Opublikowano 21 listopada 20241 r A nie wiem to synowi muszą przekazać. Teraz on oszczędza. Dobra wróćmy już może do trochę mniej „zabawnych” odpowiedzi Jak z tymi trybami na pro? Po porostu jest jakość i wydajność?
Opublikowano 27 listopada 20241 r Dodatki skończone i podtrzymuję, że klimat tworzą zajebisty, ale sterowanie to debilizm. Jak chcieli dać takich dynamicznych przeciwników i bossów, to powinni zostawić kontrolę nad postacią z Control, bo tutaj to sztuczne wydłużenie przeładowania i leczenia tylko frustrowało przy większej ilości wrogów. Częściej padałem przy leczeniu/ przeładowywaniu niż podczas "właściwej" walki
Opublikowano 27 listopada 20241 r Dokladnie tak. Sam sie lapalem na tym ze szybciej bylo zmienic bron niz przeladowac i to drugie to tylko ostatecznosc. Walki w tej grze jednak malutko (poza jednym DLC) wiec to nie jest az tak duzy minus. Ostatecznie mi sie podobalo.
Opublikowano 7 grudnia 20241 r Mam od początku założony jakis amulet zwiekszajacy zdrowie. Sęk w tym, ze jak go zdejmę z tych 3 slotów na amulety i położę w inventory to pasek zdrowia sie wydłuża. Jak założę z powrotem to skraca. Wtf, to jak tu się aktywuje amulety? Chyba jest jakiś babol z ich działaniem. Druga sprawa - zakładam, ze jak skończą mi się baterie to jestem w dupie? Jestem jeszcze w miare na poczatku, ale z ciekawości wyczerpalem wszystkie baterie i polazlem po shoguna - zginąłem od razu przy kultyscie, gdzie gra kazała uzyc latarki. Czyli potencjalnie da się zablokować w grze na amen przy złym zarządzaniu inventory? Podobnie trzeba użyć baterii by rozproszyć mrok nad lodówka z sercem.
Opublikowano 7 grudnia 20241 r No to chyba masz babola, bo amulety działają tylko, kiedy są umieszczone w slotach.
Opublikowano 7 grudnia 20241 r Ano. Poprzekładalem amulet pomiędzy 3 slotami na charmy i odetkało sie. Zeby przez tyle czasu takiego głupiego buga nie zdążyli wyeliminować. Edit kończę Epizod "Koniec trasy". Ale ta gra jest wkurwiająca. W zasadzie caly gameplay to ślamazarne bieganie między mrocznymi postaciami i obrywanie ciemnymi pociskami - bohater rusza się jak mucha w gównie, a duszki nas gangbanguja z kazdej strony, mimo ze staram się isc powoli i z wyłączona latarka. Na razie gram troche na autopilocie na zasadzie "meh, no ok, zobaczymy co dalej", ale żeby to zbieralo 10/10... Wolałbym to jako film / horror do obejrzenia, a nie do grania bo gameplay ssie kutacha po same jaja. edit2 te teleportujace się gówna w Coffee World to przecież jakis dramat. Postać ledwo się obraca, a te badziewia latają za nami i rzucają siekierkami. Dość mam ;( edit3 przemeczylem, na chwile zbiłem poziom trudności, pokonałem duet szeryfów. Lece dalej, fabuła się rozkręca, a poziom z "musicalem" to yebane gierkowe kreatywne dzieło sztuki
Opublikowano 16 grudnia 20241 r Nowa łatka wleciała:https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/
Opublikowano 16 grudnia 20241 r Normalnie mordo wkładasz płytę i grasz, żadnego ustawiania pstryczków w menu, mówię ci.
Opublikowano 16 grudnia 20241 r PC? Za dużo grzebania w opcjach. No, ale możliwość wyłączenia PSSR to niezły plot twist muszę przyznać.
Opublikowano 16 grudnia 20241 r Czemu? Exy też to mają, np Ragnarök. Bardziej bym się doczepił, że te zmiany brzmią jak pogorszenie wizualiów.
