Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wyglada jak każda tego typu gra nastawiona na monetyzacja i coop, bez normalnego trybu single player i ze zjebanymi mechanikami, Rockesteady to też dobre studio i też widać,  ze gówno. Arkane dokładnie to samo, zupelna odwrotność tego, co byśmy chcieli. Czy Microsoft zrobi coś wreszcie w tej generacji, co DA efekt wow, prócz Forzy i tak zwanych gier małych? Ostatnia nadzieję w Starfieldzie...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Figaro napisał:

Donsterydo broniący jakiejkolwiek decyzji czy sytuacji związanej z jakąkolwiek grą MSu. Czy my mamy 2014 rok?

 

Gra wygląda chujowo i tyle.

 

Gdzie tu widzisz obronę? Stwierdziłem tylko fakt. Wielu deweloperów w dużych studiach miota się w różne strony, bo robią coś dobrze, a niestety ledwo spinają budżet.

Odnośnik do komentarza

Takie niestety mamy czasy, że tego typu gówna będą podstawą tej branży.

Przypominam, że my (tak, nawet Pupcio) to już dinozaury, które #nikogo.

Gierka musi znaleźć uznanie niebinarnych recenzentów oraz użytkowników tiktoka, których zaimki to xe/xen i chooy kogo obchodzą Wasze (nasze) lamenty :dunno:

Odnośnik do komentarza

Mają tam ponoć całkiem niezłego singla, przynajmniej takie opinie spotkałem po zamkniętym pokazie, a reklamują ganianie po krzakach w co-op :facepalm:

Mam tą grę na oku od dawna, bo lubię ich poprzednie tytuły, wiem że one stoją głównie atmosferą, to jest coś co bardzo lubię w grach a niewielu devów w to umie i tu Arkane blyszczy, rewelacyjnymi poziomami i sporą dowolnością w realizacji celu misji. To trudno pokazać na materiałach, choć chwilami Redfall wygląda "odpustowo" to chce w to sam zagrać. 

Tak naprawdę mam dwie wątpliwości, pierwsza to długość gry, podejrzewam że mogła mocno ucierpieć z uwagi na tworzenie kilku grywalnych postaci i tryb kooperacyjny. Choć tu czasem to nie zawsze wada. W ich ostatnim Deathloopie pod koniec na siłę przedłużyli rozgrywkę zmuszając gracza do biegania w tę i spowrotem w tej samej lokacji cztery razy pod rząd.

Kolejna kwestia to ograniczenie swobody działania poprzez wprowadzenie kilku grywalnych postaci przez co każda z nich posiada swój zestaw cech. W poprzednich grach można było dość płynnie żonglować umiejętnościami i je łączyć. Tutaj wybór będzie nieco ograniczony, pod warunkiem że zmienimy postać.

Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, mają u mnie spory kredyt zaufania a jak się nie spodoba to wyjebie z dysku i tyle. 

 

 

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...