Jump to content

It Takes Two


easye

Recommended Posts

Aż dziwne, że nie ma tematu - jedna z najlepszych gier pod coopa w ostatnim czasie!

Świetni motyw, wizualnie i dźwiękowo na najwyższym poziomie, do tego mnóstwo oryginalnych mechanik i zagadek! Pograłem dzisiaj trochę i oderwać się nie mogłem!

 

 

image.png.853e8b7498994d370ce1a09a60853721.png

 

 

POLECAM!

 

 

 

 

 

  • Upvote 3
Link to comment

Skończyłem jakiś czas z temu z lubą, genialny tytuł do gry w kooperacji. Każdy poziom to coś nowego w mechanice rozgrywki. Pod koniec jeden czy dwa poziomy trochę się dłużą, ale nie wpływa to ostatecznie na odbiór całości. Mojej narzeczonej autentycznie zrobiło się smutno, gdy skończyliśmy ten piękny tytuł, chciała więcej. Może pokaże jej A Way Out?

Link to comment
6 minut temu, balon napisał:

No ale droga osoba musi mieć jako takiego skilla w obsłudze pada? Kamerą trzeba ruszać za pomocą prawego drążka?

musi mieć. Żona się odbiła od gry po kilku godzinach za dużo się irytowała. A way out z przyjemnością skończyła. Ta gra jednak wymaga o wiele więcej zręczności w obsłudze pada. Moja żona gra co najwyżej w gry artifex mundi więc kompletnie nie potrafi operować kamerą a w tej grze to podstawa. 

 Gram teraz online z @tk___tk  . Polecam grę wszystkim jest świetna. A dzięki friend pass ja mam płytę a kolega nie musi mieć nic. To co tam się dzieje jesteśmy już pod koniec i każdy level inne wyzwania. 

  • Thanks 1
Link to comment

Moja miała problem z jednoczesnym sterowaniem kamerą i postacią, ale o dziwo udało się nam skończyć grę bez większych zgrzytów. Byłem miło zaskoczony jak sobie poradziła. Pomagało też centrowanie kamerą na postać sterowaną przeze mnie, dzięki czemu szybciej mogła się zorientować w niektórych sekcjach.

Link to comment

U mnie odpada, żona wierna tylko jednej gałce :) 

Jak ma kamerą sterować to się zaraz frustruje, że nie ogarnia i huu po graniu, bo się zniechęca.

 

Teraz problemu nie ma, bo z synem gierki ogarniam w co opie, ale tutaj idealnie pod drugą połówkę:

  • Haha 1
Link to comment
  • 1 month later...
W dniu 30.04.2021 o 08:08, balon napisał:

No ale droga osoba musi mieć jako takiego skilla w obsłudze pada? Kamerą trzeba ruszać za pomocą prawego drążka?

 

Wlasnie z dzieciakiem w to pogralem, nawet idzie mu lepiej niz w Cat Quest II xD Początkowy platforming jest łatwy a czasem cos pomogę mu przeskoczyć. Szykuje się swietna zabawka do co-opa.

 

Włączyłem upgrade do PS5 i wyglada rewelacyjnie, porównam potem z natywną wersją PS4. Nie zauważyłem jednak żadnych ustawień zwiazanych z haptyką i podejrzewam, że nic tu takiego nie dodali w kontekście wibracji czy trigerow adaptacyjnych.

 

Orientuje się ktos, czy jest dubbing PL? Młody by więcej kumał wtedy.

 

edit

ok pozniej robi się za trudno juz dla dzieciaka to pada przejmuje żona xD Dubbingu PL nie ma.

Walki z bossami są genialne, mialem nawet przez chwilę vibe jak z Returnala, gdy wsciekly odkurzacz strzelal do nas multum bomb i wyrzucal pierscienie, nad ktorymi trzeba było robic jump & dash. Za to tutaj checkpointy sa co 30 sekund, więc gra jest wybitnie relaksacyjna.

Link to comment
  • 6 months later...

@_Red_ pożycz żonę, bo dzisiaj próbowałem z moją i nie ma opcji, żebym dłużej wytrzymał :frog:
Wychodzi na to, że osoba zupełnie nie obeznana z obsługą pada nie ma w tej gierce większych szans, a fakt, że jest to produkcja 3D sprawia, że całość jest wręcz niemożliwa do ogarnięcia dla osoby początkującej.
Samo obracanie kamerą czy wyczucie kierunku dla mojej żony to czarna magia, a dla mnie niesamowita męczarnia, kiedy obserwowałem te akrobacje i przez zaciśnięte zęby siliłem sie na udawany spokój, podczas gdy wewnątrz się gotowałem 
Niesamowite jest to, że jako gracze z wieloletnim stażem pewne rzeczy przychodzą nam tak naturalnie, jak oddychanie i nawet nie mamy pojęcia, jaka to dla innych jest czarna magia :notbad:
Kurde, będzie trzeba jakiegoś ziomka przez online skombinować, ale wtedy to trochę jak pedau :oh_you:
 

  • Haha 2
Link to comment

Współczuję, bo dla mnie ta gra to co-op życia xD

 

Żona w sumie przechodziła starocie typu GTA SA czy klasyczne Tomb Raidery na klawiaturze PCta lata temu zanim sie poznaliśmy, a pada dopiero zaczęła trzymać za mojej kadencji, głównie cisnąc w te nowsze Tomby i Unchartedy. Taki skill zatem wystarczył do obslugi It Takes Two, chociaż czasem też się gryzlismy jak brakowało koordynacji.

 

W sumie ciekawe czy można wynająć kobietę na godziny w celu wspolnego grania :philosoraptor: To moglby byc dobry pomysl na biznes dla simpów po zamknięciu roksy.

Link to comment

Jak piszesz "wrócić" to zakładam, że ma już jakieś doświadczenie, więc raczej problemów nie będzie, a gierka na pewno jest warta ogrania bo już to, co udało mi się zaliczyć, było świetne.
Moja niestety to tylko bierna rozrywka, TV, albo w telefonie jakieś głupoty plus oczywiście szybki paluszek do klikania "Kup teraz" na allegro, ale to za mało na obsługę Dualshocka :dafuq:

Link to comment
6 minut temu, Wiolku napisał:

Ja w sumie dla tej gry planuję kupić drugiego pada i wrócić do coopów z Żoną, bo to fajne spędzanie wspólnego czasu jak maluch śpi :rayos: Mam nadzieję, że da radę skillowo i nie będzie kłótni xd

 

U mnie to jest do pierwszej ściany. 

 

Ja : no tutaj musisz skoczyć

Ona : skacze *wpada w dziurę*

Ja : musisz odbić się przed krawędzią

Ona : *robi to samo 5 razy z rzędu*

Ona : głupie te gierki, na uj wydajesz na to pieniądze? Nie będę więcej w to grała

Ja :yuno:

 

 

 

 

 

  • Haha 5
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.