Opublikowano 16 grudnia 20241 r 7 hours ago, elvis004 said: Nowa łatka wleciała: https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/ Jaranko, dzisiaj sprawdzę ! Sprawdzone. Bardzo fajne zmiany, przede wszystkim autentycznie popracowali nad szumem całościowo - korzysta na tym zarówno PSSR jak i FSR, gra ma znacznie mniej momentów gdzie uciążliwe ziarno psuło obrazek, bar w hotelu w końcu wygląda. Szumu jest mniej, co nie oznacza, że nie ma go wcale - PSSR szumi zauważalnie bardziej niż FSR, im niższa rozdzielczość, tym więcej szumu, w trybie jakości jest jednak prawie niezauważalny. Nowy tryb 40fps dla telewizorów 120hz - rewelacja, dostajemy RT jak w trybie jakości, z tym, że w 40 klatkach na sekundę. Koszt tego przedsięwzięcia - niższa rozdzielczość niż w trybie jakości - tryb rzeczywiście "zrównoważony" pomiędzy jakością a wydajnością. Możliwość zmiany metody skalowania, na plus. Teraz możemy sami decydować co wygląda dla nas lepiej. Mi osobiście mimo szumu obraz z PSSR bardziej się podoba, bo jest ostrzejszy, FSR daje stabilniejszy obrazek ale jednocześnie bardziej miękki i dający poczucie niższej rozdzielczości. Edytowane 16 grudnia 20241 r przez Masamune
Opublikowano 16 grudnia 20241 r No i ten zbalansowany pro z tym konsolowym RT z vrr w końcu fajnie działa. Dobry tryb. Polecam.
Opublikowano 17 grudnia 20241 r 11 godzin temu, balon napisał(a): No i ten zbalansowany pro z tym konsolowym RT z vrr w końcu fajnie działa. Dobry tryb. Polecam. Sprawdzałem. Jak zwykle tryb dla paneli które obsłużą 40 fps to sweet spot.
Opublikowano 17 grudnia 20241 r A dla starej 5 też jest taki tryb balanced? Bo tv mi obsłuży ale nie mam pro.
Opublikowano 17 grudnia 202417 gru 3 godziny temu, Schranz1985 napisał(a): A dla starej 5 też jest taki tryb balanced? Bo tv mi obsłuży ale nie mam pro. Nazwany jest „zbalansowany pro” więc podejrzewam, że tylko dla prosiaka.
Opublikowano 6 stycznia6 sty Czy jak średnio mnie bawiła jedynka i w sumie męczyłem się żeby ją ukończyć to w drugiej części będzie podobnie ? Mam ochote wziąć ją w promce, do dziś jest w PS Store.
Opublikowano 6 stycznia6 sty 7 minut temu, gnom napisał(a): Czy jak średnio mnie bawiła jedynka i w sumie męczyłem się żeby ją ukończyć to w drugiej części będzie podobnie ? Mam ochote wziąć ją w promce, do dziś jest w PS Store. Najprawdopodobniej
Opublikowano 6 stycznia6 sty Godzinę temu, gnom napisał(a): Czy jak średnio mnie bawiła jedynka i w sumie męczyłem się żeby ją ukończyć to w drugiej części będzie podobnie ? Mam ochote wziąć ją w promce, do dziś jest w PS Store. To zależy co Cię męczyło w jedynce. Jeżeli nadmiar walk i chodzenia po lesie, to jest szansa, że AW2 siądzie Ci lepiej, bo tu masz więcej walking sima i cinematic experience. Po prostu trzeba mieć nastawienie, że w tej grze gameplay jest na drugim albo i trzecim planie, a na pierwszym story.
Opublikowano 6 stycznia6 sty Szczerze te porozrywane story, narracja pisarza i troche patosowe jego monologi... w polowie gry nie ogarnialem o co chodzi
Opublikowano 6 stycznia6 sty To jak to Cię nudziło w jedynce, to przy dwójce jest zagrożenie zaśnięcia przy konsoli
Opublikowano 6 stycznia6 sty Nie słuchaj gościa powyżej, wjeżdżaj w dwójkę na miętowo To znany hejter gry konkuterowej Alan Wstawaj Dwa.
Opublikowano 6 stycznia6 sty No ale chwila. Cytat porozrywane story, narracja pisarza i troche patosowe jego monologi to esencja Anala, bez hejtu. Story jest wybitnie porozrywane w dwojce, gdyz mozna scenariusze obu postaci robić w dowolnej kolejnosci. Wiec jesli komuś to nie siadło to tu tez nie wejdzie. Ja jedynki w ogole nie pamietalem, odświeżyłem sobie tylko DLC z Control bo tam było trochę Alana. Ogolnie po poczatkowym znuzeniu AW2 finalnie weszla mi jak złoto (tylko musialem obniżyć trudnosc bo powolny gameplay ze zbyt szybkimi wrogami mnie wnerwial).
Opublikowano 6 stycznia6 sty Gnom mówi, że porwana historia, monologi i narracja mu nie siadła, a Ty mu Panie Bzduras polecasz Alan Budzi Dwa, żeby wjeżdżał na miętowo. No faktycznie, na pewno mu się spodoba xD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.