiętam, żebym wtedy miał takie odczucia. 

Opublikowano

Oryginał. Remake jeszcze nie ruszony. 

Opublikowano

Odpaliłem wczoraj to cudo i zobaczymy czy faktycznie gra średnia. Dead space remake wysoko ustawił poprzeczkę, a po samym początku (biegam po tym więzieniu) widać mocną inspirację DS.

Z tego co na razie widzę to wygląda bardzo dobrze, graficzka piękna. Postać porusza się tak nie wiem lekko ociężale, ale daję szansę bo warto sprawdzić.

Opublikowano

Gra jest dobra, nie "średnia", mocno niedogotowana pod wieloma względami, ale grało mi się świetnie i będę ciepło wspominał.

Opublikowano

A to zmienili system walki czy nadal wystarczy trzymać analog na przemian w lewo i prawo aby uniknąć każdego ataku?

Opublikowano
5 minutes ago, łom said:

A to zmienili system walki czy nadal wystarczy trzymać analog na przemian w lewo i prawo aby uniknąć każdego ataku?

Nie no bez przesady, na wyższych poziomach trudności niektóre "areny" stanowiły wyzwanie. 

Opublikowano

Ja ukończyłem raz na normalu i nie pamiętam żeby cokolwiek stanowiło wyzwanie przy tym systemie uników.

Opublikowano

Ale no tak, wystarczy gałe w lewo, w prawo aby uniknąć każdego ataku. Najlepsze te walki z sub-bossami, gała w lewo i pała, gała w lewo i pała XD

Opublikowano

Wczoraj dopiero zacząłem więc jeszcze wszystko przede mną, jak będzie za łatwo to sobie podniosę poziom trudności jak się będzie dało, ale graficznie wygląda świetnie, nawet w tym początku się zatrzymywałem i oglądałem. Miła gra dla oka :) 

Opublikowano
28 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Jak będziecie mieli problem z walką to polecam wejść w opcje i wybrać tryb Performance, w większym klatkarzu problemy zniknęły. 


Jak się nie ma PRO to jednak polecam Quality, bo w Performance gra wygląda na mocno wykastrowaną z cieni i efektów (zerknijcie parę postów wyżej), a to mocno psuje klimat.

Opublikowano

Ja na normalnie miałem problem tylko pod koniec na

 

Spoiler

tej kolejce/wagonie

Tak to elegancko wszystko za pomocą uników i odrobiny strzelania wjechało. Dobrze wspominam chociaz do Dead Space nie ma żadnego podjazdu. DS jestem pewien ze kupie po raz kolejny i ogram (tym razem pewnie Steam) natomiast Callistop nie wiem czy kiedykolwiek drugi raz będę włączał. Nie żałuję że grałem ale to nic co jakoś mega zapadło mi w pamięć.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.