Opublikowano 20 września 202420 wrz Grał ktoś w dlc? Warto ograć? powiem szczerze podobała mi się podstawka.
Opublikowano 19 listopada 202419 lis No akurat Callisto może sporo zyskać, bo tryb performance był mocno ubogi w jakość oświetlenia - strasznie płasko i blado gierka wygladała i tylko quality było reprezentatywne. Tylko to jest właśnie ten problem z PRO - fajna konsola, jak ktoś ma k#rewsko duże zaległości, bo jak ktoś już ogrywał te gierki na premierę to wątpię, by takie "enhanced" zachęciło do powrotu i ponownego przechodzenia.
Opublikowano 23 listopada 202423 lis Ja grałem w 60 FPS i szczerze to jest najpiękniejszych gier tej generacji,nawet 30 FPS nie odpalałem,boje się pomyśleć jak to by teraz wyglądało na pro
Opublikowano 23 listopada 202423 lis W dniu 23.11.2024 o 12:10, KarolJanuszGejmingu napisał(a): Ja grałem w 60 FPS i szczerze to jest najpiękniejszych gier tej generacji,nawet 30 FPS nie odpalałem,boje się pomyśleć jak to by teraz wyglądało na pro To małe masz wymagania najwyraźniej - w performance wszystko jest płaskie i sterylne. Zero efektów cząsteczkowych typu para, oświetlenie pokrywa całe powierzchnie, nie zważając na przeszkody, które powinny dawać cień itp. Serio - odpal chociażby sam początek (tu ch#jowej jakości screen, ale do zobrazowania): W performance całe to ujęcie byłoby prześwietlone, połowy cieni by nie było, bo to co tutaj jest po prawej, rzucane przez jakiś element otoczenia, w performance byłoby zupełnie zignorowane. EDIT: Aż sobie przed chwilą włączyłem, żeby zweryfikować swoje pyerdolenie, bo może coś poprawili i ja o czymś nie wiem. Sam początek, jak się łazi po statku i siedzi w celi to praktycznie to samo i już pomyślałem, że coś źle zapamiętałem, ale trafiłem znów w to samo miejsce i różnica jest ogromna. Quality: Performance: Tak jak pisałem - zero cieni, płasko, masakra jaka bieda bije z tego obrazka.
Opublikowano 23 listopada 202423 lis Kupiłem dodatki więc niedługo zobaczę ale nie miałem pojęcia,że jest taka różnica I na pro można ograć wersję ta ładniejsza w 60 FPS?
Opublikowano 24 listopada 202424 lis 17 godzin temu, Wredny napisał(a): Tak jak pisałem - zero cieni, płasko, masakra jaka bieda bije z tego obrazka. Ale downgorad.
Opublikowano 23 lutego23 lut Dzięki plusowi, a także pro ograłem w końcu Callisto w najlepszej konsolowej wersji. Faktycznie mega to wyglądało i się ruszało, ścisły top tego co widziałem w tej generacji konsol. Sama gra mega zaskoczenie, klimatycznie, skondensowanie, bez zbędnego rozwlekania i przeciągania. Dla mnie solidna 8/10 gra typu horror action adventure Jak ktoś lubi takie klimaty oraz ma plusa oraz pro to brać i grać aż miło. ps proszę nie zrażać się na początek systemem walki, potem wsio płynie się robi i ogarnia.
Opublikowano 23 lutego23 lut A nie miałeś wrażenia, że to taki trochę walking sim z okazjonalnymi walkami? Ja tak miałem, choć gra przypadła mi do gustu klimatem i graficzką (zwykłe ps5). Takie mocne 7/10.
Opublikowano 23 lutego23 lut Może deczko. Ogólnie to może inaczej. To był dla mnie taki mix action adventure / cinematic z horrorem i faktycznie okazjonalnymi momentami walking sim, ale podobne uczucie miałem w Dead Space z tego co pamiętam.
Opublikowano 23 lutego23 lut Remake? Grałem w oryginał lata temu, ale nie pamiętam, żebym wtedy miał takie odczucia.
Opublikowano 27 lutego27 lut Odpaliłem wczoraj to cudo i zobaczymy czy faktycznie gra średnia. Dead space remake wysoko ustawił poprzeczkę, a po samym początku (biegam po tym więzieniu) widać mocną inspirację DS. Z tego co na razie widzę to wygląda bardzo dobrze, graficzka piękna. Postać porusza się tak nie wiem lekko ociężale, ale daję szansę bo warto sprawdzić.
Opublikowano 27 lutego27 lut Gra jest dobra, nie "średnia", mocno niedogotowana pod wieloma względami, ale grało mi się świetnie i będę ciepło wspominał.
Opublikowano 27 lutego27 lut Jak będziecie mieli problem z walką to polecam wejść w opcje i wybrać tryb Performance, w większym klatkarzu problemy zniknęły.
Opublikowano 27 lutego27 lut A to zmienili system walki czy nadal wystarczy trzymać analog na przemian w lewo i prawo aby uniknąć każdego ataku?
Opublikowano 27 lutego27 lut 5 minutes ago, łom said: A to zmienili system walki czy nadal wystarczy trzymać analog na przemian w lewo i prawo aby uniknąć każdego ataku? Nie no bez przesady, na wyższych poziomach trudności niektóre "areny" stanowiły wyzwanie.
Opublikowano 27 lutego27 lut Ja ukończyłem raz na normalu i nie pamiętam żeby cokolwiek stanowiło wyzwanie przy tym systemie uników.
Opublikowano 27 lutego27 lut Ale no tak, wystarczy gałe w lewo, w prawo aby uniknąć każdego ataku. Najlepsze te walki z sub-bossami, gała w lewo i pała, gała w lewo i pała XD
Opublikowano 27 lutego27 lut Wczoraj dopiero zacząłem więc jeszcze wszystko przede mną, jak będzie za łatwo to sobie podniosę poziom trudności jak się będzie dało, ale graficznie wygląda świetnie, nawet w tym początku się zatrzymywałem i oglądałem. Miła gra dla oka
Opublikowano 27 lutego27 lut 28 minut temu, Czoperrr napisał(a): Jak będziecie mieli problem z walką to polecam wejść w opcje i wybrać tryb Performance, w większym klatkarzu problemy zniknęły. Jak się nie ma PRO to jednak polecam Quality, bo w Performance gra wygląda na mocno wykastrowaną z cieni i efektów (zerknijcie parę postów wyżej), a to mocno psuje klimat.
Opublikowano 27 lutego27 lut Ja na normalnie miałem problem tylko pod koniec na Spoiler tej kolejce/wagonie Tak to elegancko wszystko za pomocą uników i odrobiny strzelania wjechało. Dobrze wspominam chociaz do Dead Space nie ma żadnego podjazdu. DS jestem pewien ze kupie po raz kolejny i ogram (tym razem pewnie Steam) natomiast Callistop nie wiem czy kiedykolwiek drugi raz będę włączał. Nie żałuję że grałem ale to nic co jakoś mega zapadło mi w pamięć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.